Én lennék az a valaki? ...

54 4 0
                                    

Január 5.

Szerda. A suli első napja a szünet után. Szerencsére ez egy rövid hét lesz.
Hóesésre keltem. Felkeltem az ágyamból, majd az ablakomhoz léptem. Kitártam az ablakot. A csípős, reggeli hideg átjárta meztelen testemet. Megborzongtam. Rendbe hoztam magam, felöltöztem, ettem egy kis csokit, majd indultam az iskolába. Marci és Alíz már a ház előtt vártak.
- Készen állsz újra? - kérdezte Alíz.
- Hagyjál már, még csak most jön a hajrá. Van 2 hetünk felhozni mindent, amit az év során elbasztunk tanulásból - nevettem.
- Jogos.
Marcin rajta volt a szemüvege. Még mindig nagyon szexinek találtam. Szeplős arca piros volt a hidegtől. Sálját az orráig felhúzta, kezeit zsebre vágva jött mellettünk.
- Cigi?
- Jöhet.
Rágyújtottunk mindhárman.
- Hallottátok, hogy a közelben nyílt egy meleg vizes fürdő? - kérdezte Alíz.
- Ja, gondoltam is, hogy kipróbálhatnánk - helyeselt Marci.
- Mehetünk felőlem.
- Juhú. Mikor értek rá?
- Hétvége jó nekem.
- Azt írják, hogy éjszaka is nyitva van. Megyünk akkor? - csillogott Alíz szeme.
- Menjünk éjszaka - csillogott Marci szeme is.
- Menjünk éjszaka - nevettem - Péntek éjszaka?
- Tökéletes.
Beértünk a suliba. Magyar órán szokásunkhoz híven aludtunk, törin Alíz cigit tekert. Rajz óránk most nem A tanárnővel volt, úgyhogy semmi izgalmas nem történt, amit elmesélhetnék.

Január 6.

A mai rajzóránk viszont már A tanárnővel volt. Az osztálynak választania kellett 2 embert, akiről készültek a művek. Valahogy most úgy hozta a sors, hogy én és Marci voltunk a modellek. De meglepetésemre nem meztelenül kellett pózolni. A tanárnő 2 jelmezzel állt elő. Az egyik egy görög tóga volt, a másik egy spártai páncélzat. Azaz nem sok ruha volt rajtunk így sem, de a fontos részt pont ki tudta takarni. Engem még el is takart a tóga egész jól, de Marcit az a "páncélzat" nem igazán. Egy kis szoknya volt rajta, egy sisak és a karjain műanyagból készült páncél. De Marcinak ez is jól állt. Szerencsére megtanultam uralkodni magamon, így nem történt semmi az alsóbb tájékomon, de nagyon kellett magamat tűrtőztetni.
Óra után kimentünk cigizni, majd haza indultunk.
- Jól állt nektek a jelmez. Így kéne járnotok suliba - mondta Alíz.
- Egy miniszoknyában mindössze? Azt hiszem, ezt passzolom - nevetett Marci.
- Egyszerűbb lenne pisilni. Csak felemeled a kis szoknyát és meg is van - mondta Alíz.
- Fel sem kell emelni, kilóg az alóla amúgy is.
- Csak nem próbálsz felvágni a méreteiddel?
Marci kicsit elpirult, de nevetett.
- Na császtok, holnap tala - ölelt meg minket Marci.
Elköszöntünk tőle. Alízzal sétáltunk tovább, ketten.
- Mikor mondod már el neki?
- Jesszus, mindig ez a téma, ha ketten maradunk?
- Csak kíváncsi vagyok - nevetett.
- Majd elmondom. Légy türelemmel.
Alíz csak megforgatta a szemét.
- Hétfőn eljössz velem a tetkóshoz? Piercing-et csináltatok.
- Hova?
- Az orromba.
- Szexi leszel. Elmegyek veled. Ha nem kell néznem, miközben átszúrják.
- Nem kell nézned - nevetett.
Alíztól is elköszöntem, majd hazamentem.

Nőj fel!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang