Emmy pov
Met een bonzend hart fiets ik naar school. Ik weet hoe hij heet! Ik heb zijn klassenlijst dicht tegen me aangedrukt. Mark is bij me. Het geeft me een veilig gevoel ook al is het maar een stukje papier. In de verte zie ik Tirza fietsen. Ik sprint op volle snelheid naar haar toe. Ik kan net een kind dat achter een bal aan rent ontwijken en dan fiets ik bij Tirza. 'Hooi Em.' zegt ze opgewonden. Ik slik. 'Hoi Tirz, Hij heet Mark.' Zo dat is eruit. 'Hoe weet jij dat?!' Hoe leg ik dit zo kort mogelijk uit. 'Hij zat bij mij BFF in de klas.' Tirza maakt een O vorm met haar mond.
***
Ik sta op station. Daar staat hij. Het duurt nog wel even voor de trein kont dus ik zamel al mijn moed bij een en stap op hem af. 'Jij bent Mark toch? Is dit jouw oude klassenlijst?' Oh dat moet stalkerig overkomen! 'Ja hoe kom je daaraan?' 'Mijn beste vriendin zat bij jou in de klas.' Ik zie Tirza naar me wenken. Moet ik nu al afscheid nemen?! 'Ik euh moet gaan. Doeii.' Hij laat zijn prachtige glimlach zien. 'Doei tot snel Emmy.' Hij heeft mijn naam onthouden! Ik zwaai en loop naar Tirza. Ik ziedaar Mark oortjes in doet. Mooi zo. De trein komt en we gaan in de vierzit achter Mark zitten. 'Tirza dit geloof je niet! Volgens mij zag ik dat hij een sixpack heeft!! Kijk hij is zo schattig als brugger!' Ik duw de oude klassenlijst onder haar neus. Voor ons hoor ik Mark lachen. Waarom?geen idee. Hij is alleen? Dan draait hij zich om. 'Ik heb alles gehoord hoor.' Oepss..
'Maar als je die sixpack goed wil zien kunnen we wel een keer samen gaan zwemmen ofso.' OMW vraagt hij me nou op date?! En natuurlijk is het enige stomme wat ik uit kan brengen:' euh j-j-ah lijkt me leuk.' Opeens krijg ik een sms.
" 06124843211 Marks nummer XXX. Marieke "
Ik sla hem meteen op en stuur hem een sms.
"Hey Mark, Lijkt me leuk om met je te zwemmen ;) xEmmy"
Verstuurd! Opeens trilt Marks mobiel en hij kijkt me grijzend aan. Ik knipoog en stap uit. Utrecht Centraal was er veel te vroeg. Tirza begint enthousiast tegen mijn arm te slaan. 'Aaahh! Je hebt een DATE!!! EEN DATE!' Ik trek me niks aan van de voorbijgangers. Wacht... Ik heb een date..... Zoiets heb ik nog nooit gehad.
......................................
(A/N)
Ze hebben een date!! Ze hebben een date olé olé !!!! Hihi vanaf hoer word het helemaal fantasie. Logisch want mijn zou zoiets nooit overkomen!! VOTE DIE KNOP KAPOT!! Comment ook meteen even :) WOAH ZE HEBBEN EEN DATE! Maar gaat die wel door........... Oeeehh
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...