-Uramisten, uramisten, uramisten - hajtogattam Susannak akivel mostanra újra Goldnál és Mámornál voltunk.
- Emy, egy kicsit álj már le. Abba beleszédülök ha nézlek. - mondta Susan. Engedelmesen leáltam és ránéztem Susanra, ja igen azt nem említettem hogy fel alá járkáltam amit a lovak és Susan se díjazott.
- De először is, holnapra egy kirándulás? -panaszkodtam - Az nagyon korai, és hogy lovardát? Ez mi lesz itt, egy játszótér? Nem gondolsz bele hogy Goldot, Mámort és Relytélyt körülrajongják?
- De amúgy nekem egyetlen kérdésem van, a szüleid a lovaikat nem hozták el? - kérdezte
- Áhh, ők úgy döntöttek nem lesz lovuk mivel kevés idejük van rá. - mondtam.
- Ja jó. Kiváncsi leszek az új lóra majd. - mondta.
- Húú arra én is, apa és anya beszélt valamit róla mivel apa mint mindig most is előre megtervezte és álítólag Édent veszik meg. - mondtam csodálattal. Igen amikor ott voltunk Rachelék farmján láttam Édent, egy gyönyörű Fríz és a nevéhez híven Éden fekete.
- Komoly? Ohh Éden nagyon szép ló. Most Rachel nem hazudott. - mondta.
- Hát ja. Na de szegény kis lovaink velük nem is foglalkozunk hanem elbeszéljük itt az időt. - nevettem. - Amúgy tudtad hogy Relytélyt is berakják iskolalónak?
- Ez most komoly? - nevetett ő is. - Hát hozzá jó lovas kell. Aki nem ismeri Relytélyt mióta itt van azokkal elég konok.
- Hát igen Relytély igazi relytély számunkra. - mondtam miközben vezettem ki Goldot a kapu fele. -Na de benne vagy egy kis lovagláshoz?
- Igen, persze. - vezette ki Mámort.
Kimentünk a kapun felültünk a lovakra és elkezdtünk beszélni.
- Annyira várom a túrát. - mondta Susan.
- Hát szerintem lehetett volna mondjuk 1 hét múlva és nem most szól apa hogy holnap lesz. - fujtattam.
- Jaj istenem Emy, meglepetés! - mondta Susan.
- Persze az, de várj csak. - álitottam meg Goldot. - Te végig tudtad?
- Igen, ez neked volt meglepetés. - mondta Susan és vissza fordította Mámort. - Verseny hazáig!
Gold kilött mint a szél én meg vele vágtattam.
Goldnál nem lehet jobb lovat találni, viszont még mindig van relytély. Az az alak azt még mindig nem felejtettem el. Talán nem Relytély felbukkanása volt az eggyetlen, és Relytélynek valakit miért nem osztott be apa? Sose lehet tudni hol a veszély.
- Sose. - mondtam ki hangosan a gondolatom.
ESTÁS LEYENDO
Gold az álomló
AventuraEmily Mars családja gazdag. Egy nap a szülei megunják a városi életet és egy farmra költöznek. Emily tombol dühében. A szerelme Ben!! Egy nap azonban váratlan ménes bukkan elő . Köztük a legszebb Gold ,kit úgy látszik Emily megkedvelte.