(Speelt zich af op Whatsapp. E= Emmy M=Mark.)
M: Hey
E: Hey, Hoe gaat het?
M:Super naar mag ik je een aantal dingen vragen?
E:Mij best mar zeg dan wel meteen ook je eigen antwoord op je vraag.
M: Deal! Ben je single?? (Ik wel)
E: Ja
M: Heb je ooit getongt?? (Ik wel)
E: euh nee.... *bloos*
M: Waar woon je?? ( ik in Kockengen)
E: Mijdrecht
M: Hey daar chill ik altijd. Ga gezellig een keer mee! Maar heb je ooit een date gehad?? ( ik wel)
E: euh nee... Met jou word mijn eerste keer als dat door gaat.
M: wat zou jouw ideale date zijn??(mijne merk je misschien nog wel ;)
E: Het strand! Of kermis! Picknicken is ook leuk! Euh eigenlijk is alles wel leuk opzich.
M: Bedankt voor de tips ;)
E: hihi graag gedaan maar ik moet gaan jammer genoeg. Doeiii
M: Doei Babex
Emmy pov
De zwarte letters lachen me toe. Babe. Hij noemde me Babe! Zo zal hij vast alle meisjes noemen. Hij lijkt me erg aardig maar het zou me niks verbazen als hij een player was. Erger nog misschien wel een loverboy of zo iets! Misschien moest ik daarom oppassen?! Nee zo is Mark niet! Toch? Ik weet het niet meer. Ik zet muziek op en Katy Perry vult mijn lege kamer. Nou natuurlijk niet leeg maar wel vol met stilte voordat Katy Perry dat verbrak. Aan mijn muur hang een behang van de skyline van New York. Mijn deur hangt vol met posters van knappe jongens. Aan mijn dak hangen glow in the dark sterren. Misschien kinderachtig maar het geeft z'n leuk effect! Naast mijn bedbank staat een nachtkastje en bij de deur nog een grote kast. Tegenover mijn bed staat nog een bureau en dat is het wel. Gewoon gezellig rommelig zoals alle kamers. De bel galmt door het huis. Oh ja niemand thuis. Als ik open doe staat er een bezorger. 'Een bos rozen voor een zekere Emmy Visser.' 'Dat ben ik! Staat er een afzender bij?' 'Helaas niet.' Ik neem de bloemen aan en zoek een mooie vaas. De rozen zet ik op de tafel. Ze zijn zo mooi! Dan hoor ik de brievenbus. Dat is raar. Om deze tijd word er nooit post bezorgd. Een brief staart me aan vanaf de mat.
"Lieve Emmy,
Dit had je zeker niet verwacht! De bloemen zijnen mij. Ik hoop dat je ze mooi vind. Ik vind jou toch wel veel mooier dan die bloemen. Zeker je glimlach kan niet op tegen die bloemen. Ik krijg kippenvel van het idee dat je nu mijn brief leest met die mooie ogen van je waar ik zo in kan verdwalen. Lieve Emmy ik hou van jou!
Xxx Anoniem"
Anoniem... Wie kan anoniem zijn.. Mark lijkt me niet. Met een eigendunk zo groot als dat van Mark zou hij zijn naam eronder zetten lijkt me. Wie is die geheimzinnige anoniem..
................................
(A/N)
Oeehh wie is anoniem.. Is het toch Mark of komt er iemand die Emmy voor Marks neus inpikt.... Nobody knows. Hihi behalve ik... Gemeen hé! Want ik ga helemaal niks verklappen.........
DRUK DIE VOTEKNOP KAPOT!!!
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...