Ma Susan nálam aludt. Tök jó volt, beszéltünk Mámorról és Goldról. Nem mondtam ki legjobb barátnőm elött a titkom, noha bíztam már benne. Gold nagyon ügyesen javult, és Mámor és Susan is összehangólodtak. Mivel még egy csomó idő volt a nyárból megtanultunk lovagolni. Már tök jól ment nekünk. És még volt 2 hónapunk!
Reggel kimentünk a lovakhoz.
-Gold!- mondtam a lovamnak amikor bementem hozzá. Felnézett és nyeritett eggyet üdvözlésképpen.
- Hol a boksz ajtaja?- kérdezte Susan. Akkor vettem észre hogy nincs is a boksznak ajtaja.
- Nem tudom, de keressük meg apát. - mondtam.
Apa lejött velünk és elcsodálkozott. Gyorsan hívta a szerelőket, nem értem miért mivel ezt más is meg tudja csinálni. Például Susan apja. Susan apja híres lovász, és nagyon jól ért a lovakhoz.
- Gyerekek menjetek el lovagolni amíg mi megcsináljuk a boksz ajtaját. - mondta apa.
Nem kellet kétszer mondania. Kivezettük lovainkat a bokszból és felnyergeltük őket. Gold megint játszotta egy kicsit azt, hogy nem engedi belerakatni a szájába a zablát.
- Gold te kis csibész! - nevettem. Susan mosolyogva nézett minket, de végül ő se bírta és elnevette magát.
- Na gyere Emily. - mondta még mindig kivörösödött arcal.
Elindultunk az erdőbe. Mivel Gold az én lovam, és Mámor Susan lova volt bárhova mehettünk velük.
Szépen mentünk csak a lovak ciripelését és a szellő lágy neszezését hallottuk. Aztán egyszerre két dolog történt.
Gold felkapta a fejét , a füleit annyira hátralapitotta, hogy szinte arany szőrét érte, és kilőtt. Én épp Susannal beszéltem és a váratlan tempó váltástól le estem.
- Jól vagy? - hallottam Susan hangját. Aztán meglobálta előttem az ujjait.- Hány ujjamat mutatom?
- Kettő - mondtam, de egyáltalán nem voltam biztos benne.
- Akkor nincs agyrázkódásod.- mondta ,bele nyugodva hogy jól látok.
- Hol van Gold? Nem elment? - De tisztán emlékszem hogy elment. De ezt magamba mondtam.
- Igen elment. - Susan nagyon zaklatottnak látszott.
- És hol van? - nagyon féltem hova ment kicsi lovam, de nem sírtam el magam. Végül is azelőtt is musztáng volt mielőtt rátaláltam. Csak akkor a ménesével volt. Nem Emily , ne is gondolj arra hogy mi történt velük. De most komolyan, hol vannak? Lehet egy másik mén legyőzte őt? Vagy elkapták a többi lovat? Nem tudtam ezen sokat gondolkodni mivel nyeritést hallottam. - Ez Gold. De van vele egy másik ló is.
- Igen szerintem is. Mivel nem csak egyedül van lehet hogy van itt egy másik ember.
- Ki tudja.- Nem figyeltem Susanra mivel nagyon izgatott milyen lóval van Gold.
Ekkor megláttam Goldot és egy derest. Ideügettek és Gold egyre csak a derest nézte.
- Gold, ki az új haverod? - Kérdeztem a lovamtól.
Gold nyeritett mintha bemutatná az új lovat. Aztán körbe sétált és bólintott eggyet a lónak, aki úgyszintén körbe ment. Jobban megnéztem Goldot. Izmos lábak, szépen ívelt nyak, erős vállak. Aztán megnéztem a derest. Tiszta mása Goldnak. A felismerés úgy csapott arcon hogy az már tényleg fájt. Ez a deres Gold anyja!
- Te Gold anyja vagy? - kérdeztem a derestől, aki bólintott mintha igazam lenne. Susannak leesett az álla. De úgy tényleg, tátott szájjal figyelte a derest.- Susan, ne vegyem fel az állad a földről?
Susan észbe kapott, és egy kicsit elpirult.
- Csak olyan hihetetlen, ez a deres mint gold anyja?- hitetlenkedett.
- Hát ez a ló maga a gyönyörűség. Mint a fia. - Csak úgy dagadtam a büszkeségtől amikor ezt mondtam. De akkor észrevettem egy alakot a bokorban.- Ott egy ember!
Susan oda nézett és nagyon megijedt. Az ember előjött. Csak akkor vettem észre a kezében lévő kötőféket.
- Sziasztok lányok. Ez itt az én lovam. Ideadjátok? - Kérdezte mézes mázos hangon. Ne dölj be neki Susan! Csak el akarja vinni a szegény derest. Ez már aztán igazi relytély! Eszembe jutott valami.
- Mondja meg a nevét a fajtáját, anyját,apját ha van csikóját évét, egyszóval mindent. - Látom Susant se verte be a pasas.
- Ő itt öhm...... Bíbor a fajtája öhmmm Akhal tekini vagy mi. Az apja egy tenyészmén anyja pedig Pajtás.- mondta a pasas, aki nagyon rosszúl játszotta a szerepét. Ez itt bűzlik. Valami nagyon bűzlik.
- Maga nagyon rossz hazug.- mondtam.
- Ezt még megbánod. - mondta azzal elment.
- Hát ez fura volt. Na de menjünk mielőtt éhen halunk. - mondta Susan. Egyet értettem vele , ez a pasas nagy fura. Az ilyen emberek nem adják fel ilyen könnyen.
Elindultunk, és követett minket a deres.
- Nevet kell neki adni, mert nem akarom úgy hívni hogy a deres. Na meg hogy Bíbor. - mondtam, mivel már tényleg untam hogy az a neve hogy a deres.
- Van egy ötletem. Mivel annyi minden történt ma velünk. Ez a deres a.... - mondta volna tovább ha nem vágok közbe.
- Én is tudom mi történt, nem kell felsorolni.- mondtam dühösen.
- Szóval annyi rejtély történik velünk. Ő is az. A neve legyen Rejtély!- mondta nekem pedig nagyon tetszett ez a név.
- Ez az!
Hazaértünk és a lovakat bevittük a bokszukba. Apa meg a többi ember már rég megcsinálta a boksz ajtókat. Rejtélyt kivittük a legelőbe, ahol egyenlőre egyedül volt. Apa és anya még nem választott saját lovat.
- Emily!! Van egy hírünk. - jött oda apa és anya, hozzám és Susanhoz. - Veszünk sok lovat és majd ti, Josh és még egyvalaki akit nem mondok el fogtok velük vesenyre járni.
- De jó!!!! - kiáltottuk Susannal egyszerre.
- De ki az a Josh?- kérdeztem mert rájöttem apa ezt a Josht is említette.
- Egy 18 éves fiú aki itt lakik majd a vendégházban. Imád lovagolni, és van egy lova Angel. - mondta anya.
- Oké?! Na de gyertek bemutatjuk Rejtélyt, Goldot és Mámort. - mondta Susan apunak és anyunak akik megkérték valamelyik nap hogy tegezze őket.
Anya és apa követtek a legelőhöz ahol ott volt Rejtély.
- Gyönyörűek.- mondta anya Mámorra és Goldra utalva.
És csak most mentünk ki Rejtélyhez. Na akkor nem tudtak rá mit mondani olyan szép volt, ahogy ott vágtat.
Apának és anyának az egész legelőre műhavat szortunk. Na és most pedig szedjük fel.
Pedig Rejtély pompásan nézett ki a hóban.
Mikor apa és anya elment( akiktől ki könyörögtük had aludjunk Goldnál és Mámornál) elmentünk almát szedni.
Közben mélyen gondolkodtunk. A pasas visszajön, ez nem kérdés. Na de mikor? Gold nem enged senkit magához közel csak engem és Susant. Ennek mi az oka? Gold bizalmatlan és gyönyörű. A szomszédok mind irigykednek. Főleg egy úgynevezett Rachel. Van neki is lova. Egy pej ló de ő közel se olyan szép mint Gold. Ezt Rachel is tudja. Ráadásul az apja egy lótenyésztő. Elég befolyásos. És miután visszaértünk az almaszedésből ott várt minket. Ott volt a lova, melynek a szőre kezdett nőni. Nyáron? Dühösnek látszik a csaj és folyton Goldot és Rejtélyt nézi. Nem csodálom, az a két ló gyönyörű.
De amit mondott az őrület.
ESTÁS LEYENDO
Gold az álomló
AventuraEmily Mars családja gazdag. Egy nap a szülei megunják a városi életet és egy farmra költöznek. Emily tombol dühében. A szerelme Ben!! Egy nap azonban váratlan ménes bukkan elő . Köztük a legszebb Gold ,kit úgy látszik Emily megkedvelte.