Hoofdstuk 15

10 2 1
                                    

Emmy pov.

Om 7 uur vanavond staat Mark voor de deur. Ik heb geen idee wat Mark in petto heeft maar hij keek zo geheimzinnig gisteren! Het moet vast iets groot of bijzonders zijn! Ik had wel een sms vanochtend gekregen:

" Trek je leukste jurkje aan 😉😘 x "

Maar tja wat ga je doen in een jurk?! Niet naar het strand lijkt me. Ik denk uiteten ofso maar dat is echt veel te duur! Ik kijk in mijn kast maar mijn jurkjes. Welk jurkje zal ik aantrekken? Ik twijfel al de hele dag! Volgens verschillende vriendinnen moest ik mijn zwarte cocktailjurkje aan doen maar is die niet te sexy? Alleen heb ik geen tijd om te kiezen. Over een uur komt Mark me al ophalen! Ik trek toch maar mijn zwarte jurk aan en doe mijn haar goed. Voordat ik het weet gaat de bel. " Hey Babe." Voor onze duur staat een prachtige wagen. Marl pakt mijn hand en leid me de auto in. "Heb je er zin in babe?" Zegt Mark terwijl hij de wagen start en oprekt. " Ja best wel maar wat gaan we nou doen? Zeg ik iets te zacht omdat ik geschrokken ben door de snelle start van de auto. "Eigenlijk wou ik het nog geheimhouden maar omdat jij het ben zal ik het vertellen. We gaan naar Amsterdam naar de bekendste club van heel Nederland!" Okeej...

~~~

Ik sta samen met Mark in een echt gave club. Ik snap wel dat dit de beste club van Nederland is! Mark kan echt super goed dansen. Tot er opeens een slow nummer op gaat. Ik kijk naar mijn voeten en weet niet wat te doen. Mark lift mijn kin op en brengt mijn handen naar zijn nek en brengt zijn handen om mijn heupen en trekt me dicht tegen hem aan. Zachtjes bewegen we op de muziek tot het volgende nummer komt. Hoe kunnen ze z'n slecht nummer draaien na z'n geweldig moment! Mark pakt mijn hand en trek me mee naar buiten de herrie uit en we lopen een steegje in. Mark brengt zijn hand op mijn wang en hij kust me. Dit is het fijnste gevoel ever! Tot opeens ik ruw van hem afgetrokken en vast gehouden word van achteren. Ik zie dat Mark tegen de muur gedrukt staat door 2 jongens met donkere haren. De jongen achter mij kan ik niet zien. Opeens komt uit de schaduw een jongen lopen met donker haar en een groot litteken op zijn gezicht. "Mark, Mark, Mark toch. Heb je weer een nieuwe vlam? Mooi meisje hoor. Of komt er binnen een week weer een ander? Zoals Brit, Stacy en Chantal en ik kan nog wel even door gaan? Oh heb je dat haar niet verteld?" Hij loopt op me af en kijk me gemeen aan. "Vertel me is meisje hoe heet je?" Ik slik de bron in mijn keel weg. "Emmy." Zeg ik schor. Achter de jongen zie ik hoe Mark zichzelf probeert los te wurmen. "SEM LAAT HAAR MET RUST!" Meteen word Mark in zijn maag gestompt en hij krimpt ineen. Ik kijk verschrikt toe. Te overrompeld om iets te kunnen zeggen. "Mark. Jij houd je hier buiten. Je weet dat ik nog drugs van je krijg. Gelukkig is de oplossing met zich mee gekomen. Ik laat je vrij maar je vriendin gaat wel met mij mee." Ik schrik en zie dat Mark dit ook niet had aan zien komen. Sem draait zich weer naar mij toe. Zijn vinger gaat over mijn kaak lijn en ik krijg er rillingen van. Dan gaan ook zijn lippen over de plek waar net zijn vinger ging en hij legt zijn hand op mijn heup. De tranen gaan over mijn wangen. Zijn lippen bereiken mijn nek en gaan ongestoord door. Zachtjes roep ik om hulp maar het komt niet uit mijn mond. Opeens valt Sem neer en zijn vrienden rennen weg. Als ik mijn ogen open doe zie ik Mark op Sem intrappen. Ik ren op Mark af. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem bij Sem vandaan. Ik ga voor hem staan en kijk hem diep in de ogen. Ik schrik. Zulke woede heb ik nog nooit in iemands ogen gezien. "Rustig Mark! Straks trap je hem nog dood!" Hij kijk me aan. Nog meer woede verschijnt in zijn ogen. "Emmy je snap het niet hè?! Als ik niet op tijd los was gekomen had hij je zonder medelijden je verkracht hoor?! Ik ken hem! BEGRIJP JE ME NIET?!" Ik schrik van zijn schreeuw reactie en alle schrik komt terug. Eerst valt er 1 traan ver mijn wang maar al snel volgen er meer. Mark ontspant en slaat zijn armen om me heen. "Rustig ma-" "Breng me nou maar gewoon naar huis!"

..................................
(A/N)

;0 wie had dit zien aankomen?! Niemand toch?! Tja het boek was een beetje dood dus ik denk ik gooi er een beetje spanning in :0 I hope You liked it :)

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu