Moc dobře jsem věděl že se to roznese po celé škole ale bylo mi to jedno, protože všichni který jsem měl rád to přijmuli.
Občas když jsem procházel chodbou jsem zaslechl něco ve stylu
"Tamhle je ten teplouš.""Vážně je teplej?"
"Myslíš že někoho má?"
A nebo tak něco ale bylo mi to jedno. Dnes jsem neměl ani jednu hodinu s Jackem a to mě dožíralo.
„Hej Finne si v pohodě? Fajn sice se dneska stalo, no ty víš co ale i tak se chováš divně. Já chápu že to teď budeš mít těžký ale i tak." Řekla Peyton když jsme seděli na obědě a já jen otráveně dloubal vidličkou do jídla.
„Nic mi není." Řekl jsem ale ne přesvědčivě.
„Ne?" Řekl Jaeden který seděl vedle mě kromě nás tří tam ještě seděla Sadie a Maddie.Najednou do jídelny přišel Jack s Noahem. Cestou do jídelny se pošťuchovali a provokovali. Ne že by mi to vadilo, mě to totiž úplně zabíjelo. Jack si všiml stolu kde jsme seděli jeho pohled padl na mě a široce se usmál.
Musel jsem mu úsměv oplatit, byl tak nádherný.
Přišli k nám a Jack si sedl naproti mě. Usmívali jsme se na sebe a to ticho u našeho stolu prolomila Peyton.
„Hele, já slepá nejsem takže co je mezi váma dvouma?" Řekla a ukázala na mě s Jackem.„Nic!" Řekli jsme sborově. A pak se na sebe poraženě podívali.
Maddie měla výraz který říkal že se asi brzy rozteče, Sadie úplně stejný Jaeden se koukal že mu to bylo jasný, Noah se po nás všech s úsměvem koukal a Peyton měla pořád nechápavý výraz.„Takže spolu jste?" Řekla Peyton a Jack lehce přikývl.
„Awww to je tak sladký!" Křikla a usmála se.
„A to si mi to nemohl říct dřív?" Řekla Peyton a uraženě se na mě podívala.
„Neboj Pey, mě to taky nikdo neřekl." Řekla stejně uraženě Maddie ale pak jsme se všichni začali smát.„Ahoj zlato." Řekl Alan který procházel kolem.
„Ahoj." Řekla s úsměvem Peyton a když odešel podívala se na mě.
„A teď bych se měl ptát já." Řekl jsem a ona si zkousla ret.
„Už jsem s ním trošku dýl. Chtěla jsem ti to říct ale zase by si měl kecy." Řekla a zamračila se.„Já?" Řekl jsem nechápavě a pak jsme se tam začali hádat, ostatní z nás museli mít super podívanou.
ČTEŠ
Breathing Darkness [Fack] CZ
Romance„Co po mě ještě chceš?" „To ti to není jasný?" „Ne není, hodláš mi to někdy říct?" „P-prostě chci-" „Ty toho taky chceš hrozně moc. Prostě mě nech být, bude to lepší jak pro mě tak i pro tebe..." ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° Pří...