6. Mámor és a csoda

19 3 0
                                    

Átmentem Susanhoz.
- Susan elmegyünk sétálni? - kérdeztem. Persze azért akartam menni hogy lássam Goldot.
- Persze, mehetünk. - mondta mit sem sejtve.
- Akkor 2-kor tali? - Remélem akkor kint lesz Gold.
- Persze, akkor 2-kor! Szia!- elég lelkes.
- Szia!
2-kor

Találkoztam Susannal 2-kor. Elmentünk sétálni az erdőbe.
- Amúgy miért az erdőbe akartál jönni? - kérdezte, kizökkentve a bambulásomból.
- Szeretek az erdőben sétálni -juj de gyenge kifogás. Persze tudtam, Susan nem hiszi el.
- Na persze, nem hiszem. Esetleg egy ló az oka?- kérdezte amit reméltem hogy nem mond ki.
Már ép válaszoltam volna, de nyerítést hallottam. Susan is meghallotta.
- Melyik irányból jön? - kérdezte félve. Először azt hittem attól fél megtámadják, de hallottam egy más fajta nyeritést is. Két ló.
- Nem tudom- mondtam de már majdnem sírtam. Felismertem az egyik nyeritést, Gold. Mikor már elkezdem volna sírni, vágtázó lovakat vettem észre. Gold és egy fekete szépség vágtázót.

 Gold és egy fekete szépség vágtázót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ő az a ló. - mondta Susan és én tudtam mire gondol. Már hogyne tudtam volna ha nekem Gold az a ló?- Mámor.
Ezt suttogta, szinte alig hallottam a zajtol  melyt a két ló csinál.
Gold észrevett engem és hozzám jött. A másik ló pedig odament Susanhoz.
- Szia Gold. - mondtam, és meg simogattam a ló orrát.- Ki a haverod?
Gold csak nyeritett eggyet. Szemében játékosság csillant. És valami nagyon kicsi dolog. Bizalom. Bizott bennem pedig csak egy ló. De nem akármilyen ló. Ő Gold. Gold a vadon királya. A ló aki nem bízik senkiben.
Rá jövök ki bántotta - gondoltam.
A fekete ló odament Susanhez. Gyengéden megbökte. Azt akarta simogasák hogy törödjenek vele. Susan megsimogatta.
- Mámor - mondta újra. Rájöttem mit akar mondani. Ez a ló neve :Mámor. Mámornak tetszett a név mert elkezdett bólogatni.

Gold szemszöge:

A ló akivel találkoztam úgy látszik mégiscsak van neve.
Emily barátja csodás nevet adott neki: Mámor. Mámoros érzés vele vágtázni a parton. Mikor a sörényünkbe kap a szél. Tökéletes. De tudjátok mit szeretek jobban a futásnál? Az ugrást. Az tökéletesebb, mintha madár lennél.
Na de jelen időbe vagyunk.
Emily és barátja, ha jól hallottam Susan elmennek! Ne hagyjon már itt. Nincs is eledel. Elkezdtem követni.
- Gyere, Mámor. - mondtam újdonsült barátomnak.
- Mégis hova?- kérdezte. Meglepődtem! Nem akarja követni kis barátainkat?
- Susan, Emily ismerős?- kérdeztem felháborodottan.
- Ja, futás! - mondta, mire megint meglepődtem. Kiszámithatatlan . Akár egy kigyó. Csak ő kedvesebb mint egy kigyó.

Emily szemszöge:

Nagyon meglepődtem. Gold és Mámor! Követnek! Nem tudom hogy vették rá magukat hogy kövessenek. Aztán eszembe jutott, kell nekem egy ló a suliba. Már tetszett az ötletük. Hazáig követtek, én bevittem Goldot az istállóba. Biztattam Susan is, végül ő is bevitte az egyik bokszba. Vittünk a lovaknak szénát és szalmát. Maradtunk estig míg apu be nem jött és szólt hogy menjünk be. Meglátta a két lovat és csodálkozott.
- Miért nem szóltatok?- kérdezte a sértetett játszva.
- Mert nemrég hoztuk őket.- Mondtam.
- Na akkor szólok Franknek hogy van munkája.- modta és sóhajtott eggyet mintha olyan sok dolga lenne.

Másnap:

Egyre többet lovaglok. Már már tudok vágtázni. És már ülhetek Goldon is. Viszont van egy rejtély. Gold múltját akarom megfejteni.
Miért ilyen bizalmatlan? Miért csak engem enged fel a hátára és mást nem? Mitől fél?
De az életünk boldog. Susannal,Mámorral,Goldal és velem az élet szép.

Sziasztok ez az egyik változat a hatodik részből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok ez az egyik változat a hatodik részből. Remélem mindkettő tetszik! Csak az a különbség hogy ez hosszab meg átvannak alakitva a jelenetek egy picit.

Gold az álomlóWhere stories live. Discover now