°6°

586 59 67
                                    

Hodina skončila a hned po ní měl přijít tělocvik. Já tam musel být dřív takže jsem hned vyrazil směr tělocvična.

Jack
Něco ve mě mi říkalo že se Finnovi věřit nedalo, ale něco mi zase říkalo ať mu odpustím.

„Proč jenom tělocvik?" Řekla Maddie která od někud přišla k naší lavici.

Celá třída se pak vydala do tělocvičny.
„Děcka dnes budeme venku." Řekl učitel a já protočil panenky, už zase...
Všichni byli převlečení. Naše povinné oblečení na tělocvik nám daly ve škole, byli to hodně tmavě červené trička, černé kalhoty a boty jako jediné byli dobrovolné.

Venku nebylo zrovna teplo, vítr nám foukal do obličeje.
Holky co roztleskávali seděli na studené trávě a povídali si. Patřila tam i Maddie, takže jsem stál venku na hřišti a snažil se nezmrznout.

Na určitém hřišti hráli fotbalisti naší školy. Nikdy mě sporty nebavili ale koukat se na ně mě celkem bavilo.

Koukal jsem se jak se tam všichni perou o míč, ten se pak však dokutálel k Finnovi. Hrál perfektně, jeho černé kudrnaté vlasy mu neustále padaly do obličeje. Kopal míč z jedné strany na druhou.

Byl tak nádherný. Počkat cože? Ne myslel jsem tím že hraje hezky teda dobře.
Začal jsem se hádat s hlasem v mé hlavě. Co se to se mnou děje?

Zase jsem se podíval na Finna úplně jsem se z pohledu na něj stratil.
„Grazere!" Křikl učitel a já se na něj podíval
„Nemusíte se obávat, dnes ne že se budete dívat jak Wolfhard hraje ale zahrajete si i vy sám." Řekl naštvaně učitel z mé nepozornosti a já se málem propadl.

Doopravdy musel zmiňovat Finna. Cítil jsem se tak trapně. Snad půlka lidí na hřišti se na mě dívala. Otočil jsem se a podíval se na Finna.

Koukal se na mě, ale pak odvrátil zrak a pokračoval ve hře. To snad není ani možný. Co se o mě zase roznese?

Už je mi to jedno, ostatní mi můj život i moji svobodu vzali. Zvykl jsem si.

„Podle mě je teplej." Řekla nějaká holka, kolem ní prošla Peyton.
„No vidíš já zas myslela že si pana ale jak vidím, už pár měsíců ne." Řekla Peyton a ta holka na ní hodila snad ten nejhnusnější výraz co uměla.

Peyton pak odešla za svýma kamarádama. Ta holka byla sice svině ale srdce měla dobrý prostě typická svině se srdcem ze zlata.

„Co děláš?!" Křikla za mnou Maddie a já se otočil. S ostatními roztleskávačkami zrovna dělali pyramidu a ona byla úplně na vrchu a snažila se udržet rovnováhu.
„Tak fajn Madd, dávej pozor jo." Řekla Katherine která byla úplně dole pyramidy.

„Jasný Kath." Řekla Madd a koukala na ně dolů, pak se ale podívala na jednoho kluka. Alex, už dlouho to byl její crush. Koukala na něj jak s ostatními hraje fotbal a nemohla odtrhnout zrak.

„Madd můžeme začít zkoušet." Řekla Katherine ale Maddie měla oči jen pro Alexe.
„Madd!" Zakřičela na ni Kath a Maddie se lekla a neudržela rovnováhu.

Všichni se začali kymácet a nakonec všichni padaly k zemi. Madd byla však úplně na vrchu a tak padala trochu vedle. Chtěl jsem ji chytit ale spadla přímo do náruče Finnovi.
„Ew, už mě můžeš pustit." Řekla znechuceně Madd a Finn ji hned pustil.

„Nemáš zač." Řekl Finn a uraženě se na ni podíval.
„Nemám no." Řekla Madd a šla zpátky za nima.

Byla to vtipná podívaná.
Pak mě ze zadu někdo chytil za rameno a já se otočil.
„Dobře hraju, viď." Řekl Finn a usmál se.
„Ehmm, n-no já jen, j-já sledoval hru jelikož mám hrozně rád fotbal." Řekl jsem první kravinu která mě napadla a usmál se.

„Jo fajn. Tak dneska v šest přijď na hřiště naučím tě hrát." Řekl Finn zase se usmál a sundal ruku z mého ramene.

Vůbec nechápu co se mnou kluk kterého nenávidím dělá...


Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat