Mark pov
Ik heb Emmy al een week niet gezien maar het voelt als een eeuw. Ze reageert niet op sms'jes of whatsapp'jes. Ik mis haar zo enorm. Ik moet maar denken aan de laatste keer dat ik haar zag.
*flashback*
Ze kijkt me verbaast aan. De ongeloof in haar ogen alsof ze niet kan geloven dat ik haar heb gekust. Het is mar een kusje op haar wang maar voor haar stelt het veel voor. waarschijnlijk denkt ze aan de woorden die Jeroen zij. Dat mijn drugsgedrag zo verontrustend is dat ik haar kuste. Of zou ze ook begrijpen dat ik het uit liefde deed omdat ik echt ook om haar geef! Ik had het er niet bij moeten zeggen. Het leek echt alsof ik haar niet wou kussen dus dat het andere nog erger was. Mijn druggebruik. Wat een sukkel ben ik!
"""""""""""""""""""""""""""""""
Ze had die dag niks meer gezegd. Niet toen we naar haar huis fietste. Helemaal niks. Ze vond me toch leuk! Dan laat je toch niet in de weg staan voor zoiets onbenulligs.
Emmy pov
Ik kijk naar de berichtjes die binnen komen van Mark. zoals:
"Waarom zeg je niks Babe x?"
Of
"Laat je niet zo op je nek zitten door Jeroen."
Het enige wat door mijn hoofd heen gaat is."Hij gebruikt drugs... Hij gebruikt DRUGS... O my Wortel HIJ GEBRUIKT DRUGS!! Waar ben ik in beland..." Ik haal slechte cijfers op school en ben onhandelbaar thuis. Ik snap niet wat er onhandelbaar is aan de hele dag jezelf op je kamer opsluiten. Ik heb mijn moeder heus wel horen bellen beneden naar een psycholoog. Denk maar niet dat ik iemand over mijn problemen ga vertellen.. *tik* wauw ga ik nu ook nog gek worden? *tik* blijkbaar wel.. *bonk* het komt bij het raam vandaan! Het zijn steentjes die tegen mijn raam gegooid worden. Ik open het raam en zie Mark staan. Ik begin echt gek te worden! Ik zie dingen die gewoon onmogelijk zijn. 'Emmy! Ik wou je zo graag weer zien! Ik mis je! Pas op!' Het enige wat ik kan doen is hem aanstaren. Opeens vliegt er iets roods in mijn richting. ik vang het. Het is een roos. Een roos met een kaartje er aan. 'Ik moet gaan eeuh doei Emmy!' Ik bedenk dat ik hem nogal aanstaar. 'Doei.' ik verluister het bijna maar hij lijkt het te verstaan want hij krijgt een lach van hier tot Tokio. Hij springt op zijn fiets en rijdt weg. Hij is weg. ik zak op mijn bed en ruik aan de roos. Het is een perfecte mooie rode roos.
"lieve Emmy,
Dit keer maar 1 roos en niet een bos zoals de vorige keer. Ik snap het als je geschrokken ben en je me nooit meer wilt zien maar als ik jou ermee voor mij kan winnen dan wil ik echt afkicken. Ik meen het ik doe alles voor je Babe X
Xxx M."
Hij meent het echt...
............................
(A/N)
Alweer 10 hoofdstukken. *snik* dit is een emotioneel moment. *snik* Ik wil iedereen bedankt wie dit leest. De vakantie en de verveling die me hebben aangespoord dit te schrijven. maar in speciaal wil ik de mensen bedanken die:
-liken
-commenten
-fan zijn
- Dit toevoegen aan hun bibliotheek
-dit toevoegen aan hun leeslijst
-Dit boek promoten :D
IK HOU VAN JULLIE <3
JE LEEST
Station jongen
Teen FictionEmmy's leven is al ieder ander meisje van haar leeftijd. Ze gelooft niet in liefde op het eerste gezicht tot ze Mark ontmoet. Mark veranderd alles. Maar niet iedereen accepteert Mark omdat hij een nogal schimmig verleden heeft. Niet alleen Marks ver...