အခန်း၁၂- နော့က်စ် မက်က်စ်ဝဲလ်

15.6K 1.5K 14
                                    

Zawgyi

ေနာ့က္စ္မက္စ္၀ဲလ္ မာဗီ့ကုိ Nubes နယ္ေျမထဲက ေခၚထုတ္သြားတဲ့ေန႔မွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ မႏွစ္ၿမိဳ႕ၾကေပမယ့္ ဘယ္သူကမွ ဒီ Mare မင္းသားကို မတားႏိုင္ၾကေလဘူး... ေနာ့က္စ္မက္က္၀ဲလ္ရဲ႕ ရင္ဘတ္ေပၚက အမွတ္နဲ႔ မာဗီ့ မ်က္လံုးေအာက္နားက ပန္းေရာင္အစက္ေလးဟာ သူတို႔ရဲ႕ မိတ္ဖက္ေႏွာင္ဖြဲ႕မႈကို ေသခ်ာေစခဲ့ၿပီးေလၿပီ... လူတုိင္းအတြက္ ျငင္းဆိုဖို႔ေရာ ေနာင္တရဖို ႔ပါ ေနာက္က်လြန္းခဲ့ေလၿပီ...

Mare မင္းသားဟာ မာဗီကို လက္ထဲမွာ ေပြ႕ထားရင္း သူ႔စစ္သည္ေတာ္ေတြရဲ႕ ေရွ႕ဆံုးကေန ဦးေဆာင္ထြက္ခြာသြားခ်ိန္မွာေတာ့ လူတိုင္းဟာ မတ္တပ္ရပ္ၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေနရုံသာ တတ္ႏုိင္ၾကေလတယ္... တဖက္မွာ မာဗီဟာ ဒီမဟာမိတ္သေဘာတူညီခ်က္ကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏုိင္ခဲ့ၿပီျဖစ္တယ္...

Mare မ်ိဳးႏြယ္စုနယ္ေျမထဲကို သြားရဖို႔အတြက္ သူမ စိတ္မပူေနေလဘူး... သူမဟာေနာ့က္စ္မက္က္စ္၀ဲလ္နဲ႔ မိတ္ဖက္ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းအေပၚ Mare မ်ိဳးႏြယ္စုေတြ ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္လာမယ္ဆိုတာကိုပါ စိတ္မပူေလတာျဖစ္ေလတယ္...

Mare မ်ိဳးႏြယ္အမ်ိဳးသမီးထုႀကီးဟာေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ မင္းသားေနာက္ပါးကေန ေအးစက္စက္နဲ႔ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေနၾကပံုေပၚစြာလုိက္ပါလာတာကို ျမင္ရုံနဲ႔တင္ Mare မ်ိဳးႏြယ္ နယ္ေျမကို သူမ၀င္ေရာက္သြားတာနဲ႔ ဘယ္လိုႀကိဳဆိုမႈမ်ိဳးကို ရေတာ့မယ္ဆုိတာကို မာဗီ ခန္႔မွန္းမိေလတယ္...

သို႔ေသာ္ျငား မာဗီဘာကုိမွ ဂရုမစုိက္ေလဘူး... သူမ ဂရုစိုက္တာတစ္ခုကေတာ့ Nubes နယ္ေျမျဖစ္တဲ့ ေတာင္တန္းနယ္ေျမကေန Mare နယ္ေျမျဖစ္တ့ဲ ပင္လယ္ကမ္းစပ္ဆီသို႔ ဦးတည္ခရီးႏွင္ရမယ့္ ရွည္လ်ား ပင္ပန္းေလေတာ့မယ့္ ခရီးၾကမ္းကိုပါပဲ...

Mystic Orbis ဟာ စြမ္းအင္ေတြ ေမွာ္အတတ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတဲ့ ကမာၻတစ္ခုျဖစ္ေလတယ္...

ဒါဆုိ ဘာေၾကာင့္မ်ား လွ်င္ျမန္တဲ့ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး မရွိရတာလဲ???

ေရွးေခတ္လိုမ်ိဳး ေျခလ်င္တပ္၊ ျမင္းတပ္ေတြနဲ႔ သာသြားလာရတဲ့ နည္းလမ္းကို မာဗီဟာ ခါးသီးစြာသာ သည္းညည္းခံရေလေတာ့တယ္... သူမစီးနင္းဖို႔ရာ ေမွာ္ေကာ္ေဇာပ်ံရွိေနသင့္တာမဟုတ္ပါလား???
ကံမေကာင္းတာက Mystic Orbis ဟာ ေမွာ္ေကာ္ေဇာပ်ံရွိေနတဲ့ ကမာၻမဟုတ္ေလတာပါပဲ... မာဗီဟာ ျမင္းကိုသာ စီးရင္း သည္းခံေနရေတာ့တယ္...

4. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-8 (နော့က်စ် မက်က်စ်ဝဲလ်)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora