Szerelmes Lennék? ...

146 9 0
                                    

Szeptember 4.

Aludtam erre az egészre egy nagyot, átgondoltam a dolgokat. Másnap a megszokott módon történtek a dolgok az iskolában. Marci és Alíz "szerencséjére" ma A rajztanárunkkal volt rajzóránk. Úgy zajlott az óra, ahogy azt jósoltam. A tanárnő rögtön a két újoncunkat kérte fel, hogy álljanak modellt az osztálynak. Nagy meglepetésemre egyikőjük sem tiltakozott egy percig sem. Legfőképp Marci reakciója lepett meg: rögtön ledobta magáról a ruhákat. Ledöbbentem milyen gátlástalan volt ez az első napon megszólalni alig tudó fiú. Mikor teljesen meztelenül felállt a magaslatra, hogy mindenki láthassa, nekem pont ideális szögben állt. Sosem éreztem még vonzalmat egy férfi test iránt, de ekkor eléggé beindult a fantáziám, aminek nem lett jó vége, hiszen így már nem csak Marci állt a porondon, hanem én is álltam, bár más értelemben. Szép, izmos felsőteste volt. A vállai és a mellkasa ugyanolyan szeplős, mint az arca. Úgy állt ott, mint egy görög isten. Látszott, hogy nem ez az első alkalma, hogy modellt áll. Az óra folyamán többször rámpillantott, majd elpirult. Lehetséges, hogy ő is érez valamit irántam? Néha azt kezdtem érezni, mintha direkt nekem akarna imponálni, bár lehet, hogy ez is csak a fantáziám szüleménye.
Órák után együtt mentünk haza, szokásos kávénkkal a kezünkben. Szóbajött a rajzóra is.
- Hogy tetszett az első órád A tanárnővel? - kérdeztem gúnyosan
- Nem volt rossz, bár eléggé fárasztó másfél órán keresztül, anyaszült meztelenül állni 26 fő előtt - nevetett - Neked hogy tetszett? - kérdezte, mire én fülig elvörösödtem.
Nem tudtam, mire céloz, utalás lett volna ez saját magára? Fogalmam sem volt, mit feleljek, ígyhát belekortyoltam a kávémba, majd ennyit feleltem:
- Izgalmas volt.
- Hogy érted, hogy izgalmas? - kérdezte, mintha arra a bizonyos válaszra akarna kilyukadni, amit semmiképp sem akarok egyelőre elmondani neki.
- Mindig jó új alakokat rajzolgatni - zártam le a témát gyorsan.
Sétáltunk tovább, mikor egy mellékutcából egy kutya szaladt elém. Olyan hirtelen jött, hogy átestem a kutyán. Marci próbált elkapni, de a nagy hévben őt is magammal rántottam. A hátamra estem, mire ő egyenesen rám. Szerencsére a táskám felfogta az ütést. Utána eszméltem rá, valójában milyen helyzetbe kerültünk így. Találkozott a tekintetünk, mire mindketten teljesen megzavarodtunk. Gyorsan felugrott rólam, majd nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen. Felálltam, majd leporolgattam magamat, még akkor is fülig pirulva.
- Ez váratlanul ért. Szerencsére felfogtad az esésemet - nevetett zavarodottan.
Észrevettem, hogy kicsit koszos volt az arca. Először szólni akartam neki, majd rájöttem, nem hagyhatok ki egy ilyen alkalmat, mire a pulcsim ujjával letörölgettem róla.
Viccelődve tettük meg utunk további részét.
Estig a fiún járt az eszem. Lefeküdtem az ágyamba. Olyan melegem volt, hogy muszáj volt levennem a pólómat. Még mindig Marci járt az eszemben, a rajz órai esete. Megkívántam a srácot, beindult a fantáziám. A perverz gondolatok eredménye képpen egyre lejjebb szaladt a kezem. Ez volt az első alkalom, hogy fiú miatt nyúlok magamhoz. Még mindig nem értettem mi történik velem, hiszen ez nem helyes, hogy heteró létemre egy srácot kívánok leginkább az ágyamba.

Mi történik velem? ...

Nőj fel!Where stories live. Discover now