A hazafele úton szomorúan ültem Beth mögött.
Erőltesd meg magad Emily elvégre Gold akkor is vad volt mikor befogtam. Nem lehet baja, és amúgyis szerintem így jobb neki. Várnak rám a gyerekek, nem hagyom őket cserben.
A gondolataim Gold körül cikáztak és a lelkiismeret furdalás nem hagyott nyugodni. Eggyáltalán miért fogtam be Goldot? Rettenetesen önző vagyok, azt akartam hogy legyen egy olyan társam aki ugyan azokat éli át mint én, de Gold nem ugyanazt éli át. Az anyja miatt is aggódhat, attól hogy ugyanolyan vadak vagyunk nem kellett volna befognom. Visszacsinálok mindent, Gold örökre jól fogja érezni magát ott ahol akar lenni. Ezt a döntést ráhagyom. Az ő választása lesz, nem avatkozok bele. Nekem az lesz a jó ami Goldnak is az.
Hazaértünk és szóltam a csoportomnak hogy mehetnek haza.
- Máris vége? -értetlenkedett Leo.
- Fél óránál így is több volt, na sipirc. -mondtam mire mindenki hazaindult.
-Már csak érne haza Gold. -Mondtam szomorúan- Engem csak az érdekel hogy épségben hazaérjen. Ha már utálni fog, az se érdekel csak érj haza Gold!
- Kinek beszélsz? - kérdezte kedvesen anya.
- Jajj, anya!... - és elmeséltem neki mindent. Anya figyelmesen halgatott de azért láttam az aggodalmat a szemében.
- Ne sírj! -mondta mikor megeredtek a könnyeim. - Gold hazatér meglátod majd. Szeret téged, ebben ne is kételkedj. Minden mozdulatában annyi szeretet volt mint amennyit egy lóban még nem láttam. Gold különleges. Nélküled nem is képzelné el az életét. És nem, nem vagy önző, Gold utánatok futott. Emlékszel? Ezt mondtad!
Nagy nehezen abba hagytam a sírást és felnéztem anyára.
- Nem hagyom hogy baja essen. - mondtam határozottan. - Ezúttal sem. Bár nem kell félteni őt, Gold a legkeményebb vadló.
- Ez a beszéd. - mondta és elindult. - Megtalálod meglátod. A ti köteléketek nem hal ki. Csodás barátság van köztetek, olyan amit ló és ember között ember még nem látott. - mondta még, és bement a házba.Mivel pár nap múlva se jött haza Gold, Susannal és Josh-sal úgy döntöttünk mi indulunk a keresésére.
- És én melyik lovon lovagolok? - kérdeztem, mivel erre nem gondoltunk. Megszoktuk már hogy Golddal jövök.
- Szereld fel Popcornt. - mondta Susan én meg már futottam is.
Kivezettem Popcornt miután lecsutakoltam és felszereltem.
- Azért vele nem lehet ugyanaz. -mondta Josh. - És nem szoknám meg ha Angel eltűnik és más lovon kéne ülnöm.
- Egyszer megszokod. - mondta Susan.
Elindultunk miközben arról tárgyaltak hogy „ki szokná meg ha más lovon lovagolna? ”. No comment.
Mivel ők ezzel a nagyon érdekfeszítő témával foglalkoztak, én elmentem a másik irányba mert ha ilyen hangosan beszélnek Goldot tuti elijesztik. Nem nagyon vették észre hogy eltűntem, de hát ez is volt a lényeg.
Tehát mostanra egyedül folytattam a keresést sikertelenül. 1 órát kerestem, de Goldra nem bukkantam. Szomorúan mentem haza Popcornnal. Rajta lovagolni olyan fura. Nagyon jó, de nem ugyanolyan mintha Gold lenne. Eggyáltalán nem.
A következő napok monoton tempóba teltek. Jöttek a gyerekek akik ingyen akartak lovagolni cserébe kitakarítják a bokszokat.
- Ez itt nem működik. Szerinted ha mindenkinek megengednénk hogy ezt csinálja nem mennénk csődbe?
Mióta Gold eltűnt rideg és barátságtalan lettem. Hogy miért? Senki se tudja. A közeli barátokkal és a szüleimmel, kedves vagyok mivel ők támogatnak, de akik csak jönnek lovagolni az újoncok velük barátságtalan lettem. Kivéve az első csapattal. Igen mindegyik csapatnak meg van adva a nevük. De sose jegyzem meg. Na de visszatérve a témára, az újoncokkal gonosz vagyok ezért mostanában én nem oktatok mióta elment Gold, ki ráébresztett arra hogy ne ítéljek a borító alapján. Nézzek bele és talán megtetszik talán nem. A lovaglást a lovakat és minden ami közel áll a lovakhoz utáltam. Gold előtt. Gold felnyitotta a szemem arra hogy a lovaglás és a lovak nem olyan rosszak mint ahogy gondoltam. Én meg beleestem abba a hibába, hogy elhoztam. Tudom, ő követett, de akkor is. Gold vadló, ő nem érezhette jól a bokszban magát. Az nem olyan mintha szabadon vágtázhatna.
Meg találom és ráhagyom a döntést. Ez az ő döntése, és én nem avatkozom bele. Marad a vadonban vagy eljön velem vissza a bokszba? Versenyekre járnánk Josh-sal, Susannal és az ismeretlen emberrel. Imád ugrani, ahogyan én is. Mi ketten a nyerő páros. Csak mi és senki más, nem léphet közénk. Örökre együtt.Remélem tetszett ez a rész! Pár nap múlva hozom is a folytatást. Addig is mindenkinek szép napot/hetet. Még annyi hogy a címek azok úgy lesznek hogy egy részt lecsípek belőle, ami fontos lehet. Nem biztos hogy a címek eggyeznek a történettel. Viszont ha van valami jó cím ötletem akkor természetesen az lesz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gold az álomló
PertualanganEmily Mars családja gazdag. Egy nap a szülei megunják a városi életet és egy farmra költöznek. Emily tombol dühében. A szerelme Ben!! Egy nap azonban váratlan ménes bukkan elő . Köztük a legszebb Gold ,kit úgy látszik Emily megkedvelte.