Emmy pov
Ik sa zenuwachtig aan mijn truitje te plukken. Ik weet dat het geen date is en dat we gewoon gaan chillen met zijn vrienden mar ik ben zo zenuwachtig! Stel je voor zijn vrienden me niet mogen! Dat zou zo akward worden! Nu begin ik te twijfelen. Is dit niet te strak? Zou ik toch die wat langere broek moeten aandoen? Hoeveel tijd heb ik nog voordat hij me ophaalt? Net als ik terug wil rennen hoor ik een fietsbel. Daar is hij. Zijn mooie grijns verblind me. 'Je bent prachtig!' Net alsof hij mijn gedachten kan lezen! 'Spring achterop!' Ik gehoorzaam en sla mijn armen om zijn middel.
Mark pov
Ik ben super zenuwachtig! Straks vind ze mijn vrienden niet aardig! Misschien had ik toch die hoodie moeten aandoen in plaats van dat v-hals t-shirt! Of had ik toch Axe op moeten doen inplaats van aftershave. Ze woonde op nummer 10 toch? Daar staat ze. Ze ziet er perfect uit. 'Je bent prachtig!' Die woorden doen echt veel te kort aan haar schoonheid! Wacht zo heb ik nog nooit over een meisje gedacht?! Meiden zijn gewoon gebruiksvoorwerpen toch? 'Spring achterop!' Ze gehoorzaamt me en slaat haar armen om me heen en legt haar hoofd in mijn rug. Zweet ik niet? Ik rij naar de plek waar we afgesproken hebben met mijn vrienden die meteen beginnen te joelen als ze ons herkennen. Fijn... Emmy weet precies hoe ze moet reageren:' jaloers?' Opeens zijn ze allemaal stil. Jaloers zijn ze inderdaad maar toegeven gaan ze mooi niet doen!
***
Als we een tijdje zitten en wat chips op hebben komt een van mijn vrienden met een idee:' laten we truth of dare doen! Ik begin! Emmy! Vertel of je Mark leuk vind of trek je hempje uit!' Ik zie Emmy rood worden en ze krijgt het benauwd. Dit is duidelijk wat ze niet wil. Ze kijkt wanhopig naar mij en zucht:' ik euh vind Mark wel leuk..' De jongens beginnen te joelen en Emmy gaat door.
***
'Mark!' O Jeroen waarom ik?! 'Zeg hoe vaak je drugs gebruik of kus Emmy!' Shit! Dat kan ik beide niet doen! Mijn eerste kus aan Emmy moest bijzonder zijn niet om een stom spel maar ik wil Emmy niet afschrikken met mijn drugs gebruik. Wat moet ik hierop gaan antwoorden... Ik zucht diep. Ik loop naar Emmy onder luid gejoel. 'Vergeef me dat mijn eerste kus aan jou niet zo bijzonder kon zijn.' Fluister ik zachtjes in haar oor. En dan leg ik mijn lippen op haar wang. Haar zachte baar perzik ruikende wang. Die zich zachtjes tot een glimlach vormt.
..................................
(A/N)
Ze kussen!!! Ze kussen!! WOAHH had iemand die zien aankomen?! Stiekem ik zelf ook niet maar in dacht na 9 hoofdstukken mag er wel wat van komen...
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...