Ráno jsem došel do školy. Nemohl jsem na nic myslet a hlavně ne na to, co se včera stalo mezi mnou a Finnem..
Bylo to divný, proč jsme u sebe vlastně byli tak blízko? Co se to tam vlastně stalo?
Přišel jsem do třídy a sedl si do lavice. Minutu po mě přišli do třídy Finn a Peyton.
Peyton něco říkala Finnovi stylem že vypadala jak ožralá.
„Pey, jakej materiál?" Zeptal se Finn a ona přivřela oči a debilně se usmála.„Křída." Řekla a při tom rozhodila rukama a z jedný ji vylítla flaška spadla z otevřenýho okna ven. Jaká škoda.
„Neee, moje pití. Já to dnes nedám. Odvezou mě kvůli dehydrataci." Řekla Peyton a naklonila se z okna.
„No jo, nehody se stávaj." Řekl Finn a sedl si na místo vedle mě.
„Já ti ukážu co je to nehoda." Řekla Peyton a sedla si na místo vedle Maddie.„Kurva! Teď je tělák, já to normálně bez toho zasranýho pití nedám."
Řekla Peyton a otráveně protočila panenky.
„Krásnej slovník." Řekl Wyatt a Peyton se na něj usmála.
„Stejně máš pořád lepší." Řekla a on se usmál.
„Já vim."Všichni jsme přišli do tělocvičny.
„Dnes si děcka zahrajeme basketball." Řekl s úsměvem učitel a všichni si začali stěžovat.
„Jo!" Řekli sborově Madd a Peyton a hned na to se na sebe vražedně podívali.Já se na ně pobaveně podíval a pak se podíval trochu dál kde stál Finn a úplně stejně pobaveně je pozoroval. Pak se podíval na mě a úsměv se mu zvětšil, mě taky ale hned jak jsem si to uvědomil tak jsem se podíval jinám.
Učitel nás zařadil do týmu a začalo se hrát.
Už uběhla půlka hry a většinu to ovšem nebavilo.
„Mám ho!" Křikla Madd a chytla míč ale ve stejnou dobu ho chytla Peyton.
„Ne já ho mám!" Řekla Peyton a trhla míčem.Madd udělala to samý a najednou se začali přetahovat. Přiběhl tam Finn a začal rvát Pey od míče. Pak jsem přiběhl já a začal jsem od míče rvát Madd.
Ale bohužel na týhle škole byli holky silnější.
Pak přiběhl Noah a zapojil se do boje o míč.
„To jsou magoři." Řekl Jaeden a taky se zapojil do boje.„To, to nemůžete vyřešit normálně?"
Řekla Sadie a Finn na ní zařval pouhý ne.
Nakonec se do boje o míč zapojila i ona.
Takhle jsme se tam prali o míč a ostatní z toho měli super podívanou.„Tak a stačí!" Zařval učitel a nám míč vyletěl a rozbil jedno okno.
„Ups." Řekla Peyton a mi všichni byli radši zticha.
„Do ředitelny!"Už pár minut jsme tam seděli.
„Je to tvoje vina." Řekla najednou Peyton a podívala se na Madd.
„Ne je to tvoje vina!" Křikla na obranu a obě se začali zase mlátit.
„A stačí!" Křikl Finn a obě přestali.Pak najednou přišel ředitel a všechny si nás prohlédl.
„Rozhodl jsem se že nic platit muset nebudete ale budete mít školní práce. Začínáte dnes po škole. Uvidíme se před ní. Můžete jít." Řekl a odstoupil od dveří. Všichni jsme vyšli.Po škole jsem společně s Maddie vyšel před školu a tam už čekali Noah a Finn. Pak přišla i Sadie a Peyton a nakonec i Jaeden.
Ředitel nás odvedl za školu, kde vedle zdi byli postaveny barvy s různými odstíny modré.
„Potřebuji aby jste sem vymysleli nějaký vzor kterým pak bude vybavena celá škola. Dejte si na tom záležet jinak to budete přebarvovat." Řekl ředitel a odešel.„Vidíš co si udělala." Řekla Peyton a štětcem tmavě modré přejela Madd po tváři.
Maddie se na ní podívala a do ruky nabrala barvu a mázla ji Peyton přes obličej.
„To si neudělala."„Ale udělala." Po doslovení těchto slov po sobě začali stříkat barvou. Pak ale místo jenom po sobě začali i po Jaedenovi, Noahovi, Sadie a po mě. Finn stál o po dál a soustředěně se koukal na zeď.
Všichni kromě něj jsme po sobě začali stříkat barvu. Všichni jsme se smáli ale pak barva přistála na Finnova obličeji. Podíval se na Noaha kterej se na něj omluvně usmíval a couval zpátky.
Finn k němu přišel, vzal štětec a přejel s ním po Noaha obličeji. Tímto se Finn přidal do boje.
„Lidi!" Křikla Sadie a všichni jsme ji věnovali pozornost. Podívali jsme se na zeď. Byla celá od modrých skvrn. Ale nevypadalo to hnusně. Vypadalo to skvěle. Pak jsme začali štětcema stříkat po zdi barvou.
„Hele Peyton." Řekla Maddie a Peyton a i my všichni ostatní jsme se na ni podívali.
„Promiň, ehmm. Prostě promiň že jsem tě tolik nenáviděla prostě jsem ti asi jenom záviděla že si dokážeš prosadit svůj názor a nestydíš se za něj." Řekla Maddie a sklopila pohled k zemi.„Já se taky omlouvám. Je to moje vina že jsme tady." Řekla Peyton a usmála se na ní.
„Kámošky?" Řekla Maddie a zdvihla ruku směrem k ní.
„Kámošky." Řekla Peyton a místo podání ruky jí objala. Maddie obětí opětovala.„Aww." Řekl Finn a Peyton se na něj zašklebila. Podíval jsem se na Finna a usmál se. On se na mě pak podíval taky a úsměv mi oplatil.
Z pohledu na něj jsem se prostě usmát musel.
Ahoooj, chtěla jsem se vás zeptat na pár stupidních ale i skvělých otázek. 😅
1. Jaký páté názor na Peyton a Maddie a jakou z nich máte radši?
2. Už víte co si přát pod stromeček? 🎄
3. Jak jste se dneska měli? 😁❤️
To je všem k mým otázkám a děkuji za přečtení! Miluju vás. ❤️❤️😍💫
ČTEŠ
Breathing Darkness [Fack] CZ
Romance„Co po mě ještě chceš?" „To ti to není jasný?" „Ne není, hodláš mi to někdy říct?" „P-prostě chci-" „Ty toho taky chceš hrozně moc. Prostě mě nech být, bude to lepší jak pro mě tak i pro tebe..." ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° Pří...