13 rész

3.8K 310 24
                                    

Taehyung szemszögéből:



-Te komolyan lefeküdtél egy idegen sráccal? Most, hogy csak viccelsz Kim Taehyung – kiabál velem az utcán Jin miután elmondtam, hogy mi történt köztem és Jungkook közt múlt éjszaka.
-Megbabonázott – védem magam egy gyerekes indokkal, mivel ezen még Jin is elkezd nevetni pedig az előbb majd felrobbant a dühtől. – Ne nevess tényleg így volt! – csapok vállára idegesen, majd az ellenkező irányba indulok meg. Amit bár ne tettem volna!
A zebra túl oldalán ott van Jungkook és egy idegen lánnyal beszélget, sőt nevetgél és simogatja a lány derekát, míg az a cafka Jungkook mellkasára simít rá. Most tényleg én is befogok abba a sorba állni ahol az egyéjszakások sorakoznak?
Mérhetetlen düh keletkezik bennem, a vörös köd szinte azonnal ellepi az agyam és nem is figyelek, hogy mit csinálok csak amikor már megtörtént.
-Te meg a másik fele vagy Jeon Jungkook, arra jó voltam, hogy megdugj, de másik alkalommal már egy kis ribanc karjaiba kell, hogy lássalak? Ha nem akarsz velem együt lenni akkor mi jó francért nem hagysz már lógva? – üvöltök és nem érdekel, hogy ki néz meg az utcán, közbe pedig tépem a kis drágának a haját, aki a hangjával, kiszakítja dobhártyámat, ami valami miatt sokkal érzékenyebb lett. Élesebben hallom a hangokat. Elengedve haját az én fejemre fogok és mikor kezem közé kerül két szőrös pamacs, idegesen nézek Jungkookra akinek tekintetében most látok először félelmet. – Csak nem félsz te rohadék!? – lassú, kimért lépésekben teszem meg azt a kis távot ami köztünk van, majd mikor már kézre akad, ingjénél fogva rántom közelebb magamhoz, hogy ajkaink között már nem igen van hely.
-Taehyung...
-Shh, most ne szólalj meg, csak válaszolj! – fújom ki idegesen a bennem lévő levegőt, Jungkook pedig látványosan nyel egy nagyot és csak utána néz szemeimbe.
-Lehet, hogy nem kellet volna szeretkeznünk – remeg akár egy félős nyuszi, de nem szólok egy szót se mivel várom, hogy mit fog kihozni az elkezdet mondatából. – Lehet, hogy ivar érett voltam így az én sejtjeimet átjuttattam az ondón keresztül, és egyesültek a tieiddel. Nagyon sajnálom...
Én is olyan lettem mint ő? De ha tudta akkor miért csinálta úgy? Direkt, talán így akarja azt mondani, hogy...?

-Szeretlek Taehyung!

Macskadémon |Taekook| ✓Where stories live. Discover now