Minden a tervek szerint... nem

52 2 0
                                    

Malibu, 2009. május 18. 16:27

Nick Fury háta mögött összekulcsolt kézzel állt az ablak előtt és a békésen hullámzó tengert figyelte. Tony Stark nem sok érdeklődést mutatva a látogató iránt egy csomag sós mogyorót ropogtatott, s Pepper figyelmét igyekezett felkelteni azzal, hogy a főnökét elkísérő Coulson ügynököt próbálta meg kibillenteni angol királyi testőröket is megszégyenítő nyugalmából.

- Nem értek egyet önnel, Mr Stark - szólalt meg végül a szoba belseje felé fordulva Fury. - A kíváncsiság csupán a felfedezők  kiváltsága. A fejlődést az emberiség örökös félelme határozza meg. Egy olyan hatalmas fegyver, mint a Vasember páncél létezése egy harmadik világháború kitörésével fenyeget. Egyetlen ilyen páncél eltörölheti a hidegháborús fegyverkezési verseny eredményeit. Az Egyesült...

- Akkor sem adom oda a terveket - vágott közbe Tony gúnyos hangon -, és ha most megbocsájtanak, sok dolgom van. Le kell szerelnem néhány csecsen terroristát. Miss Potts, kérem kísérje ki a vendégeimet. És adjon nekik valami búcsúajándékot.

Pepper Potts felvont szemöldökkel nézett rá, mire Tony átdobta neki a megbontott zacskó mogyorót, majd mindenkit kihessegetett az irodából.


Puente Antiguo, 2011 május 18. 00:27

Az elterelő bűbáj megszűnésekor a β csapat, amit Thor bekerítésére küldött Coulson ügynök, épp két saroknyira járt a helyszíntől. Hirtelen maradtak magukra, mintha alvajárásból ébredtek volna. Tanácstalanul néztek körbe az ismeretlen, kihalt utcán. 

A vezetőjük, habár maga sem tudott választ adni különös helyzetükre, de mint a S.H.I.E.L.D. katonája gyorsan kézbe vette ismét az irányítást. A riadalom, a tétovázás csak még jobban szétzilálná a csapatot, így hát az eredeti parancshoz mérten jelzett embereinek és megkezdték ismét a bekerítést.

- Uram - szólalt meg fojtott hangon az ötös számú embere, amint egytömbnyire ismét megközelítették az ezidáig homályba burkolódzó épületet. -, azt hiszem, találtam valamit.

- Mutassa!

A járda szélén gőzölgő, olvadt fém hevert, mellette néhány megperzselt anyagfoszlány.

- Uram, a színéből ítélve  a valami magas vörösréz és alumínium tartalmú tárgy volt.

- Mit akar ezzel mondani?

- Hogy... esetleg... Mr Barton. Nagyjából itt vesztettük el a nyomát - felelt idegesen nyelve Ötös.

- Biztos ebben?

- Uram, a készülék minden bizonnyal ezen a helyen semmisült meg.

A csapat vezetője bekapcsolta az adóvevőjét, majd egyre növekvő izgalommal várta, hogy a másik végén jelentkezzen a felettese. Ahogy lenézett ismét, már egészen úgy tetszett, hogy a járdán megült sötét homok, valójában hamu. Ha valami képes így megolvasztani a fémet, lehetséges, hogy egy embert is...

- Jelentsen! Hol a fenében vannak? - hangzott fel a felettes fojtott hangja.

- Uram, megtaláltuk Barton ügynök utolsó ismert helyzetét és a készüléket.

- Nem ez a feladatuk, azonnal térjenek vissza!

- Uram... - a csapat vezető mély lélegzetet vett. Most vagy megmenti a társai életét vagy egy életre elássa magát. - a készülék... megsemmisült.

- Ezt magunk is feltételeztük! Térjenek vissza...

- Folyékony fémmé olvadt, uram.

- Hogy micsoda? - A felettese láthatóan egyre jobban dühbe gurult, így a csapat vezetője jól megrágta a szavakat, mielőtt folytatta volna a jelentést. - Valamint égett ruha darabokat is találtunk, ami Cint Barton...

The frozen hearted fire dragonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin