•••
Siedziałam na fotelu w domu rodziców czekając na ich reakcję. Jess nerwowo zerkała na ojca, który kręcił głową z poirytowania.
Dzisiejszego ranka odwiedziłam rodziców by oznajmić im, że ja i Tezeusz wróciliśmy do siebie i, że poważnie myślimy o wspólnej przeszłości.
Jess zareagowała delikatnym uśmiechem po czym przytuliła mnie, szepcząc:
– Jeśli to ciebie uszczęśliwi to mnie również, siostrzyczko.
Rodzice zaś byli nieco mniej przychylni. Wciąż nie mogli wybaczyć Tezeuszowi, że z jego powodu wyjechałam z Anglii.
– Jeśli ten chłopak znowu cię skrzywdzi to nie ręczę za siebie... – Mruknął pod nosem mój tata.
Mama zaś wstała z kanapy po czym podeszła do mnie i oznajmiła:
– Jesteś już dorosłą kobietą, Marisol. Tylko ty możesz decydować o swoim życiu. Wiedz, że będziemy cię wspierać w każdej twojej decyzji, córeczko.
Przytuliłam mamę, a następnie podeszłam do taty. Siadając obok niego objęłam go ramieniem, mówiąc:
– Obiecuję tatusiu, że jeśli coś pójdzie nie tak to będziesz mógł osobiście dokopać Tezeuszowi.
Na te słowa mój ojciec uśmiechnął się triumfalnie i pochwycił mnie w stalowy uścisk szepcząc:
– Moje cudowne dziecko, kiedy tak szybko dorosłaś?
•••
Nazajutrz w pracy miałam niemiłego gościa, który wpadł do mojego biura niczym tornado.
Leta Lestrange postanowiła osobiście złożyć mi wizytę by oznajmić mi, że mną gardzi oraz, że życzy mi wszystkiego najgorszego.
Przyjęłam to ze stoickim spokojem po czym odparłam ze szczerym żalem:
– Naprawdę mi przykro, Leto. Nie zasłużyłaś na to i bardzo cię za to przepraszam.
Owe słowa najwyraźniej bardzo zaskoczyły kobietę, ponieważ oparła się o biurko i oznajmiła nieco spokojniejszym tonem:
– On zawsze cię kochał. Wiedziałam o tym lecz żyłam nadzieją, że kiedyś uda mu się o tobie zapomnieć. Niestety na próżno.
Po tych słowach zerknęła na mnie przelotnie i opuściła moje biuro.
Tego samego wieczoru wpadł do mnie Tezeusz i bez słowa chwycił moją dłoń deportując nas z mojego mieszkania.
Prosto na dworzec Kings Cross.
•••
CZYTASZ
Ministerstwo Magii • Tezeusz Scamander
FanfictionW wieku 17'stu lat Tezeusz Scamander złożył swojej ukochanej obietnicę, której nie było dane mu spełnić. Kiedy Marisol Velgeld ukończyła Hogwart i nie ujrzała Tezeusza na dworcu King's Cross, zrozumiała, że złamał dane jej słowo a wraz z nim - jej...