14. Fahéj

17 2 0
                                    

Mivel elég keveset lovagoltunk(kb. 10 percet) ezért még egy kicsit futószáraztuk a lovainkat és közben kijött apa.
- Sziasztok, lányok! Na Emily hogy tetszett a meglepetés? - kérdezte izgatottan apa.
- Nagyon tetszik,  de hány napra megyünk? - kérdeztem.
- 1 hét ha minden igaz de amúgy szerintem kb 5 nap lesz. - mondta apa.
- Oké, na de én visszaviszem Goldot és szerintem még futószárazom kicsit Relytélyt. - mondtam.
- Emily ne! - mondta Susan.
- Miért? - kérdeztem értetlenül. Most komolyan még mennyi meglepetés van?
- Mert el akarunk vinni valahova téged. - vette át a szót apa.
- Oké, de attól még bevihetem Goldot? - értetlenkedtem.
- Majd Frank elintézi siessünk. - mondta apa.
Szegény Goldot csak bevittem a bokszába és leszereltem aztán jött Frank és letísztitotta. Vagyis gondolom mert azután apa dudált én meg beszáltam a kocsiba.
Az út „nagyon” izgalmas volt. De szerencsére apa megált egy bolt elött és kiszált Susannal akivel aztán be is mentek abba boltba.
Mire visszatértek már majdnem aludtam de azért amikor észrevettem őket felkaptam a fejem mintha ébren lettem volna eddig is.
- Na miért mentetek be? - kérdeztem álmosan.
- Hát ezért. - mondta Susan izgatottan és felmutatta a kezében lévő ször gombócot amit amúgy eddig észre se vettem.
- Ez ki? - ráncoltam a homlokom.
- Az új cicád. - mondta apa.
- Ez most komoly? - kiáltottam. - Upssz.
- Igen ez komoly, na de menjünk haza mert ahogy látom mindjárt elalszol. - mondta apa.
Elindultunk újra és most a cica nem hagyott békén ezért még aludni se tudtam.
- És amúgy hogy hívják? - kérdeztem.
- Te adj neki nevet. - mondta Susan.
- Akkor legyen, mondjuk Fahéj! - Mondtam.
- De jó név! - mondta Susan.
- Apa Szerinted jó név? - kérdeztem.  - Apa? Ugye nem aludtál el?
- Wháá. - ijesztett meg apa.
- Húú ezért még megfizetsz. - sikantottam.
Mire hazaértünk már kiröhögtük magunkat ennek eredményére tiszta vörös lett a fejünk. Szegény Fahéj semmit se értett az egészből ezért inkább úgy döntött elalszik.
Fel akartam vinni a szobámba de anya természetesen észleli ha új állat jön a házba ezért bemutattam neki a cicámat.
Miután örvendezett egy sort felvittem Fahéjt a szobámba és beraktam az ágyamba.
Gondolom még nincs ágya.
Aha persze. Apa természetesen erre is gondolat és ott várt minden dolog ami kell egy cicának.
- Fahéj szerencsés életed lesz itt. - suttogtam a cicának.


Tudom még nagyon nincs izgalmas rész de hamarosan kezdődnek az izgalmak. Ja és ha a sorok között nincs összefügés légyszi nézzétek el mivel annyira izgatott vagyok hogy milyen lesz. De lehet hogy az izgalmak csak egy következő könyvben lesznek?  Ki tudja?  Hát csak én de majd meglátjátok.  Majd jelentkezek! 

Gold az álomlóTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang