1. Erre nem számítottam!

110 4 20
                                    

Újabb unalmas nap, az unalmas iskolában. Sose hittem hogy ezt mondom, de várom a nyári szünetet. Hosszú barna hajam sima lófarokba kötöttem.
Mire kész lettem, anya már várt a szokásos müzlivel és banánnal.
- Köszi! - mondtam anyának.
- Szívesen! Mikor indulsz? - kérdezte.
- Mindjárt. Limuzinnal megyek? - kérdeztem.
- Igen. Baj? -kérdezte.
- Dehogyis, csak egyszer meg nézném milyen gyalog menni. - mondtam.
- 14 éves vagy. Ki tudja mi történik veled? - tette fel a költői kérdést.
- Jó.... - morogtam. Ja igen, elfelejtettem említeni hogy a családom gazdag. Apa céget vezet amiben kocsikat fejleszt és ad el. Egyke vagyok, amit nem bánok bár néha elég idegesítő, hogy ennyire féltenek.
Elköszöntem anyától beszáltam a limóba és mentem a suliba. Nincs semmi izgalmas a sulin kívül és belül se. Egyszerű kapu színesre (!) festve. A suli színe fehér, bár inkább már szürke azok miatt akik folyton azt rugdossák. Én az utolsó évemet járom itt, és ez feletébb boldoggá tesz. 

a bemegyünk a suliba meglátjuk a kék szekrényeket, amik arra szolgálnak hogy abba rakjuk bele a cuccunkat.
Barna ajtók. Mindeggyiken az osztály és az osztályfőnök neve.
A folyosón találkoztam Bennel a suli sztárjával. Jó, bevallom nem találkoztam vele, mivel éppen péppé vert egy 7.-es gyereket. Igen, talán Ben éppen ezért a suli nagymenője. Minden lánnyal már járt, neki ők jelentik a trófeát. A bunyó végét nem vártam meg, de nem kell félteni a drága osztálytársaim elmondták hogy Ben nyerte meg a „bunyót”. Aztán be is jött leizzadva, de eszméletlenül szép még így is. Szőke haja az arcára tapadt, és zöld szemével végignézett a termen. Ehez képest nekem barna hajam és kék szemem van. Én inkább hasonlítok apára viszont ahogy Bent nézem ő hasonlít anyára,  csak annyiba hogy neki is szőke haja és zöld szeme van.
- Szia! - akadt meg a tekintete rajtam.
- Hello. - köszöntem vissza.
- Hogy vagy? - kérdezte.
- Jól. -mondtam nagyon bőven.
- Láttam a limód. - mondta.
- Verekedés közben? -kérdeztem irónikusan. - Az igen.
- Nem, a verekedés nemrég kezdődött. -mondta.
- Aha, ok. -mondtam értelmesen.
- Találkozunk matek után? -kérdezte.
- Talán -mondtam.
- Akkor várlak, szia! -mondta és elment.
- Elköszöntem volna! -kiabáltam utána, mire hátrafordult és megvonta a vállát.
- Én meg megkérdeztem volna a neved. -torpant meg.
- Emily. Emily Marsh. - mondtam.
- Örülök hogy találkoztunk. - mondta Ben, és mostmár tényleg elment. Amúgy nem tudom hova ment amikor matek óra lesz 10 perc múlva. Na, mindegy.
10 perc múlva el is kezdődött a matek, amire Ben vissza is ért.
Óra végén kimentem az udvarra, ami annyit jelent, hogy van 5 pad egy hatalmas területen. És persze egy focipálya.
Leültem egy padra ami üres volt és kis idő múlva mindenki kijött és elfoglalták a padokat vagy elkezdtek focizni. Ben is kijött és leült mellém. Nem csodálom  hogy ezután egy csomóan idejöttek. Ben sose lesz lúzer. Elbeszélgettek engem levegőnek néztek mint mindig, de egyszer csak odafordult hozzám Ben.
- Unatkozol? - kérdezte.
- Eléggé. -nevettem mire ő is elkezdett nevetni.
- Gyere,  velem nem fogsz unatkozni. -mondta, felállt majd elkezdett szaladni.
- De gyerekes vagy! -kiabáltam utána.
- Naaaa gyere! -mondta és futott tovább. Végül én is feláltam és utána rohantam.
Így kezdtünk el fogócskázni. Késöbb többen is beszáltak és együtt futottunk. Egy idő után csengettek (Sajna). Bementem az osztályba és felkészültem a következő órára. Ezt nem úgy értem, hogy most csinálom meg a házit, hanem kipakoltam.
Egy nagyon „jó” fizika után, lementem megint és elkezdtem keresni Bent. Mivel hogy fizika felénél felállt és azt mondta, hogy „tanárnő vécéznem kell”. A tanár kiengedte és azóta Ben nem jött vissza. Megnéztem a fiúvécénél, és pechemre amikor elmentem a lánymosdó mellett rámnyította valaki az ajtót. És ki lett volna? Nem hogy egy kedves lány, nem. Rám nyitotta az ajtót a suli legmenőbb csaja, a diri lánya. És tadammm....... Amber. Azt a csajt ki nem álhatom, így sietősen megfordultam és lementem a lépcsőn. Az udvaron megláttam Bent aki ráérősen üldögélt. Olyan cuki. Jaj Emily, ilyenekre ne is gondolj.
- Hogy-hogy elmentél? - kérdeztem utalva arra, hogy kiment az óra felénél.
- Untam. -adta meg az egyébként nagyon is  észrevehető tényt.
- Hogy lehet az, hogy a suli legmenőbb pasija, akinek eddig a legtöbb barátnője volt és mellette nagyon helyes is,  nem szereti a fizikát? - kérdeztem cinikusan és mosolyogva. A nevetésem rögtön átváltott nyüszögéssé amikor megláttam Ben arcát. -Rosszat mondtam?
- Azt mondtad cuki vagyok? - kérdezte mosolyogva.
-Azt mondtam helyes. -valtam be.
- Szerintem te is helyes vagy. -mondta halkan. Viszlát erős én, helló gyenge én.
Nem szóltam semmit csak bementem a wcbe onnan az utam pedig a fülkébe vezetett.

Ez volt 1 héttel ezelött, azóta megbeszéltünk mindent Bennel és össze is jöttünk. Nagyon boldog voltam azóta.
Miután pénteken hazaértem a suliból fáradtan dőltem le a kanapéra. Anya odajött hozzám.
- Mondanom kell valamit. - mondta feldobottan.
- Igen? - kérdeztem mit sem sejtve.
- El kell költöznünk. - mondta reménykedve, gondolom azért hogy örüljek.
- Hova? -kérdeztem várva a rosszat.
- Egy farmra. - mondta anya én pedig kiakadtam.
- HOGY MIIII? EGY FARMRA? EZT NEM, ÉN MARADOK. - ordibáltam, feltrappoltam a lépcsőn és sírva kerestem a telefonomat.

Na! Ezt a részt újra írtam szóval ha valami még nem egyezik a következő résszel akkor senki se aggódjon erre a hétre már azt is kijavítom. (Bár szerintem senki se aggódik) 😂😂

Gold az álomlóOnde histórias criam vida. Descubra agora