°13°

580 50 49
                                    

Finn

Ležel jsem na posteli, v jedné ruce jsem držel cigaretu a druhou rukou jsem vískal Jacka ve vlasech.

Jack mi ležel na hrudi a jednou rukou mě hladil po břiše. Užíval jsem si jeho přítomnost. Momentálně můžu říct že jsem jeden z nejšťastnějších lidí na světě.

Protože jsem vždy toužil jen po něm.

„F-Finne." Řekl najednou Jack.
„Ano?" Řekl jsem mu nazpět, přišel mi jak malý zranitelný klubíčko.
„Budeš mě milovat navždy?" Řekl potichu a já se nad tím musel usmát.
Byl hrozně roztomilý.

„Budu. I kdyby se mělo stát cokoliv, budu." Řekl jsem a on se mi podíval do obličeje a široce se usmál.
Přiblížil se ke mě a věnoval mi lehký polibek na rty.

Zbytek cigarety jsem típl o popelník a naklonil se k Jackovi. Dal jsem mu dlouhý polibek do kterého jsme se oba vžili. Přejel jsem jazykem Jackovi po spodním rtu a on mi hned zpřístupnil cestu.

Ale tuto magickou chvíli přerušilo odemknutí hlavních dveří.
„Do prdele." Řekl jsem a rychle se od Jacka odtáhl.
„Co je?" Zeptal se nechápavě

„Jediný kdo to může být je mamka a nebo Peyton a nebo nějaký nájemný vrah." Řekl jsem a on mě bouchl do ramene.
„Peyton to být nemůže, když jsem volal s Madd tak jsem ji i Sadie slyšel." Řekl Jack a já si nervózně hrál s rukama.

„Finne?" Řekl a já se na něj otočil.
„Tím pádem je to mamka a ta neví že jsem gay." Řekl jsem mu a on ztuhl. Podíval jsem se do jeho hnědých očí a v tu dobu jsem si řekl že pro něj si klidně skazím vztah s mamkou.

„Pojď za mnou." Řekl jsem mu a chytl ho za ruku. Před schodama jsem ho pustil a pomalu je sešel. Mamka si mě všimla a usmála se na mě.
„Ahoj zlato. Děje se něco?" Řekla trošku starostlivým hlasem.

„Dnes tu bude spát kamarád mami." Řekl jsem klidně.
„Dobře ale proč mi to říkáš? Vždyť vždy když je někdo u nás dozvídám se o něm až druhý den." Řekla mamka a já se nervózně podrbal na zátylku.

„V-víš mami on je to trochu víc než můj kamarád." Řekl jsem a jí úsměv povadl. Fajn teď nebo nikdy.

„Já jsem gay."

Řekl jsem tu větu a otočil se na Jacka který se na mě usmíval.
„Budeš mě mít míň radši?" Řekl jsem a snažil se udržet slzy.
„To je přece jasný. Jak si vůbec představuješ mi říkat že jsi gay!" Křikla a já se lekl.

Po chvíli se však začala smát. Moje matka byla celkem náladová.
Nechápal jsem ji ale bylo hrozně zle.

„Finne nekoukej se na mě tak. Já to říct musela ale vážně jsem to nemyslela. Myslíš si snad že bych tě měla radši míň jen protože si gay? Si můj syn a já tě budu mít ráda vždycky." Řekla a objala mě. Moje mamka bohužel říká nevhodné věci i v tu nejméně vhodnou chvíli.

„Pamatuj si že tě vždy budu podporovat." Řekla a dala mi pusu na čelo.
„Běžte nahoru ale žádný, no ehm... Však vy víte." Řekla a já protočil panenky.
„Jasně, chápu." Řekl jsem a znova chytl Jacka za ruku a vedl ho zpátky do pokoje.

Zavřel jsem dveře a on se na mě po celou tu dobu usmíval.
„Už to začíná být strašidelný, přestaň." Řekl jsem a on se na mě ironicky usmál.
„Máš super mamku, vzala to dobře." Řekl Jack a usmál se.
„Já vím." Řekl jsem a taky se usmál.

„Kéž by to takhle vzala i moje mamka."

Ahuuj, opět to píšu sem jelikož to psát do oznámení nemůžu ale na mém profilu je nová knížka (Fack) Tak budu mooc ráda za čtení. 😊♡♡

Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat