Pov Emmy
De wekker gaat. Hoe kunnen mensen een wekker bedenken. Ze krijgen gewoon betaald om s'ochtends mensen te irriteren. Best chill eigenlijk als je er zo over denkt. Dan bedenk ik me weer dat vandaag de eerste schooldag is. Op naar de derde. Gelukkig is mijn klas het zelfde als vorig jaar. Ik kijk in de spiegel en zie mezelf. Ik zie er nog best goed uit voor in de ochtend. Eigendunk maar tja dat is niet verkeerd vind ik. Mijn bruine haar valt stijl langs mijn hoofd en mijn groene ogen kijken terug in de spiegel. Het meisje tegenover me heeft kuiltjes wangen als ze lacht. Ik kijk in mijn kast en kies uiteindelijk mijn korte lichte spijkerbroek met studs en een wit hemdje of zal ik toch groen kiezen? Hmmm doe toch maar groen. Ik schiet in mijn kleren en ren naar beneden. Mijn moeder zou normaal helemaal boos worden als ze het zou horen maar zij is vast al naar haar werk. Ik pak wat brood. Natuurlijk de koelkast is zo wat leeg! Dan maar droog brood ik doe vanmiddag wel boodschappen. Ik pak nog 2 broodjes en prop ze in mijn broodtrommel. Ik gooi mijn broodtrommel in mijn gifgroene eastpak en gooi hem om mijn schouder. Bijna vergeten! Mijn oortjes. Ik stap op de fiets en zet mijn playlist op. 5sos zingt me toe terwijl ik naar het station fiets. Daar staat Tirza al. Wauw ze ziet er prachtig uit. Ze draagt een lange skinny en een roze truitje. Haar lange blonde haar danst vrolijk om haar heen als ze loopt. Ik rij bijna een tegenligger aan maar kan net optijd wegsturen. Ik gooi mijn fiets in het rek en draai hem op slot. Nog even het extra slot en dan ben ik klaar. Ik loop al pratend over mijn vakantie de trap op met Tirza. Als we boven staan komt de trein er al aan. Ik kijk links van me en daar staat een enorm knappe jongen. Een beetje een vaag type dat rokend alleen staat. Normaal zou ik roken echt een enorme afknapper vinden maar hem staat het zo..... Sexy. Hij heeft prachtige ogen. Ik verdrink in die mooie lichtgroene ogen. Ik schrik op al Tirza me de trein in sleurt. 'Wil je de trein missen ofso!' Oh nee wat moet ik zeggen? Gelukkig neemt Tirza genoeg met dat ik geen antwoord geef. De trein zit aardig vol. Opeens heeft Tirza blijkbaar een vrije plek gevonden en sleurt me erheen. Ik plof naast Tirza in een vierzit waar nog één persoon in zit. Als ik opkijk om diegene misschien te herkennen herken ik diegene tot mijn schrik. Het is de jongens van station! Blijkbaar heeft Tirza de jongen ook in de gaten want ze port in mijn zij. Zucht hij is zo knap. Als Tirza hem leuk vind ben ik verloren. Kijk hoe knap Tirza is! Dit heeft maatregelen nodig! Ik pak snel mijn Iphone.
.........................................
(A/n)
WOAH! Eerste hoofdstuk. Wees niet bang om in een comment achter te laten wat je ervan vind. Sstt in dit verhaal zit een kern van waarheid in. Sommige namen kloppen andere zijn verzonnen maar ik zeg lekker niet welke gemeen he!
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...