Hoofdstuk 14

15 2 0
                                    

Emmy pov

Morgen de date.. Ik ga nu al stuk van de spanning! Wat zullen we gaan doen? Ik weet zeker dat het gewoon super leuk word. Opeens schiet er een auto toeterend net voor mij neus voorbij! Bijna vergeten dat ik op de fiets zat.. Ik ben echt een gevaar voor alle mensen die ook rondrijden op de weg! Gelukkig kan ik er om lachen en is er nog nooit iets ergs gebeurt. Daar is het station al. Ik zie echt geen hand voor ogen met die mist. Zie ik daar de trein?! Shit.. Ik gooi mijn fiets in het rek en doe hem op slot. Ik ren zo hard als ik kan om de trein te halen. Ik hoor de fluit. Nee! Ik moet nog inchecken! Pasje voor de incheckpaal. *bliep* De deuren gaan dicht! Ik trek een sprint naar de trein maar te vergeefs. Fijn. Nu sta ik op een verlaten station in de mist! Tot ramp zie ik ook dat de volgende trein uitvalt! Fijn! Ik kijk om me heen. Ik zie echt niemand maar toch heb ik het gevoel bekeken te worden. De wind fluit en ik krijg rillingen over mijn lichaam. Ik ga het hier echt geen half uur volhouden! Opeens is het ijzig stil. Het enige geluid dat ik hoor is het kloppen van mijn eigen hart. Dit lijkt echt enorm op die film van gisteravond! Ik durf niet achterom te kijken. In die film stond er ineens een man met een mes achter de hoofdpersoon en toen werd de hoofdpersoon neer gestoken. Ik hoor opeens over gekraak om me heen. Ik knijp mijn ogen dicht van schrik. Okeej Emmy rustig denk aan een leuke plek! Unicorns en rainbows! Ik voel me er niet rustiger door. Ineens voel ik een hand op mijn schouder. Ik gil maar er is niemand die mij zal horen en helpen! Behalve de creep die nu achter me staat. Ik hoor degene achter me lachen. Die lach ken ik.. Het komt me bekend voor maar ik weet niet waarvan. Er glijden twee armen om mijn middel die me tegen de persoon achter me drukken. Nu heb ik het gehad. Ik draai me om en net als ik die persoon wil slaan.. Drukt hij zijn lippen op de mijnen. Ik ontspan direct. Het is Mark.. Ik maak me los en kijk in de oogverblindende grijns van Mark. 'Mark! Ik schrok me dood ja?! Laat me nooit meer zo erg schrikken!' Zijn grijns groeit van voldoening met het woord wat ik zeg. 'Sorry Babe ik kon het gewoon niet laten.' Lachend druk ik mijn lippen op zijn wang. Ik kan gewoon niet boos op hem blijven! 'Misschien moet je minder enge films gaan kijken Ems!' Ik duw hem plagend in zijn zij. Dan besef ik pas hoe blij ik ben dat het Mark is en niet een of andere creep! Ik stort mezelf in zijn armen en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Mark kust me op mijn kruin. 'Je zou eens moeten weten hoe zuinig ik op je ben mijn lieve kleine Emss.'

.........................................

(A/N)

Weer een nieuw hoofdstukie :D

Regenbogen en Eenhoorns! Mijn wattpad doet heel raar vandaar die late update! En ik ben gewoon druk met school. Ik hoop zo vaak mogelijk te updaten.

MAAK DIE VOTEKNOP KAPOT :) En Comment als je een leuk idee heb :) I <3 my readers!

Btw ik wil iedereen bedanken die dit leest want ik zit op de 50 views :D Okeej het is iets minder dan mijn andere boeken maar toch bedankt allemaal! ik jullie heel dankbaar!

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu