Január 9.
Este a fürdőkádban ültem. Már hiányzott egy jó fürdő. Mármint itthon. Egyedül. Persze ez sem jött össze. Épp Etta James ordított a fülembe, teljesen bele voltam merülve a vízbe és a zenébe. Egyszercsak Anna rontott be a fürdőszobába.
- Anna, mit akarsz? - riadtam fel.
- Anyáék elküldtek fogat mosni.
- Azért várhattál volna, amíg kijövök.
Anna nem szólt semmit. Most 11 éves, abban a korszakában van, mikor elkezdik érdekelni a fiúk.
- Én értem, hogy érdekel egy fiú test, de ezt ne rajtam éld ki, légyszíves.
- Fúj, undorító vagy!
- Na haladj már - nevettem.
Hirtelen bejövő hívást jelzett a telefonom. Marci?
- Dani, rég dumáltunk. Mizu?
- Pénteken dumáltunk - nevettem - Hát megvagyok. Épp fürdőztem, mikor az idegesítő húgom rámrontott.
- Hey!! - kiáltott rám Anna.
- Épp ABBAN a korszakában van.. Tudod.
- Értem, értem - nevetett Marci - Azért remélem nem mutogatod neki a farkadat.
- Hagyjál már, dehogy - nevettem - Veled mizu?
- Anyámék elutaztak, most egy egész hétre, úgyhogy jövő péntekig enyém a ház.
- Csak nem bulit akarsz tartani?
- Nem, most nem. De egyszer-kétszer átjöhetnél itt aludni. Meg Alíz.
- Jól hangzik.
- Még beszélek vele is.
- Okés. Figyi, most le kell tennem, Anna nem bír magával - nevettem.
- Okés, csáó. Jó éjt.
- Jó éjszakát.
Letettem a telefont.
- Még mindig nem vagy kész? Menj már ki!
Kizavartam Annát a fürdőszobából, majd megtörölköztem, magam köré csavartam a töröközőt, és átmentem a szobámba. A macskám, Dió ott volt a szobámban. Az ágyon mászkált.
- Mi van cicus? Velem alszol ma éjjel?
Magamhoz öleltem a macskát, majd befeküdtem vele az ágyba. Dorombolt. Így a legjobb elaludni.
Az éjszaka viszont már annyira nem jó egy macskával. Felkel és rajtam mászkál, amire felébredem, nyávog, futkos a szobámban fel-alá. Végül kiküldtem a szobámból, mikor harmadjára keltett fel.Január 10.
Hétfő reggel 6.40-kor keltett az óra. Megmosakodtam, zuhanyoztam egyet gyorsan. Felöltöztem, bedobáltam a cuccaimat a táskámba. Megittam a reggeli kávémat. Kint esett a hó. 7.23-kor már lent álltam a házunk előtt. Nem bírtam tovább, rágyújtottam egy szál cigire.
Marci jött meg először.
- Jó reggelt.
- Hello - Marci a táskájában kotorászott - Faszom. Dani, van egy szál cigid? Otthon hagytam az enyémet.
- Persze.
Adtam neki egy szálat, majd meggyújtottam.
- Köszi. Ez már nagyon kellett.
- Miért?
- Alig aludtam az éjszaka. A szomszédban esküvő volt, hajnalig bulizás, valami hülye az utcán folyamatosan ordított, plusz ki is kellett mennem az éjszaka közepén, mert két macska az udvarunkon baszta egymást, és nem hagytak aludni. Nem túl kellemes egy alsógatyában, -10 fokban kiabálni két kanos macskára.
Csak nevetni tudtam ezen, miközben Marci egyre idegesebb lett.
- Én a macskámmal aludtam, de végül ki kellett zavarnom, mert engem sem hagyott aludni. De ez nem volt olyan vészes.
Marci megnyugodott a cigitől. Alíz is megérkezett lassan.
- Hello fiúk.
- Cső.
- Mizu? - kérdezte Alíz.
- Mindkettőnknek meggyűlt a baja a macskákkal az éjszaka - mondtam.
- Miért?
- Engem a saját macskám keltett fel 3x, Marcit pedig a kanos macskák az udvarán.
- Ha csak ennyi lett volna. A tököm lefagyott miattuk.
- Kimentél az udvarra meztelenül? - kérdezte Alíz.
- Egy alsó volt rajtam.
- Akkor ne csodálkozz, hogy lefagy a tököd - nevetett.
Marci kissé ingerült volt.
Beértünk suliba. Alíz vett egy kávét.
- Hey, vegyél már a srácnak is egyet. Szerintem szüksége lenne rá - mondta.
- Igaz - helyeseltem, majd vettem egy kávét. Bementünk a terembe, majd odaraktam Marci elé.
- Ez az enyém? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Igen. Rád fér - nevettem.
- Köszönöm - majd gyorsan meg is itta, mielőtt becsöngettek volna töri órára.
Órán egész végig csak a füzetébe rajzolgatott, vagy a padon feküdt. Alíz vagy 10 szálat tekert óra közben. Én odafigyeltem órán, hogy a félév utolsó dogája jól sikerüljön, ha már a többit elkúrtam. Marci óra végén elaludt, de szerencsére a következő óránk is abban a teremben volt, ezért nem keltettük fel szünetben sem. Magyar óra következett. Nem is értem, hogy lehet egy tanár ennyire unalmas. De komolyan. Megszólal, és elalszol. Nagyon durva. Próbáltam odafigyelni Kölcsey költészetére, de valahogy nem sikerült sokáig. A telefonomat nézegettem, Instagram és hasonlók.
- Akkor ma eljössz velem a pc-shez?
- El, persze.
Óra végén Marci is felébredt.
- Lemaradtam valamiről?
- Egy magyar óráról.
- Ja. Akkor semmiről.
Következő óra angol óra volt, úgyhogy el kellett válnom tőlük a következő 45 percre. Benivel szoktam angol órán ülni. Ő volt az első haverom az osztályból. Most kicsit eltávolodtunk, de azért bírom a srácot. Ezután volt még matek és osztályfőnöki óránk. Utána 2 óra lyukas.
- Na, mehetünk? - kérdezte Alíz.
- Marci nem jön?
- Neki ilyenkor van egy órája.
- Ja, tényleg. Akkor ja, mehetünk.
- Király.
Elindultunk Alízzal a tetkóshoz. Hamar odaértünk. Alíz odament a piercing-es sráchoz. Én leültem egy fotelbe. Alízt egy függöny takarta el, így szerencsére esélyem sem volt látni, ahogy átszúrják az orrát. Nagyjából 20 percig üldögéltem a fotelben, mikor kijött Alíz az új szeptumjával. Egyébként is szép volt, de ez nagyon jól állt neki.
- Na milyen?
- Kurva jó. Nagyon tetszik.
- Jajj, nekem is. De örülök most.
Kimentünk az utcára, majd cigiztünk egyet.
- Nem fájt?
- De, de csak egy másodpercig. Aztán minden okés volt. Csak attól paráztam, hogy elég nagy legyen a lyuk a pc-hez. De az is jó lett, szóval fasza.
- Akkor király.
- Ja. Amúgy veled mi volt pénteken?
- ... Mi lett volna? - kérdeztem zavarodottan.
- A farkaddal.
Fülig pirultam ettől. De szégyenemben.
- Fogalmam sincs.
- Hát elég.. merev voltál egész nap.
- Egész éjszaka is. De fogalmam sincs mi volt velem. De vannak ilyen napok. Ritkán, de megesik.
- Ja akkor oké, ha nincs gáz.
- Dehogy van. De nagyon feltűnő volt?
- Suliban még annyira nem, bár mások is észre vették. Aztán a fürdőben eléggé.
- Basszus - szégyelltem el magam.
- Marci mit szólt, mikor meglátta az öltözőben?
- Semmit. Teljesen normálisan kezelte.
- Akkor jó. Azért remélem tetszett neki, amit látott.
- Próbáltam nem nagyon mutogatni neki.
- Pedig lehet, hogy kellett volna. Hátha ráharap.
- Ne harapjon rá. Az fájdalmas.
Alíz csak nevetett.
Visszamentünk a suliba. Volt 3 rajz- és egy művészettörténet óránk.
5-kor végeztünk a suliban. Hárman sétáltunk hazafelé.
- Srácok, holnap nem alszotok nálam?
Enyém a ház most egy darabig, és kissé üres így.
- De. Szívesen - bólogatott Alíz.
- Persze.
- Király.
- De semmi pia - nevetett Alíz.
- Igen főnök, értettük.
YOU ARE READING
Nőj fel!
Teen FictionDani egy 17 éves, átlagos fiú. Zajlik az élet a gimiben, míg be nem következik egy, az életét befolyásoló tényező. 16+