Október 10.
Már egész jól összeszoktunk az új osztállyal. Voltak nagyon jó barátaim, szerencsére elenyésző létszámmal voltak jelen számomra idegesítő egyedek. A rajzórákat élveztem a legjobban. Ott is többször álltam modellt, vagy kerültem hasonló szituációkba, amik előtt mindig izgultam, de mindig pozitívan csalódtam, hiszen ez ott teljesen természetesnek bizonyult.
9-ben is kavartam egy csajjal, Margarétának hívták. 8 hónapig voltunk együtt.
9-ben nyílt ki előttem csak igagán a világ. Életre szóló barátságokat kötöttem, elkezdtem komolyabb bulikba járni. Elég népszerű pasi voltam a lányok körében is, többek közt ezért lett vége a kapcsolatomnak Margarétával.Gimnázium, 10. osztály
Március 26.
A 10. osztály számomra az örökkévalóságnak tűnt, ettől függetlenül élveztem ezt az évet is. Sajnos ebben az évben nem jött új osztálytárs, pedig nagyon szívesen ismerkednék meg még több korombeli "művészpalántával". A 10-es évem elég lighte-osra sikerült. Nem voltak nagy bulik, szerelmi téren sem történt különösebb dolog azon kívül, hogy smároltam egy-két lánnyal.
10. osztály utáni nyár elején jöttem össze egy lánnyal, Annával. Ezen a nyáron mentünk el először baráti társaságommal a Balatonhoz. Áron is hozta a barátnőjét. Szimpatikus volt a lány, bár éjszaka a melletünk lévő szobában tartózkodott Áronnal, és elég hangosan szeretkeztek, annyira, hogy nem tudtam aludni, ráadásul teljesen begerjedtem a hangok hallatán. Szerencsére Anna mellettem akkor már aludt, így ő sem a hangokat nem hallotta, se nem érzékelte/látta egy bizonyos helyen a gondolataim eredményét.
Csak mondom, még mindig szűz vagyok!
YOU ARE READING
Nőj fel!
Teen FictionDani egy 17 éves, átlagos fiú. Zajlik az élet a gimiben, míg be nem következik egy, az életét befolyásoló tényező. 16+