Rachel ott várt minket. Hírei vannak.
- Sziasztok! Én Rachel vagyok, ti ugye Susan és Emily?- kérdezte tettetett kiváncsisággal. Elég rossz színész, ezt meg álapíthatom.
- Igen, én vagyok Emily. De te miért jöttél? - kérdeztem.
- Csak mondani akarok valamit. Apám ugye tenyésztő, ezt gondolom tudjátok. - Rachel csak úgy dagadt a büszkeségtől.- Na és apádnak meg anyádnak még nincs lova , igaz?
- Igen, még nincs lovuk. - néha el gondolkodom ez a csaj hogy tud ennyi mindent.
- Na és arra gondoltam hogy odaadom Rasumot ez a két lóért.- mondta. Rasum? Az meg milyen név? Hát a lóváé! De mi???? Goldot és Rejtélyt ez a csúfságért? Na nem!
- Bocs de nem. Apád amúgy is lótenyésztő kérj tőle egy másik lovat. - előzött meg a válasszal Susan.
- Már ki is néztem egy lovat, nehogy azt hidd! Rasum már öreg, már lejárta az aranykorát.- mondta, bennem pedig megált az ütő. Csak nem vágóhídra viszi?
- És milyen az a ló? - kérdeztem, tetettve a kiváncsiságot.
- Egy csodaszép fekete ló. A neve pedig Dragon! - mondta.
- Akkor meg minek akarod Goldot és Rejtélyt? - kérdezte Susan.
- Mivel jó vérvonal lenne. - mondta fontoskodva. Hogy miért fontoskodott? Ki tudja.
- Na akkor elmehetsz innen. És gyere vissza, mutasd meg Dragont, aztán apát és anyát megkérem hogy menjünk el a farmotokra és választunk két lovat nekik! - mondtam. Hát anyának és apának tényleg kéne egy ló.
- Hát rendben, mindjárt jövök! Addig is készüljetek fel az útra. - mondta , azzal elment.
Bementünk a házba és negkérdeztem apától elmegyünk e a Morgan farmra.
- Persze hogy elmegyünk és ott választunk lovakat. Ja és ötöt veszünk!- mondta, én meg csodálkoztam. Öt ló?
- Köszi apa! Akkor Rachel jön és akkor indulhatunk is! - mondtam, aztán nyomtam egy puszit az arcára.
Susannal vártuk Rachelt. Öt perce áltunk mikor meglátunk egy fekete lovat, rajta Rachellel. Dragon tényleg gyönyörű ló. Fekete szőre csilogott a napfényen. Rachel és Dragon közelebb jött.
- Na ő itt Dragon. - mondta mintha nem lenne elég nyilvánvaló.
- Szólok apának hogy indulhatunk. - mondtam és már mentem is. Susan is követett mivel ő szól az apukájának meg az anyukájának hogy jöjjenek. Mivel az apja jó lovász az anyja pedig állat orvos, és abból pedig bőven kell.
Miután oda értünk el csodálkoztam. A Morgan farm két nagy istállóból állt, négy karámmal egy a kancáknak egy a méneknek egy a csikóknak és egy a csikós kancáknak. Nagyon nagy terület. Először bementünk a mén istállóba lovat nézni.
- Emily, Susan! - szólt apa.
- Igen? Valami baj van? - kérdezte Susan.
- Nem nincs semmi baj, csak arra gondoltam hogy váljunk szét. Mi anyával elmegyünk magunknak lovat nézni, ti pedig válaszatok további három lovat. Lehet csikó is! Phil majd betöri.- mondta azzal elment anyával. Amúgy gondolkoztam hogy apa miért úgy hívja anyát hogy anya? Na mindegy.
Susannal maradtunk a mén istállóban mivel úgy döntöttünk választunk két mént és egy kancát.
Miközben sétáltunk mindkettőnknek Gold és Mámor járt a fejünkben. Na meg Rejtély!Ahogy eggyütt esznek.
Ahogy lovagolunk.
És ahogy vágtatnak.
Csodás gondolatok de a jelenben kell maradnunk.
Összesen 33 mén van itt. Ebből hármat kell választani.
Nehéz lesz, de megoldjuk. Aztán vettem észre egy albínó lovat.
- Susan! - szóltam, de felesleges volt mivel Susan is észrevette az albínó állatot.
Ő kint volt az egyik karámban a csikóknál, mivel még csikó volt. Ott vágtatot, és vaj színű szőrét megvilágította a nap.
- Ő lesz az egyik.- mondtam.- Ő lesz Popcorn! - mondta Susan.
YOU ARE READING
Gold az álomló
AdventureEmily Mars családja gazdag. Egy nap a szülei megunják a városi életet és egy farmra költöznek. Emily tombol dühében. A szerelme Ben!! Egy nap azonban váratlan ménes bukkan elő . Köztük a legszebb Gold ,kit úgy látszik Emily megkedvelte.