Hoofdstuk 3

23 3 0
                                    

Mark pov

Ik steek de sigaret in mijn mond en steek hem aan. Zucht eerste dag. Weer een andere school. Misschien moet ik zorgen dat ik van deze niet afgeschopt word. Nu krijg ik weer een nieuwe klas. Opeens krijg ik haar in de gaten. Mijn ogen volgen haar beweging hoe ze daar beneden haar fiets parkeert. Ze knuffelt een ander meisje. Die is ook best knap maar niet zo erg als het meisje met de bruine haren. Ik heb me hele leven geen moeite hoeven doen om een meisje te fixen dus die moet ook geen probleem zijn. Toch staalt ze iets uit. Eigenwijsheid misschien word dit toch niet zo makkelijk als ik denk. Hopelijk zit ze in dezelfde trein. Ik volg haar heel sneaky met mijn ogen zodat het niet opvalt. Opeens krijgt ze mij in haar oog. Ik kijk snel weg. Okeej Mark doe cool. Ik neem een teug van mijn sigaret en blaas de rook langzaam uit. Ik voel haar blik nog steeds op mij branden. Opeens is ze weg. O de trein is er! Ik stap in en zie nog een vrij vierzit en ga er een beetje onderuitgezakt in zitten. Daar loopt ze! Er gaan zoveel vragen door mijn hoofd. Hoe zal ze heten? Waar woont ze? Heeft ze een vriendje? Vast wel kijk hoe ze eruit ziet! Yes ik hou van die vriendin! Ze word regelrecht in mijn richting gesleurd en ze komen gewoon bij mij zitten! Mijn knie komt tegen die van haar en er gaan allemaal elektrische schokjes door mijn lichaam heen. Mijn knie brand en ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Wat is dit?! En waarom krijg ik het gevoel dat ik haar wil zoenen?! Ze pakt haar Iphone met een hoesje met een snor erop. Had ik zien aankomen. Nu ze zo dichtbij is zie ik dat ze nog 1 groen oortje in heeft. Ze geeft de mobiel aan het blonde meisje en die typt was en geeft hem weer terug en dan typ zij weer wat en geeft hem weer terug en dat zo de hele tijd zo door. Wat is hiervan de bedoeling?? Wedden dat ze over mij typen!! Ik bedoel Hey ik ben niet lelijk. Tja eigendunk maar dat is niet verkeerd vind ik. Ik word nu wel zenuwachtig er van. Het is best akward maar tja ik ben het wel gewend. Laat haar alsjeblieft bij mij op school zitten! Ze stapt in ieder geval ook uit op Utrecht Centraal maar dat zegt niks. Opeens valt me op dat haar schoolpas is gevallen. Ik pak hem op en zie staan: Emmy Visser De Passie. Niet mijn school maar ik weet mooi haar naam. Emmy, Emmy, Emmy wauw. 'Deze is van jou Emmy.' Ik grijns haar toe. Ze word een beetje rood en ik raak haar hand iets langer aan dan nodig. Weer die schokken en het branderig gevoel maar nu fijn. 'Euuhh dankje.' Haar stem waakt me uit het staargevecht dat ik met haar groene ogen hield. Haar stem is prachtig. Alsof ze Idols heeft gewonnen met alleen maar Hoi te zeggen. 'Graag gedaan.' Had ik nou niks beters kunnen zeggen? Op station loopt ze ergens anders heen. Hopelijk zie ik haar snel weer.

................................

(A/N) Hey!! Ja... Mark pov!! Druk op die vote-knop! Dan ga ik heel blij zijn :) heb je tips Ofso laat het achter in COMMENT!! Ideeën zijn ook altijd welkom!

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu