°19°

513 49 4
                                    

Už byl večer a vše na párty bylo připravený.
„Kdo všechno má vlastně přijít?" Zeptal jsem se Peyton a ta jako by zkameněla.
„Ehmmm, půlka školy." Řekla a já na ni vykulil oči.

„Cože?" Řekl jsem a ona mi podala nějaký kelímek.
„Pár si jich dej a vadit ti to nebude." Řekla a usmála se, byl v tom alkohol ale nějak mi to nevadilo. Obsah kelímku jsem celý vypil a to udělala i Peyton.
„Finne." Řekl Jack a chytl mě za ruku, odtáhl si mě na stranu a podal mi nějakou zabalenou krabičku.

„Chci aby sis to otevřel až ti bude nejhůř." Řekl Jack a usmál se, úsměv jsem mu oplatil a přitáhl jsem si ho k sobě. Pevně jsem ho objal.

Dům se rychle začal zaplňovat lidmi a všude kam jsem šel jsem viděl alkohol, byla škoda si taky nedat. Bohužel se to potom už trochu víc zvrtlo.





Jack

Chodil jsem po celým domě a snažil se najít někoho ale bohužel marně. Najednou jsem ale zahlédl Finna který si opile povídal s nějakou holkou. Bylo mi blbý tam přijít a vzít ho pryč, i když ta holka mi doopravdy vadila.

Vyšel jsem z domu a opřel se o zábradlí které bylo poblíž silnice.
„Jseš unavenej?" Řekla Peyton které jsem si do teď nevšiml. Seděla na zábradlí a kouřila cigaretu.
„Já myslel že nekouříš." Řekl jsem ji a ona se usmála.
„Já jsem si to taky myslela." Řekla a podívala se do světla lampy na druhé straně.

„Máš taky občas takový ten pocit kdy si řekneš že už nevíš co máš v životě dělat a prostě jen chodíš s davem?" Řekla Peyton.
„Jo." Řekl jsem jí a ona si povzdechla.
„Jacku já už fakt vůbec nic nevím. Co když ze mě jednou bude alkoholik bez mozku? Co když se jednou dostanu do nějakýho klubu kde mě budou chtít zneužít!?" Začala panikařit a já ji chytl za ruku.

„Hele si strašně fajn holka a potřebuješ nikoho. To je přesně to co potřebuješ. Prostě si někoho musíš najít." Řekl jsem ji a ona se podívala zase do světla lampy.
„Já ti nevím, víš jak to dopadlo s Alanem. Navíc i ty si měl v lásce komplikace a já se odjakživa zbytečným komplikacím vyhýbám." Řekla a já zakroutil hlavou do stran.

„To nejsou zbytečné komplikace, nějaký člověk kterého budeš milovat tě udělá šťastnou. Láska nemůže být bez překážek ale určitě není zbytečná. Mohla bys to s ní zkusit." Řekl jsem a pak se chytl za pusu.
„Cože? S kým?" Řekla nechápavě.
„No, ehmm nemyslíš že by vám to šlo s Madd?" Řekl jsem nervózně.

„Jacku já vůbec nevím, vždyť ještě včera jsem byla na kluky. Není nesmysl aby se to jedním pouhým dnem změnilo?"

„U mě se to taky změnilo pouhým dnem. Tím kdy jsem poprvé viděl Finna." Řekl jsem a usmál se, ona taky. Pak odhodila odpalek od cigarety a slezla ze zábradlí.
„Půjdem dovnitř, Finn vypadá docela připitě tak aby neskončil v nemocnici." Řekla Peyton a pak jsme oba vešli do velkého domu plného opilích lidí.

Ale stejně na tom rozhovoru něco bylo. Ještě dlouho jsem nemyslel na nic jinýho než na to co mi řekla Peyton.









Prosím o přečtení ↓


Jelikož už nevím co bych sem dala, knížku brzy ukončím. Nemám nápady a myslím že tuhle knížku úplně koním a navíc tahle kapitola je doopravdy hrozná. Potřebuju pomoct s nápady jelikož mou hlavu už vůbec nic nenapadá. Takže asi už jen pár kapitol a ukončím tuhle knížku.

Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat