Nominacja nr.2

2K 32 10
                                    

Dziękuję za kolejną nominację Lavette_Winchester

Oto pytania:

I odpowiedzi:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I odpowiedzi:

1. Okey, więc: "Teen Wolf", "Piękne istoty", seria "50 twarzy Greya", "50 twarzy Black'a", "Zbuntowany anioł", "Nie igraj z aniołem", "Niania" (Frania, oczywiście), "Prawda czy wyzwanie"...

2.  Dobra,  odpowiem...
- "Teen Wolf'a" uwielbiam za to, że jest o wilkołakach, a tak na poważnie to podoba mi się ten serial, ponieważ można się pośmiać i wystraszyć, zrozumieć parę rzeczy itp.
- "Piękne istoty" mnie po prostu urzekły. Piękna historia o miłości.
- seria "50 twarzy Greya" no... polubiłam ją, pokazuje tak samo jak w książkach, że nawet twardziel, mężczyzna, który "nie potrafi kochać", poznaje kobietę, w której się zakochuje...
- "50 twarzy Black'a" jest to parodia Greya, bardzo zabawna, nie było momentu, w którym bym się nie śmiała. Uwielbiam filmy, dzięki którym ludzie się śmieją.
- "Zbuntowany anioł" jest to telenowela, która jest zabawna, tak szczerze główna bohaterka przypomina mi mnie, nie da sobie w kaszę dmuchać jednocześnie jest wrażliwa.
- "Nie igraj z aniołem" piękna telenowela... Za co ją lubię? Chyba za wszystko. Potrafię kilka razy obejrzeć ten sam odcinek i go skomentować. Ciskać przekleństwami na bohaterów, których nie lubię i piszczeć, gdy główni bohaterowie się całują.
- "Niania" zabawne i z życia wzięte. Kobieta szukając faceta jest zdolna do wszystkiego... Mogę się pośmiać, widząc poczynania pani Maj, która szuka męża Frani. Film pokazuje, że w każdym związku są kłótnie. Bez kłótni to by nie był związek.
- "Prawda czy wyzwanie" to jest dreszczowiec, a przyznam, że nienawidzę filmów, które mają 2 sobie coś... Strasznego. Jestem bardzo strachliwą osobą, ale ten film spodobał mi się. Polecam go, nie potrafię określić dlaczego...

3. Wybuchowa, głośno mówię i uwielbiam się kłócić 😇😇

4. Książki

5. "Kurwa, co ja tu robię?!"

6. Nie ma świata idealnego. Po prostu nie istnieje.

7. Prędzej to ludzkości. Jak się słyszy o tych morderstwach, atakach terrorystów...

8. Marek😎😎

9. Pytam czy ma brata bliźniaka i gdy ma to proszę, żeby mi go przeprowadził, wtedy walę go patelnią w łeb i zamykam w piwnicy ☺☺😊

10. A więc...
AlwaysTheAlpha_
ciachaa
Nana1Bekher
_Tysiaaa_
Sinevra7
MargotMaggieRose
RosalieWhitmore
night_sunny
Lavette_Winchester

A oto pytania:
1. Jak to się stało, że masz Wattpada? Jak na niego wpadłaś/wpadłeś?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka, którą polecasz na Wattpadzie?
3. Jak masz na imię?
4. Jesteś zadowolona/zadowolony z swojej książki?
5. Co cię skłoniło do napisania? Kto lub co było twoim natchnieniem na książkę?
6. Wolisz koty czy psy? I dlaczego?
7. Jakich typów filmu nie lubisz?
8. Opisz siebie tytułem jakiegoś filmu.
9. Stoi przed tobą twój były/twoja była (która/ który cię zdradził) i Voldemort. W ręce masz pistolet z jedną kulą. Kogo zabijesz?
10. Nominuj 10 osób.

A teraz co do książki. Myślałam, żeby zrobić rozdział z odpowiedziami bohaterów. Jeżeli macie jakieś pytania, to zadawajcie je pod tym rozdziałem ;)

Isaac
Ruth
Ivo (drugie wcielenie Isaaca)
Matt
Adam
Leila
Tina
Jack

Nie musisz się mnie bać  |Tom IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz