Marcinál, 2. rész

89 8 0
                                    

Október 21, hajnal

Miután megittuk a forró csokinkat, leültünk Alízzal a konyhában, Marci pedig elment táncolni.
- Mi történt odakint? - szegezte nekem a kérdést Alíz.
Magam sem fogtam még fel mi is történt.
- Csak úsztunk egyet - nem mertem elmondani az igazat.
- A nyakad nem erről árulkodik - nézett rám Alíz. Tényleg, Marci kiszívta a nyakamat! Hirtelen odakaptam, hogy takarni tudjam.
- Csókolóztatok?
- Igen - pirultam el - de semmi komoly, nem is fog rá emlékezni.
- Igen, eléggé kivan a srác - nevetett - de te sem vagy semmi.
Ekkor jött rám a hányinger. Alíz elkísért a wchez. Mindig irtóztam attól, ha valaki hányt, és így belegondolva, kívülről hogy nézhetek ki, mégjobban irtózom tőle. Hozott egy pohár vizet. Megittam, bár még mindig forgott a világ.
- Azthittem most nem fogsz sokat inni - simogatta Alíz a hátamat, míg én a wc fölé hajoltam - De volt ennek előnye is, hiszen túlestél az első csókodon Marcival - oldotta a hangulatot.
Visszamentünk a konyhába. Hajnali 2 volt már. Marci ott állt, mintha várna valakit. Kihívtuk őt is cigizni. Kimentünk. Én most nem gyújtottam rá. Marci csak néha pillanatott rám, majd elpirult. Totál elszúrtam... Mikor leégett a cigijük, Alíz visszament táncolni, minket magunkra hagyva. Marci csak megfogta a kezemet majd a szobájába vezetett. Bementem, majd ő is utánam. Becsukta az ajtót maga mögött.
- Figyelj, ne haragudj, hogy csak így neked - nem tudtam befejezni a mondatot. Marci nekem rontott, ledöntött az ágyra. Hevesen csókolt, majd lejjebb csúszott. Csókolta, szívta a nyakamat, a kulcscsontomat. Levette rólam a pólómat, majd végigcsókolta az egész testemet. Felállt, levette a pólóját ő is, majd folytatta, amit elkezdett. Már az övemet csatolta ki, mikor rászóltam.
- Marci, várj! Ezt nem szabad! Mi lesz, ha valaki meghallja mit csinálunk? - toltam el magamtól, majd felültem az ágyán.
- Akkor csöndesen csináljuk - nézett rám - Te is akarod, nem?
- Igen. Nem. Nemtudom! - elakadt a szavam - Én még szűz vagyok!
- Én is, emlékszel? Az első csókomon is most estem túl, veled - felelte meglágyult hangon - És a szüzességemet is veled akarom elveszteni! - kiáltotta.
Totál részeg a srác...
- Figyelj, te most nem vagy józan. Reggel már nem is fogsz emlékezni ezekre - mondtam neki.
- De fogok! Veled akarok lenni, Dani! - könnyek jelentek meg a szemében.
Ettől a kijelentéstől teljesen elpirultam. Nem tudtam, mit kéne mondanom, de rájöttem, hogy nem ilyen körülmények közt akarok mindezen először átesni.
- Én is. De ez nem most fog megtörténni.
Nyomtam egy puszit a szájára, mire ő magához húzott, és egy szenvedélyes csókot adott.
- Na gyere, menjünk vissza - mosolyogtam rá.
- Várj. Kisírt szemekkel, totál felizgulva nem mehetek vissza.
Tényleg állt neki. Ránéztem, majd elég furcsa arcot vágott. Kiszaladt, be a fürdőszobába. Utána mentem, majd leültem mellé, míg ő a wc fölé görnyedt. Bevizeztem a kezemet, majd a tarkójára tettem, hogy lehűtse. Valamiért tőle nem irtóztam, mikor hányt. Mikor végzett, megfogtam a kezét.
- Na, visszajössz?
- Menjünk - mosolyodott el.
Mikor visszaértünk, Alíz szaladt oda hozzánk.
- Jól vagytok? Minden okés?
- Jól persze - válaszoltam.
- Úgy eltűntetek, nem tudtam hol keresselek titeket - sóhajtozott Alíz.
- Csak Marci rosszul lett, én meg elkísértem - borzoltam meg Marci haját.
Este még sokat beszélgettünk, táncoltunk. Mikor már a vendégek aludni kezdtek, mi is bementünk Marci szobájába, és ott aludtunk. Hárman. A két személyes ágyon. De nem zavart minket.

Szeretjük egymást ...

Nőj fel!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang