Hoofdstuk 6

23 3 0
                                    

Mark pov

Ik zit in de les Biologie. De hele klas zijn echt sukkels. Geen rokers, Geen drinkers, al helemaal geen mooie meiden en niemand met de naam Emmy. We zitten in het computer lokaal. De docent is net weg dus ik kan zoeken wat ik wil. Ik typ "Google" in. Is kijken "De Passie" was het toch? Hey verrekt die school staat helemaal niet zo ver weg van hier. Utrecht Lunneten. Leuk om te weten. Jammer kan ik niet op de roosters kijken. Op Emmy's pas stond dat ze in 3c zat. Anders wist ik hoe laat ze op station was. 'Mark heb jij het antwoord al gevonden. Uit schrik klik ik snel de site weg. De jongen naast me stoot me aan. Op zijn scherm staat het antwoord in koeien letters dus ik lees ze voor:'De meeste bloedvaten in het lichaam zijn aanwezig in het hart.' Hmmm misschien zijn mijn klasgenoten niet zo slecht als ik dacht. 'Heel goed Mark.' En die saaie man gaat door met zijn les. Hij heeft zelf iets weg van een skelet maar dat schreeuw ik maar niet door de klas.

***

In de pauze sluit ik me aan bij een groepje rokende jongens terwijl ik op me mobiel op Google naar "Emmy Visser" zoek. Een paar afbeeldingen sla ik meteen op. Zo te zien zit ze op meerdere sporten. 'Hey nieuwe wil je ook een joint?!' Wat een eikel. 'Mij best.' Ik krijg een joint in mijn handen gedrukt en rook hem op. Ik loop naar die gast die hem aan mij gaf. Hij denk blijkbaar dat ik hem ga bedanken maar dat heeft hij mooi mis. Ik stomp hem keihard in zijn maag. Zo hard dat hij meteen dubbelslaat en zich op de grond laat vallen. 'Ik heet Mark klootzak!' Zo dat zal hij niet vergeten. Zijn vrienden staan een beetje hopeloos om hun vriend heen. Als één mij in mijn maag wil stompen zit mijn sixpack hem in de weg zodat het amper pijn doet. Ik loop dreigend in zijn richting terwijl hij schichtig op zich heen kijkt. Dan gaat de bel. 'Gered door de bel..' Sis ik hem toe en hij kijkt bang. Hahahaha hij doet het zowat in zijn broek! Ik loop naar binnen voor mijn volgende les.

....................................

(A/N) Oooooooh..... Wat een badboy!! Leuke wending?? Anders heb je pech hihi! Gemeen he! Ik heb eigenlijk niet veel te zeggen behalve:

DRUK DIE VOTEKNOP KAPOT :D

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu