Beast-Novel/3

394 15 71
                                    


#3

Anlatım, Oda'nın bakış açısına geçer. İki yıl önce Gökmavisi Habercisi olayını çözümledikten sonra ADA'ya katıldı ve şimdi Akutagawa'yı kurtarmak için bir görevde. Onu kurtarmak için, mafya hakkında çok önemli bilgilere ihtiyaçları var ve mafyanın muhasebecisi olan yaşlı adamla tanışmak için bara gidecektir.

Bara girdiğinde yaşlı bir adam görmez, ama onun yerine elindeki bir bardak içkiyi izleyen genç bir adam görür.

"Hey, Odasaku. Uzun zaman oldu," dedi siyah palto içindeki genç adam. "Bir içki için fazla mı erken?"
(141)

.
.

Atsushi'nin karmaşık, iç zihnine bir bakış atıyoruz;

"Asla yapmamalısın -, Atsushi-kun."

Geçmişten gelen sesler kafasında yankılandı. Kimin sesiydi? Dazai-san. Lanetli bir ses; tüm vücudunun etrafını sarmış, siyah bir zincir gibiydi.

"Asla yapmamalısın -, Atsushi-kun."

Asla kaçamazdı.

Bunu biliyordu. O kişi gittiği her yerde onu kovalayacaktı.
(142)

Akutagawa'yı bulur ve ona acımasızca saldırır, fakat Dazai'nin sözleri kafasındadır. Ve saldırıya uğradığı sırada Akutagawa bir anlaşmaya varmaya çalışıyordur;

"Şimdi biliyorum, sen-bu, bu korku değil."

Soğuk Atsushi'nin tüm vücuduna nüfuz ediyordu. Nefes almayı bıraktı.

"Sen, bu-suçluluk."

Atsushi'nin görüşü beyaza bulandı.
(145)

.

"Patronun olarak sana emrediyorum." Geçmişten gelen bir sesti bu. Siyah zincirler. "Yetimhaneye asla gitmemelisin, Atsushi-kun... tamam mı?"
(146)

"Korkuyorum, korkuyorum, korkuyorum, korkuyorum, korkuyorum, korkuyorum"

"O gün emirlere karşı çıktım."

"Mafyanın emirleri. Dazai-san'ın emirleri. Emirlere itaat etmeliyim."

"Yetimhaneye saldırdım."
(146)

.
.

Atsushi, şimdiki zamandan bir yıl önce, doğum gününde yetimhaneye gitti; yeniden doğmak istemişti. Ve yetimhane müdürlüğüne gittiğinde, müdür kendisine geç olduğunu söyler, ancak mezuniyet için tam zamanınıdır. Atsushi, çocukların istedikleri zaman nereye gitmeleri gerektiğini söyleyen zile içgüdüsel olarak tepki verir. Saatlerle ilgili bir konuşma vardır ve çocukların hiçbirinin kendi iradesinin olmadığın kanıtı olarak,
hiçbiri kendi saatlerine sahip değildir. (şu paragraftan bir şeycik anladıysam yani:/ ama sanırım saatleri yok ve onlar için çalan zillere göre tepki veriyor çocuklar)

Yetimhane müdürü ona, mezuniyetinin kanıtı olarak bir kutu veriyor. Atsushi, keskin duyularını kullanarak kutudan gelen tıkırtıyı duyar ve korkusundan onun bir bomba olduğunu hayal eder. Yetimhane müdürü kollarını ona doğru uzattığı zaman, Atsushi ona tekrar tekrar saldırır. O, ancak yetimhane müdürünün kollarını bir baba gibi genişletirken söylediği, "Evet, iyi gidiyorsun" sözlerini anladığı an duracaktır.

Bungou Stray Dogs/DBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin