°18°

480 50 26
                                    

Když jsme přišli Finn hned začal říkat něco typu „a telefon sis zapnout asi nemohla viď" všichni se mě na to kde jsem byla ptali, vše jsem jim řekla. Na to mě Finn utěšoval a řekl že si mě stejně nezasloužil.
Pak už bylo vše fajn.



Jack

Po asi třech hodinách koukání se na filmy a stěžování si na těžký život jsme si sedli do kroužku a Sadie navrhla že si můžeme zahrát flašku.

„Já, já budu točit první!" Řekl Finn a do ruky vzal flašku kterou následně zatočil. Padlo to na Maddie a on se na ní hned zákeřně usmál.
„Taaak třeba, polib Peyton. Na rty." Řekl Finn a poslední slovo dost dobře zdůraznil.

Pey i Madd se na něj podívali pohledem 'dnes chcípneš'.
Ale i tak úkol splnit museli, dali si krátký polibek a já si v tu dobu uvědomil že se chovám jak nějaká holka, totiž smál jsem se na ně jak nějaký idiot. (myslím že většina dobře známe xdd)



23.12.

Finn

Spal jsem a užíval si neděli najednou jsem však uslyšel trumpetu na kterou dřív hrála Peyton. Cukl jsem sebou a spadl z postele.
„Děláš si ze mě prdel?!" Řekl jsem podrážděně a podíval jsem se na Peyton která měla záchvat smíchu.

„Všechno nejlepší idiote." Řekla když se trochu uklidnila, usmál jsem se na ni. Vždy si vzpomněla.
„Díky." Řekl jsem a sedl si na postel, ona si sedla vedle mě a z kapsy vytáhla zabalenou krabičku.
„Jseš drahej. Teď ti dávám každo roční tradiční dárek, ještě dneska ti dám další dárek a zítra jsou vánoce takže další dárek."

Řekla Peyton a dala mi krabičku, když jsem ji vysvobodil z balicího papíru poskytl se mi pohled na cigarety. Ale nebyli to jen tak nějaký cigarety, byli to žvejkačkové tyčinky v krabičce co vypadala jak od pravých cigaret. S Peyton si je vždy na narozeniny dáváme, je to taková malá tradice.

„Díky." Řekl jsem a objal ji. Obětí mi opětovala.
„Nemáš vůbec zač, jdu dolů a ty se koukej převlíknout. Pak běž dolů, pa." Řekla a odešla z mého pokoje.

Když jsem se převlékl došel jsem do obýváku kde nebyla jen Pey, byla tam i Sadie, Maddie a Jack.
„Ostatní přijdou večer." Řekla Peyton a já po ní hodil nechápavý pohled.
„No tvoje mamka se z práce vrátí až zítra ráno ne? Tak tady bude menší párty, pojmem ji jako narozeninovou oslavu pro tebe a vánoční párty." Řekla Peyton a ostatní jen přikývli.

„Tak proč ne." Řekl jsem a celou dobu sledoval Jacka. Který seděl na gauči a fascinovaně sledoval náš stromeček. Sedl jsem si k němu a jednu ruku mu obmotal kolem krku.
„Máte nádherný stromeček." Řekl Jack a já jsem se musel usmát, totiž většinu jsem zdobil já.

„Díky, a vy máte jaký?" Řekl a on se ke mě víc natulil.
„Žádný, ani nevím jestli tenhle rok budeme vánoce slavit. Máma má prej nějaký problémy s prací." Řekl smutně a já mu dal utěšující pusu do vlasů.

„Neboj i kdyby se ty problémy s prací nevyřešili tak zajistím aby si měl jedny z nejlepších vánoc." Řekl jsem a dal Jackovi malou pusu.


Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat