အခန်း၁၉- နော့က်စ် မက်က်စ်ဝဲလ်

16.8K 1.4K 25
                                    

Bob: "ေနာက္ဆံုးေတာ့ ျပန္လာဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာကို ငါျမင္ရၿပီပဲ..."

ငါ့ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ခႏၶာဆီကုိ ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ငါဟာ Bob ရဲ႕ စေနာက္သံပါတဲ့ အသံကိုၾကားလိုက္ရေတာ့တယ္... သူ႔ရဲ႕ခနဲ႔တဲ့စကားကို တုန္႔ျပန္ရမယ့္အစား ငါဟာ ဖုန္းဆီသာ လက္လွမ္းလုိက္ရင္း အႏုိင္ရတဲ့ ပိုက္ဆံကို စစ္ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္...

Bob: "ငါမင္းကို ပိုက္ဆံလႊဲၿပီးသားေလ... မမွတ္မိဘူးလား??? မင္းပဲ ျပန္ပို႔ဖို႔ေတာင္းဆိုခဲ့တာေလ... ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့..."

"အာ Bob..." ငါဟာ ေခါင္းထဲက ရူးေၾကာင္ေၾကာင္အသံကို စကားျဖတ္လိုက္ေလတယ္... "ငါ ထပ္ႏုိင္တဲ့ ပိုက္ဆံေတြေရာ????..."

Bob: "ဘာ????..."

"ဒီကစားပြဲမွာ... ရွင္ကြ်န္မကိုေနာက္ထပ္ ေဒၚလာ တစ္သိန္းေပးရမွာေလ..."

Bob "..."

"Bob..." ငါဟာ ၿခိမ္းေျခာက္တဲ့ ေလသံနဲ႔ စကားဆုိလုိက္ေတာ့တယ္...

Bob: "ေနာ့က္စ္မက္က္စ္၀ဲလ္အတြက္ ေဒၚလာတစ္သိန္းလႊဲၿပီးသားကို ငါက ဘာေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ ၁သိန္းေပးဖို႔ က်န္ေသးတာလဲ ရွင္းျပစမ္းပါဦး..."

"ေနာက္ ၁သိန္းက ႏိုင္ရယ္လ္အတြက္ေလ..." ငါဟာ နလပိန္းတံုး Bob ကိုရွင္းျပလိုက္တယ္...

Bob "အခ်စ္ေလးေရ... မင္းဒီဂိမ္းရဲ႕ အဓိက အခ်က္ကိုေမ့ေနတာလား... သေဘာတူထားတာက___..."

"ကေလးေမြးတဲ့အခါတိုင္း ရွင္ကြ်န္မကို နစ္နာေၾကးေပးရမွာေလ..."

Bob: "ဘာ????..."

"ကြ်န္မ ကစားပြဲထဲေရာက္ေနတုန္း သတိေမ့ေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့အစြမ္းရွင့္မွာ ရွိရဲ႕သားနဲ႔... ကြ်န္မ နစ္နာေၾကးေတာင္းရမယ္... ဒါဟာ ရွင့္အေနနဲ႔ ကေလးေစာင့္ေရွာက္စရိတ္လို႔ပဲ မွတ္လိုက္..."

Bob: "..."

"က်န္တဲ့ ကေလးေလးေယာက္အတြက္ ေစာင့္ေရွာက္စရိတ္မေတာင္းတာကိုပဲ ေက်းဇူးတင္လုိက္စမ္းပါ..." ငါဟာ Bob ကိုၿခိမ္းေျခာက္လိုက္ေတာ့တယ္...

Bob: "သူတုိ႔အေဖအထီးမက်န္ေအာင္ သူတို႔က တျခား မိတ္ဖက္ကို ရွာေစခ်င္ရုံသက္သက္ေလးပါ... အျပစ္ကင္းၾကပါတယ္..."
Bob ဟာ ႏွာေခါင္းရႈံ႕သံနဲ႔ဆုိတယ္...
"မင္းေတာ္ေတာ္ သေဘာထားေသးတာပဲ..."

4. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-8 (နော့က်စ် မက်က်စ်ဝဲလ်)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ