„Mami to fakt? Za deset minut tady má být Annie a ty si jen tak odjedeš za prací." Řekl Finn a jeho mamka si do tašky hodila peněženku.
„Finne Wolfharde radím ti zavřít pusu protože jestli ne skončíš pod mostem." Řekla přísně ale žárovek trochu pobaveně Mary.
„A ten flíček na Jackova krku se ti povedl." Zašeptala Finnovi do ucha ale přesto jsem to slyšel a celý zrudl.„Jdu nestíhám, pa" Řekla Mary a vyšla z domu.
„Promiň moje mamka je prostě-"„Super, vůbec se nemáš za co omlouvat. Máš štěstí že máš takovou mamku." Přerušil jsem Finna a objal ho. Obětí mi hned opětoval.
Najednou se ozval zvonek.
„Annie" Řekl Finn a šel otevřít.
„Ahoj Finne." Řekla a objala ho.
„Ahoj Annie, stýskalo se mi." Řekl Finn a obětí ji opětoval.Vešla i s kufrem dovnitř a její pohled padl na mě a celého si mě prohlédla.
„Ehmm, Annie to je můj kamarád." Řekl nervózně Finn.
„Podle flíčku to tak nevypadá." Řekla a on i já jsme se začervenali.„Proč si mi nikdy neřekl že jsi gay?" Zeptala se smutně Annie a Finn sklopil zrak.
„Bál jsem se, neřekl jsem to zatím ani Peyton." Řekl smutně Finn a Annie ho objala.„Peyton znám dobře, určitě za tebe bude šťastná." Řekla a zase se na mě podívala.
„Jsem Annie mimochodem." Řekla a podala mi ruku. Tu jsem přijmul.
„Jack." Řekl jsem a usmál se.Finn přišel k nám a mě dal pusu do vlasů, podíval jsem se na něj a usmál se.
„Awww, jste spolu tak sladký!" Křikla Annie a my oba se usmáli.Druhý den ráno
Finn
Vstali jsme pozdě, Annie zůstala doma a my s Jackem jsme rychle dorazili do školy.
„Stihli jsme to." Řekl zadýchaně Jack a pak jsme se vydali do budovy.„Čau vy dva!" Řekla Peyton která si nás hned všimla.
„Grazere ty si takový idiot víš to! Celý den mi nezvedáš telefon a až večer mi zavoláš! Víš jak jsem se o tebe bála? Už nikdy, ale fakt nikdy mi tohle neuděláš. Je ti to jasný?" Řekla Maddie a Jack smutně sklopil pohled k zemi.„Promiň Maddie, j-já už to neudělám. Slibuju." Řekl Jack, Madd se na něj usmála a objala ho.
„Ale ale ale, kdo pak to tu je?" Řekl dost nahlas ten Mitchellův nechutný hlas, málem jsem se z něj pozvracel.
Zákeřně se díval na Jacka ale to jsem nemohl snést. Stoupl jsem si před něj a otráveně se na Mitchella podíval.„Co chceš?" Řekl jsem hrubě a on i ti idioti vedle něj se usmáli.
„O co tady jde?" Řekla Peyton a nechápavě se na nás dívala.
„Ty to nevíš Peyton? To ti to doopravdy tvůj nejlepší kamarád neřekl?"Řekl Mitchell a dal ruku Peyton na rameno, ta hned ruku z jejího ramena dala pryč a nechápavě se na mě podívala.
„Totiž Wolfhard, je obyčejná teplá špína." Řekl Mitchell a všichni kolem se na mě podívali a začali si šeptat, bylo mi tak trapně.
„Je to pravda Finne?" Řekla Peyton a já jen kývl hlavou a slzy jsem v tu chvíli neudržel. Smutně se na mě podívala. Věděl jsem že jsem právě zničil naše přátelství.„To je dobrý Peyton, takový teplý špíny holt existujo-" Nedořekl Mitchell jelikož ho Peyton strčila ke skříňkám o které se bouchl. Dala ruku těsně vedle jeho hlavy a vražedně se na něj dívala.
„Nikdo se nebude navážet do mého nejlepšího kamaráda a už vůbec. ho nebude nazívat špínou, rozuměl si?" Řekla mu Peyton a já nevěřil vlastním uším.
„Vždyť je to-" Snažil se něco říct ale Peyton ho předběhla.„Ptala jsem se jestli rozumíš, a chci slyšet ano!" Křikla na něj až se všichni kolem lekli.
„A-ano rozumím." Řekl vyděšeně Mitchell a utekl pryč.
„Pa, pa" Řekla Peyton a podívala se na Davea a Michala. Ti hnedka zdrhli za Mitchellem.Peyton přešla ke mě a pohladila mě po vlasech, utřela mi slzy které mi tekly po tváři.
„Ty moje malá ovečko, vůbec si nemysli že si vyvázl z problému. Měl si mi to říct dřív. Ale aby si věděl, jsem na tebe pyšná cítím se jak tvoje máma." Řekla a pevně mě objala, obětí jsem ji opětoval„Děkuju ovečko."
ČTEŠ
Breathing Darkness [Fack] CZ
Любовные романы„Co po mě ještě chceš?" „To ti to není jasný?" „Ne není, hodláš mi to někdy říct?" „P-prostě chci-" „Ty toho taky chceš hrozně moc. Prostě mě nech být, bude to lepší jak pro mě tak i pro tebe..." ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° Pří...