Beast-Novel/2

381 11 24
                                    

#2

Uzumaki kafede, Akutagawa evraklarıyla apaçık bir çekişme içindedir. Kunikida ile telefonda tartışırken, bir yıl boyunca hiçbir evrak işi yapmak istemediği konusunda pazarlık yapmaya çalıştığı sırada kapı açılıyor ve Atsushi içeri giriyor. Akutagawa, ne kadar güçlü olduğunu hissettiği için konuşmayı bitirir ve onu gözlemler.

Atsushi, Akutagawa'ya ajansın bir üyesi olup olmadığını soruyor ve Akutagawa bunu doğruladığında, Atsushi başkana bir mektup iletmek için burada olduğunu
söylüyor. Atsushi üç küp şekeri kahvesine yerleştirirken Akutagawa'nın onu gözlemlediğini fark edince, şeker edinmenin zor olduğu bir ortamda büyüdüğünü,
bu yüzden bu konuda elinden bir şey gelmeyeceğini açıklar.(yani fazla şeker atması konusunda, sonuçta üç küp şeker nedir lkljkh bunu niye açıklıyorum yawdgfdhc)

Akutagawa genç çocuğa sessizce bakarken, beklenmedik bir şekilde ağzını araladı. "Yetimhaneden mi?"

Genç çocuk şaşırmış görünüyordu. "Nasıl bildin?"

"Eşsiz bir auran var. Başkalarının hareketlerine karşı aşırı odaklanma, yabancılaşacağınız bahanesiyle mesafeyi koruma... Bu, büyüdüğüm ortamla benzer. Sık sık yetimhanelerden kaçan insanları gördüm."

"Öyle mi?" Genç çocuk üzgün bir şekilde gülümsedi. Geçmişini kendisiyle birlikte sürükleyen birinin gülümsemesiydi bu. "

"Kaçmak için cesaretim yoktu. Çok uzun bir süre için... bile, istediğim kadar şeker alabildiğimi anladığımda, vücudum otomatik olarak... Eminim ki hayatım boyunca böyle biri olacağım."

Bir süre için Akutagawa genç çocuğu sessizce gözlemledi.

Ama aniden, tuttuğu bardağı kaldırdı ve kendinden beklenmeyecek bir şekilde dedi ki;

"Benim houji çayım... içinde dört tane var."

Genç çocuğun gözleri alabildiğince açıldı. "Küp şeker... çayda mı? Dört tane?"

"Evet." Akutagawa ifadesizce yudumladı. "Seninle aynı. Şekerin nadir olarak olduğu bir yerdeydim."

Genç çocuk bir an Akutagawa'ya baktı, ama kendini tutamadı ve kahkaha attı.

"Ah... ah haha." Genç çocuk güldüğünde, daha da genç görünüyordu. "O zaman, bunu biliyor musun? Kalemler ve defterler için olan mücadeleyi."

"Kuşkusuz. Sıradan bir kişi anlayamaz... ancak kalemler ve defterler için et ve şekerden bile daha fazla rekabet vardı. Sadece kağıt üzerine yazabildiğimiz zaman, dünyadaki en özgür insanlar olduğumuzu hissederdik. Onlar için savaştık.
Yazamayan çocuklar bile, nedenini bile anlamadan onları istediler... o zaman, çikolata çubuklarını biliyor musun?" (Burada çikolata çubukları yazdım ama daha düzgün bir ifade bulamadım, çünkü neden bahsettiğini anlayamadım jgjfjf)

"Tabiki. Para birimi, değil mi? Nispeten daha fazla olmasına rağmen, herkes onları istedi, çünkü değeri değişmezdi. Bu yüzden de para birimi olarak kullanılmaya başlandılar. Patates tohumları için beş çikolata. Nasıl yazılacağını öğretmek için geçen bir gün için de ödül olarak üç çikolata."

"Bir keresinde üç yüz çikolata çubuğunu bir koruma olmaktan ya da bir dövüşü desteklemekten kurtardım."

"Üç yüz!?" Genç çocuğun şaşırmış bir ifadesi vardı. "O zaman bir milyoner değildin!"

Bungou Stray Dogs/DBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin