Emmy pov
Ik kijk op de klok. Het is twaalf uur. Ik heb net opgehangen. Ik moest gewoon met iemand bellen. Gelukkig was Mark wakker alleen hij kon moeilijk de hele nacht door bellen. Zijn moeder werd boos maar hij zei dat het wel goed kwam. Ik hoop het. Ik wil geen slechte indruk maken op zijn moeder. Ik zal toch iemand anders moeten bellen. Tirza misschien? Nee die slaapt natuurlijk! Anne? Oh nee die was ziek. Marieke was met school weg. Oh en Lisa heb ik alleen het oude nummer van. Fijn! Wie moet ik ooit gaan bellen?! David... David! Die slaapt toch altijd laat! Hem ga ik bellen.
Ik tik het nummer in en er word meteen opgenomen met een beetje een slaperige stem.
''''''''''''"""""""""""""""""
'Emmy?! Waarom bel je me midden in de nacht?'
'Oh gewoon ik wou iemand om mee te kletsen! Hoe gaat het Daav!'
'OKÉ Dit weet ik. Emmy ik ken je! Wat wil je van me?'
'Advies.'
Er klinkt wat gemompel aan de andere kant van de lijn. Misschien moet ik het hem niet vertellen.
'Lekker duidelijk Em wat voor advies. Wacht ik weet het! Je wilt weten wat ik van die jongen vind zeker?!'
'DAVID HOE WEET JIJ VAN MARK?!'
'Emmy ik zag je op station gister ochtend. Vertel jij zou mij het niet vragen om zijn uiterlijk. Wat heeft hij dat je aan hem twijfelt.'
Wow hij weet wel echt alles he! Misschien is het wel goed dat ik het vertel. Misschien helpt het me wel!
'Hij heeft een slecht verleden. Ik zal niet in details vallen. David wat moet ik doen. Hij heeft me wel belooft dat zijn verleden niet de toekomst is. Beloftes kun je breken!'
'Emmy rustig. Hij ziet er betrouwbaar uit. Ik zou hem vertrouwen! Het komt goed! Maar ik ga echt slapen hoor! Morgen weer naar school. Doeeeeiii sgat!'
'Doei Daav! Bedankt!'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''"
Misschien moet ik ook slapen! Anders zie ik er morgen uit alsof ik een jaar slaap in te halen heb. David heeft me echt geholpen. Okeej hij is misschien een beetje gay maar dat is oké. haha nee hij vind zijn prinses wel!
....................................
(A/N)
Ooeeeehh nieuwe personage! David je bent echt een top jongen! Lees ook zijn verhaal "the Five" ook ik schrijf af en toe met hem mee! Het word een gezellig jaar met jou! Voor de rest!! Iedereen keurt Mark goed!! Maar dat betekend niet dat het iets word!! Tja je gaat het van zelf merken!
GEEF TIPS ALS JE DIE HEBT!! IN COMMENT EN SLOOP DIE VOTE-KNOP!
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...