Október 20.
Miután Marci behívott minket, Alíz szaladt is táncolni, én meg gondoltam társulok más barátaimhoz. Nem volt kedvem inni, nem is akartam, hogy elszaladjon velem a ló, mint a múltkor. Max a hangulat fokozásának érdekében ittam volna egy kicsit. Csatlakoztam Csabihoz, aki a nappaliban ült Lilivel és Áronnal. Beszélgettünk, nevettünk. Áront hamar elhívta egy igencsak szép lány táncolni. Hárman maradtunk, mikor hirtelen bedőlt mellém Alíz.
- Jézusom Alíz, jól vagy? - ijedt meg Lili.
- Tökéletesen. Dani, kijössz velem? - nem is kérdezte, inkább kijelentette, és már húzott is kifelé, mire Csabi csak pajzánul rámkacsintott.
Kimentünk a hátsó kertbe. Alíz elővett egy doboz cigarettát. Megkínált engem is. Elfogadtam, majd együtt rágyújtottunk.
- Minden okés? - kérdeztem.
- Persze, csak cigizni akartam. Amúgy figyelj oda Marcira, ahogy elnéztem egy csaj nagyon próbálja elcsábítani.
Épp ekkor jött ki Marci is, egy sörrel a kezében.
- Hé, srácok, csatlakozhatok? - szedett elő a zsebéből egy doboz cigit. Ő is rágyújtott - Jól érzitek magatokat?
- Persze, jó a buli - feleltem.
- Figyi, mindjárt jövök, csak hozok valamit inni - adta a kezembe Alíz a cigijét - Dani, te kérsz valamit?
- Hozz valamit, ami nem sör.
- Nem szereted a sört? - hitetlenkedett Marci.
- Nem igazán.
- Ezt kóstold meg, ennek más íze van - tolta felém italát.
- Hát jó - vettem el tőle, majd egy nagyot kortyoltam belőle.
- Bleh, ugyan olyan rossz, mint a többi - adtam vissza Marcinak, mire ő csak megrántotta vállát, és itta tovább.
- Nem tudtam, hogy van medencétek - mondtam.
- Hát, mostmár tudod - nevetett Marci - éjfélkor csobbanunk egyet?
- De hideg van. És nem is hoztam fürdőnadrágot - akadékoskodtam.
- Ez benne a buli. Akkor nudizunk egyet, nem fog más észrevenni - kacsintott rám.
- Majd még meglátom.
Visszatért Alíz. Elvette tőlem a cigijét, ami addigra már félig leégett, és a kezembe nyomott egy pohár whiskeyt.
- A régi szép emlékekre, már amennyi megmaradt.
Beszélgettünk, elszívtunk néhány szál cigit. Bementünk végül. Bent nagyban ment a buli, már több ittas állapotú vendég is volt. Elmentünk hárman táncolni. Már nemtudom hanyadik pohár piánál tartottam, amikor kezdtem megérezni. Alíz egy másik lánnyal táncolt, akinek már erősen beütött az ital. Smároltak, bár Alíz későbbi elmondásai alapján ő csak beadta a derekát a lány kezdeményezésére. Marci a kanapén ült, fiúkkal beszélgetett, és mellette ült a lány, aki ráhajtott. Alíz csak intett, hogy kövessem. Odamentünk. Alíz megfogta a lányt a karjánál fogva, majd eltávoltította a nappaliból, és engem ültetett a helyére, ő pedig lehuppant az egyik srác mellé. Marci észre sem vette a helycserét, ezért igencsak meglepődött, mikor a lány helyett engem látott maga mellett.
- Oh, Dani. Épp rólatok meséltem a srácoknak. Ők az előző suliból a haverjaim, Bence és Máté.
Ránézett az órára.
- Jut eszembe, hamarosan éjfél - kacsintott egyet.
Fülig pirultam ettől, mire Alíz csak értetlenül nézett ránk.
- Mi lesz éjfélkor?
- Marcival mi - kezdtem volna, de Marci befogta a számat.
- Semmi, semmi - vigyorgott a többiekre.
Alíz még mindig csak értetlenül , de huncutul vigyorgott ránk, amitől Marcival mindketten fülig pirultunk.
Ittunk, beszélgettünk. Kimentünk cigizni, majd Alíz visszament táncolni. Furcsa volt, de egyáltalán nem volt részeg. Mi már kezdtünk azok lenni Marcival.
- Na akkor, jöhet az a pancsolás? - nevetett Marci.
- Jöhet - egyeztem bele, hiszen az alkohol hatására megjött a bátorságom. Marcinak fülig ért a szája. Levette pulcsiját, majd a pólóját is.
- Na mi az, nem jössz? Minél tovább ácsorogsz kint, annál jobban fogsz fázni - mondta Marci. Teljesen levetkőzött, és nekifutásból ugrott be a hideg vízbe. Én is levetkőztem, de csak lassan ereszkedtem be. Marci félútnál megfogta a kezemet, és berántott. Teljesen ki volt pirulva, a száján láttam, hogy fázik. Úszkáltunk, pocsoltuk egymást. A hideg víz és Marci meztelen testének látványa teljesen felvillanyozott. Marci már elég részeg volt ahhoz, hogy még több bátorságot gyűjtsek. Elúsztunk a medence hátsó részére, ami legtávolabb esett a háztól. Marci hátulról rámvetette magát. Éreztem, ahogy teste az enyémnek nyomódik, emiatt teljesen beindultam. Marci leszáltt rólam, megfordultam. Ő csak nevetett rajtam, de nekem nem kellett több. Közelebb úsztam hozzá, megfogtam vállait, majd ajkaira tapasztottam az enyéimet. Hosszasan csókoltam. Mikor eltávolodtunk, Marci kikerekedett szemmel meredt rám, majd meglepetésemre a medence falának tolt, majd hevesen csókolni kezdett. Nyelve behatolt az én számba. Nem akartam, hogy vége legyen ennek a pillanatnak. Marci elkezdett lejjebb ereszkedni. A nyakamat szívta, majd a kulcscsontomat.
- Marci, álj! - ijedtem meg.
- Élvezed, nem? - kérdezte perverzen Marci.
- Igen, de... - nem tudtam mit mondani. Féltem.
A ház felé tekintettünk, majd láttuk, hogy akkor jön ki Alíz. Megpillantott minket, majd kérdőn nézett ránk. Odaúsztunk.
- Ti mit csináltok??
- Csobbantunk egyet - vigyorgott Marci.
- Meztelenül? És ilyen hidegben? - értetlenkedett Alíz.
- Gondoltuk jó buli lesz - felelt neki Marci.
- Jó buli, jó buli. Na gyertek ki gyorsan, ha nem akartok tüdőgyulladást kapni. Kijöttünk a vízből. Alíz gyorsan hozott nekünk törölközőt. Megtörölköztünk, felöltöztünk, majd bementünk. Bent csináltunk forró csokit, hogy felmelegedjünk, amibe, szerintem amíg nem figyeltünk, Alíz tett rumot, ami persze meg is tette a hatását.
ESTÁS LEYENDO
Nőj fel!
Novela JuvenilDani egy 17 éves, átlagos fiú. Zajlik az élet a gimiben, míg be nem következik egy, az életét befolyásoló tényező. 16+