°11°

544 58 34
                                    

Pak se ale dveře odemkli.

„Jacku ne, promiň já se poslední dobou chovám jak vůl. Nemáš proč se omlouvat, to spíš já." Řekl Finn a sklopil hlavu.
Podíval jsem se na jeho ruku ve které držel cigaretu.

„Vánoční drogy?" Řekl jsem a uchechtl se. Sice byl začátek prosince ale i tak zima nějak moc nebyla teda jako zimní boty už snad každý měl ale že by sněžilo to zas ne.

„No jasný. Vánoční drogy." Řekl a usmál se.
„Pojď, nebo se z chudáků Noaha a Jaedena stanou holky." Řekl jsem a vydal se ze záchodů on hned za mnou.

Hledali jsme je všude po obchoďáku. Po několika minutách jsem to vzdal a jen tak chodil a koukal se před sebe. Najednou mě ze zadu někdo chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě.

„Co, co je?" Řekl jsem a podíval se kdo to je.
„Finne co je?" Řekl jsem a podíval se na něj.
„Už několik minut mě tady vláčíš a teď koukej kdo stojí tamhle." Řekl a ukázal před sebe kde všichni stáli.

„Hej lidi, kde jste byli?" Zeptala se Sadie a přišla k nám. Hned vedle ní šla Madd s colou. Sadie nám dala lístky do kina.
„Kino?" Řekl Finn a podíval se na co vůbec jdeme.
„Love Simon? Co to je?" Řekl jsem a Madd jen nadzvedla ramena.

„Nevím ale bylo to nejlevnější." Řekla Madd.
„Za minutu to začíná, jdeme!" Zakřičela na nás Pey a my hned šli do sálu. Po několika nudných reklamách konečně začal film.

Po pár minutách jsem zjistil o čem vlastně ten film je. Chvíli jsem se cítil nepříjemně ale pak jsem se uvolnil a užíval si film.

Měli jsme tři popcorny. Holky spolu, Jaeden s Noahem a já s Finnem. Vždy než jsem si vzal jsem se podíval na Finna ruku jestli si nechce dát taky abych se vyhl nechtěnému doteku jeho ruky. Teda nechtěného úplně ne ale cítil bych se pak hrozně trapně.

Film byl děsně napínavý, hrábl jsem si pro popcorn ale co se stalo. Finn v tu dobu taky. Naše ruce se dotkly a já měl takové nutkání dát ruku k sobě ale z neznámého důvodu jsem ji v popcornu nechal a na dále se dotýkal Finnova ruky.

Chvíli jsme ruce volně nechali u sebe ale pak Finn přetočil ruku a naše ruce se tím spojily. Podíval jsem se na Finna a nervózně jeho ruku pustil a přitáhl si ji zpátky k sobě.

„Promiň." Řekl Finn a dál se věnoval filmu.

Blížil se konec filmu, najednou se ve filmu oba kluci políbili a já se podíval na holky vedle mě. Všichni tři bulely.

Pak jsem se podíval na Finna, usmíval se a měl trošičku skleněné oči.
Chytil jsem ho za ruku a on my věnoval nechápavý zároveň nervózní pohled.
„Nebreč Finne, to bude dobrý." Řekl jsem a uchechtl se.
„Ha, ha jedinej kdo tady brečí jsou oni." Řekl Finn a ukázal na holky.

Po konci filmu jsme vyšli ze sálu a následně i kina splátky do obchoďáku a hned šli k záchodům. Mě si ale odchytila Madd.

„Jacku já to všechno viděla. To jak jste se s Finnem drželi za ruce, jak jste se na sebe usmívali i to jak-" Nedořekla to Maddie jelikož jsem ji zacpal pusu.
„Dobrý, dobrý nemusí to tady vědět každý." Řekl jsem a sklopil pohled k zemi.
„Proč si mi to nikdy neřekl?"

„Protože jsem se bál že jen kvůli tomu že jsem jiný přijdu o svoji nejlepší kamarádku." Řekl jsem a po tváří mi sjela první slza.
„Jacku nebreč. To je v pohodě vždyť je to úplně normální věc, nemusíš se vůbec stydět." Řekla Maddie a objala mě.

„Díky Madd." Řekl jsem a obětí ji opětoval.


Já vím že Love Simon byl v kinech mnohem dřív ale prostě se mi to sem strašně hodilo. 😌❤️❤️💫 Jinak moc děkujuu za přečtení! Miluju vás! 😍😍💕

Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat