Kolejny dzień...
Obudziłam się rano i poszłam do łazienki, czyli codzienna rutyna...
Zaraz po tym wstała Raebin, która była pełna ekscytacji po wczorajszym dniu. Pytała się o moją randkę z Changbinem. Powiedziałam jej o wszystkim co się wydarzyło, że nie zapomnę tego dnia do końca życia i, że od wczoraj jesteśmy parą...Hyunmi czemu nie jesteś z tego powodu dziś taka szczęśliwa?~Powiedziała Raebin z wyrzutem w oczach
Jestem szczęśliwa tylko... Ehhh... Od pewnego czasu nie czuję się dobrze.
Czuję się jakbym była samotna, chociaż mam Ciebie, Changbina i Hyunjina na których zawsze mogę polegać. Ale tu nie chodzi już o to Raebin. Nie czułam się dobrze w Polsce, ale mam wrażenie, że dopada mnie depresja...znów. Boję się, że sobie nie poradzę.~Odpowiedziałam z załamanym głosem i łzami w oczach.Hyunmi...Skarbie.. Nie możesz się poddawać, nie pozwól aby to zepsuło wszystko, to co masz.~powiedziała i mocno mnie przytuliła.
Rozpłakałam się i również mocno się do niej wtuliłam. Była jedyną osobą na którą zawsze mogłam liczyć. Zawsze gdy miałam jakiś problem przychodziłam do niej, aby mi pomogła i doradziła.
Jeszcze chodziłam do Cory z, którym jedynie piszę teraz sms i czasami pogadamy przez telefon. Nie ukrywam tęsknię za nim cholernie.Jeśli chodzi o szkołę to siedzę tam od 8 do 20. Nauki jest od groma. Cały czas trzeba się uczyć na kilkanaście sprawdzianów na dodatek tak długo tutaj są lekcje. Nie tak jak w Polsce gdzie miałaś na 8 do np. 15.
Dzień jak codzień. Dziś był troszkę gorszy, nawet nie wychodziłam w ogóle z domu. Dzwonił do mnie Changbin. Powiedziałam mu, że dziś źle się czuję i naprawdę nie mam ochoty o niczym rozmawiać. Przyjechał do mnie, usiadł na łóżku a ja wtuliłam się w niego i tak spędziliśmy cały wieczór.
______________________________________
Przepraszam za dużą nieobecność.
Od pewnego czasu nie czuję się najlepiej dlatego też nie pisałam rozdziałów...
Mogę teraz nie pisać zbyt często, ponieważ mam dużo nauki i popraw.Zajrzyjcie do _MiniBaozi_, bo followki i gwiazdeczki dużo jej dadzą i zmotywują ją do dalszego pisania.
Mam nadzieję, że rozdział Wam się spodoba.
Miłego dnia Wam życzę ;*
CZYTASZ
Never stop believing | ZAKOŃCZONE
Kısa Hikaye"Podobno Polki dobrze ciągną„- powiedział jeden z chłopców z mojej nowej... Ukochanej.... Szkoły.... A miało być tak pięknie...