Ahoj Jmenuji se Maddie, nejsem nějak moc výjimečná holka. Jsem optimista a to je hlavní.
Mám celkem hodně kamarádů ale nikdo nikdy nebude tak super jako Jack, můj kamarád který je o pár týdnů starší jak já ale i tak je menší.Známe se od školky, beru ho jako svého mladšího brášku, i když je starší.
Co bych vám o sobě ještě řekla? Mám kaštanové rovné vlasy, modré oči, celkem dobrou postavu a jsem obvykle ta "roztomilá".
Ránko
Do prdele už zase ráno. Kéžby dnes byl aspoň pátek, ale ne ovšem že musí být úterý. Připravím se do školy a hned vyjdu z domu a koho vidím? Nikoho... Vytáhnu mobil a hned vytočím Jacka.„Kde jsi Dylane? Vždyť přijdem pozdě!"
„Uklidni se vždyť už jsem u tebe."
Řekl Jack a zavěsil, vážně se hned ukázal.„Promiň."
„To je dobrý, hlavně už pojď."
Zasmál se a vydal se směrem škola. Cestou jsme si povídali o věcech kterým by někdo nerozuměl. Občas jsem byla nešťastná že jim sama rozumím.Došli jsme až do naší třídy kde jsme si sedli na naše obvyklá místa a Jack jako vždy položil hlavu na lavici a přestal vnímat. Bylo mi líto ho takhle vidět, přišlo mi že se s něčím už dlouho trápí ale on vždy řekl že mu nic není.
Do třídy pak přišli oni.
Wolfhard a Taylorová.
Z celého mého srdce jsem Peyton Taylorovou nenáviděla. Byla to mrcha, Byla to kamarádka skoro každého, skoro. Sedli si na svá místa a hned byl kolem jejich lavice nával.
Wolfhard mi nevadí tak jako mi vadí Peyton, Finn mi pořád vadí a nemám ho ráda hlavně za to co dělal Jackovi ale pak přestal a teď vypadá jako kdyby jeho jediná kamarádka byla Peyton ale i tak jich měl spoustu.
Zazvonilo a do třídy přišel učitel, rozhlédl se po třídě a hned spustil.
„Pane Wolfharde, vy ještě spíte nebo jste zapomněl že jste ve škole?"
Finn jen protočil panenky a sedl si normálně.„Já zapomněl že první hodinu máme vás." Řekl Finn a provokativně se usmál. Štval učitele pořád a hlavně tohohle. Ten s ním však neměl žádnou trpělivost.
„Takže poznámka." Řekl učitel a otočil se k tabuli
Finn jen unaveně vydal „jupíí" a dál si v klidu usínal na lavici.Učitel se pak zase rozhlédl po třídě a usmál se.
„Takže děti, bude náš velký projekt." Řekl a my všichni ve třídě jsme vykulili oči a začali si stěžovat. Každý rok učitel řekne vždy tu samou větu.Jedná se o projekty na jakékoliv téma. Vždy jsme po dvojicích. Ale občas učitel řekne ještě něco čeho se bojí každý žák ve třídě. Ale proč pak mi ještě víc nepodělat den že? Jasně že tu větu řekl...
„A po dvojicích vás rozdělím já."Všichni si začali stěžovat a pár i brečet, jelikož učitel dával ty nejhorší dvojice. Postupně všechny rozděloval pak se podíval k nám. Nasadil vážný výraz a rozhlédl se po třídě.
„Grazer bude s..... Wolfhardem a Taylorová s Ristovou." Řekl a my všichni tři si začali stěžovat, jen Finn nás pobaveně pozoroval. Ale nic neřekl.Takže ahuuj milášci! Jsem tu pro vás s novou knížkou, snad se zatím líbí!
Chtěla bych jen říct že kapitoly nebudou vycházet úplně moc často jelikož budu psát ještě další knížku ale i tak se budu snažit je vydávat rychle!
To je zatím vše miluju vás zlatíčka! ❤️😍💞💞💞
ČTEŠ
Breathing Darkness [Fack] CZ
Romance„Co po mě ještě chceš?" „To ti to není jasný?" „Ne není, hodláš mi to někdy říct?" „P-prostě chci-" „Ty toho taky chceš hrozně moc. Prostě mě nech být, bude to lepší jak pro mě tak i pro tebe..." ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° Pří...