Hoofdstuk 11

20 3 0
                                    

Emmy pov

Zal ik hem nog een kans geven? Mark is echt lief! Ik lig op mijn rug. Ik kan de hele dag aan niks anders denken. Het voelt al een soort verdoofd en niet bewust zijn van alles om me heen. Ik hou dot niet langer vol ik moet iets anders doen! Ik kom mijn bed niet meer uit. Ik lig in een oversized sweater en een jogging broek. Ik heb geen besef van tijd. Het kan avond zijn of ochtend. Mijn ouders zijn op vakantie. Toch kan ik een beetje nieuwsgierigheid aanbrengen. 21 augustus ik lig hier pas 2 dagen. Dat valt wel mee. Ik voel energie opkomen. Ik ren naar de koelkast die nog helemaal vol zit en pak wat te drinken en een zak chips en prop hem in mijn mond. Als ik op me mobiel kijk zie ik helemaal geen berichten behalve 1.

"Ik snap je dat je me nooit meer wil zien. App me vooral als je er klaar voor bent. Ik mis je echt heel erg Babe x"

Mark.. Het is echt een sgat. Ik hou van hem. Van zijn lach, van zijn lichaam, van de manier hou hij me babe noemt en van de manier waarop hij zich voor me probeert uit te sloven. Ik hou met mijn hele hart van hem. Ik kan niet zonder hem. Hij heeft drugs misschien nodig om zich goed te voelen maar ik heb hem nodig. Hij is mijn drugs!

"Ik wil het wel opnieuw proberen."

Klinkt cool. Niet overkomen of je wanhopig bent. Geen paar seconde later krijg in al antwoorden.

"Dankje Babe! Zaterdag kom ik je halen om 12 uur voor een beter date okay?"

Dit gaat wel snel... Misschien wel te snel... maar dit wil ik toch?

"Okay wat wil je doen?"

"Dat blijft geheim Babe x"

Waar ben ik aan begonnen! Liefde doorbreekt alles. Als we echt van elkaar houden komen we hier ook doorheen. Ik hou echt van hem!! Maar houd hij wel van mij?

....................................

(A/N)

ZE KOMEN WEER BIJ ELKAAR!!!! Hoop ik voor je XD moehwhahahahahahahahahahah Ik weet zelf ook nog niet wat ik ga doen dusssss.. IDEEËN MOGEN KOMEN!! EN MAAK VOORAL DIE VOTE-KNOP STUK!!

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu