Hoofdstuk 12

19 2 0
                                    

Emmy pov

De wekker zingt me toe. Het is maandag. Normaal kan ik de maandag wel wurgen maar ik heb er zin in vandaag. Misschien is Mark er wel en weer een dag minder voor zaterdag de date met Mark. Ik heb eigenlijk Tirza helemaal niet meer ingelicht over de (mislukte) date. Ik doe wat leuke kleding aan. Ik prop een broodje naar binnen en drink wat. Gooi snel wat boeken in mijn tas. Spring in mijn schoenen en doe mijn jas aan. Ik doe nog snel me haar goed en ben klaar om te gaan. Ik draai alles op slot en gooi muziek in. "Good girls van 5sos." klopt wel. Ik dacht dat Mark best een braaf jongetje was maar dat blijkt dus ook mee te vallen.

***

Ik loop met lood in mijn schoenen de trap op met Tirza. Daar staat hij! Niet eens te roken! Tirza port in mijn zij en maakt een hartje met haar handen. Ik steek mijn tong uit. Als we een plekje op station hebben gevonden voel ik 2 armen om me middel. Ik kijk naar Tirza en die kijkt me met enorme ogen aan. Mark gaat naast me staan met zijn arm om mijn middel. Nu rollen Tirza's tong en ogen bijna uit haar hoofd. Ik lach als de trein stap pakt Mark mijn hand en gaan we naast elkaar zitten. Tirza staart me de hele reis aan. Als we uitstappen geeft Mark me een kus en zegt:' Doei Babe.' Ik knipoog een zwaai. Tirza trekt meteen aan mijn arm. 'EMMY WAT WAS DIT?!' ik begin te grinkken. 'Dat heet nou LIEFDE Tirza.' Ze begint enthousiast op mijn armen te slaan zoals ze altijd doet. 'Zijn jullie een stelletje?! gilt ze enthousiast. 'Tirz!! Niet zo snel! We daten nog!' ze kijkt me aan of ze me niet gelooft maar toch stopt ze met vragen. We lopen naar ons perron en daar staan meer klasgenoten. We kletsen wat en voordat we het weten zitten we zo wat in de les. Gelukkig gaat de tijd zo snel dat voor dat ik het weet al Pauze is. Ik heb niks van de les meegekregen. Ik heb alleen aan Mark gedacht en overal zijn naam getekend. Opeens hoor ik Tirza door school rennen. 'Emmy is aan het daten! Emmy is aan het daten! Emmy is aan het daten!' what the ffff Ze loopt op mij af. 'O Hey! Jullie vinden elkaar echt leuk dat is nog op 10 kilometer afstand te zien!' echt?!?!?!

.......................................

(A/N)

Haha jaa Mark is een romanticuss!! stel je voor dat jij zoveel geluk heb met je crush! geweldig toch! Zou jou vriendin ook gillend door de school rennen xp Ik zie het egt al voor me. Het zal mij egt zo knibbel overkomen. hhahahaha MAAK DIE VOTE-KNOP HELEMAAL KAPOT!! Bet terug van kamp :) Was awsome!

Station jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu