Taehyung szemszögéből:
Mégis hol vagyok már megint? Én ezt nem fogom bírni ha ez az egész állandó helyzet lesz.
-Jungkook - nyitom ki a szemem és az említettet kezdem el keresni a szemeimmel. De megint egyedül kellek és nincs mellettem senki se. De ez most más. Mégis hol a francba vagyok? Ez rohadtul nem az én szobám.
-Felébredt oppa - rohan be a szobába egy kislány, aki olyan hat éves kor között lehet, ha nem több. Két oldalt össze van fonva barna haja és aranyos kis rózsaszín ruhája van miközben kezébe egy fekete macska plüsst szorongat.
-Jiu vigyáz rá, Taehyung megsérült - lép be egy fiatal férfi és karjaiba kapja a kislányt - Szia Taehyung, a nevem Jimin én vagyok Jungkook bátya - nyújtja felém a kezét én pedig kicsit félve, de kezet rázok vele. Ha már Jungkook bátya akkor legyek vele jóba nem igaz?
-Jungkook hol van? - kérdezek rá, mert muszáj rá kérdeznem nála, hogy mégis mi a franc történik most itt.
-Apánkkal beszél, hogy mégis mi legyen veled.
-Mi az, hogy mi legyen?
-Te egy ember vagy Taehyung aki nem tudom, hogy találkozott az öcsémmel, de ezzel aláírtad a halálos ítéletedet, hogy szóba álltál Jungkookal.
Micsoda? Ezt mégis mire érti? Hiszen nem is én kerestem fel csak úgy a testvérét, hanem ő talált meg engem.
-De hát én...
-Taehyung gyere ide - jön be végre Jungkook akinek a szeme alatt egy hatalmas lila folt díszeleg míg a szemöldöke fel van repedve. Mégis mi történt?
Megragadja a kezemet és hosszú folyosón kezd el húzni míg be nem érünk egy hatalmas terembe aminek a közepén egy idős férfi ül karba tett kézzel és minket kezd el fürkészni zöld világító szempárjával.
-Ő az?
-Igen apám - hajol meg Jungkook a férfi előtt én pedig azt hiszem rosszul hallok. Az apja? Hát szép bemutatkozás.
-Tényleg érdekes szemei vannak - simít az arcomra, majd elkezdi kezei közt forgatni miközben folyamatosan mondogatja milyen szépek a szemeim.
-De akkor is hagyd békén - enged el és kicsit lök rajtam, én pedig Jungkook mellkasának esek
-De már nem tehetem, már üldözik - hajtja le a fejét Jungkook mire ijedten nézek rá. Mi az, hogy már üldöznek? Ez Jungkook hibája. Istenem, mi a fenéért mentem én arra akkor délután? Ha nem lettem volna annyira idióta akkor most nem kéne attól félnem, hogy bármikor rám törhetnek és végezhetnek velem.
Jungkook te ezt tudtad? És direkt tervezted így?
YOU ARE READING
Macskadémon |Taekook| ✓
Fanfiction❝Én jót akartam, és jó voltam. A nyomorúság faragott belőlem démont. Tégy boldoggá, s megint erényes leszek. ❞ Kim Taehyung egy olyan tizenéves, aki nem hisz a természetfeletti lényekbe, egészen addig míg személyesen nem találkozik eggyel, aki még a...