12 rész [18+]

5K 345 28
                                    

Taehyung szemszögéből:



Egyre durvábban csókol és észre sem veszem, mikor dönt az ágyra annyira elveszi az élvezet ahogy a nyakamat csókolgatja
-Jungkookh... te meg mith csinálsz? - kérdezem nehezen mikor érzem, hogy fogaival nyakamba harap, de utána nyelvével végig nyal rajtam, mintha ezzel a tettel kérne bocsánatot.
-Eressz el, de most! - taszítok rajta egyet és megfordulva futnék el, de a lábamra kap így hason terülök el az ágyon. - Jungkook!
-Nem hiszel nekem? Ha neked nem elegek a szavak akkor megmutatom tettekkel - suttog bele a fülembe és érzem ahogy vigyorog.
-Nekem te nem mutass semmit – morgok, mint valami kutya, de nem nagyon érdekli ugyanis nevetve nyúl a nadrágomhoz, hogy levegye de én direkt úgy mocorgok hátha megunja és békén hagy. Hirtelen tépi le rólam az engem takaró anyagot, így egyszál alsóba fekszek előtte teljesen kiszolgáltatott állapotba. És én mint valami beteg ember még élvezem is, egy kicsit ezt a helyzetet. Ugyanis ahogy felém magasodik, úgy néz rám mint valami vad a kis esetlen prédájára.
-Ha nem élveznéd akkor nem tapintanám ezt - nyúl rá tagomra én pedig csak a lepedőbe markolva sóhajtok fel egyet és csukott szemmel "tűröm" amit tesz velem. Ekkora perverzt mint ez, ilyet még nem hordott a föld magán. De a testemnek nincs ellenére, hogy ez a srác azt tegyen velem amit csak akar. Sőt szinte tálcán ad át neki, a démonnak.
-Jungkookh olyán perverzh vagy - mondom neki nehézkes hanggal mikor meghallom azt a cuppogó hangot ahogy folyamatosan mozgatja kezét a már előváladéktól nedves részemen.
-Köszönöm a bókot - oh az a vigyori feje, ahh de utálom - De tegyük még perverzebbé ezt a helyzetet - csap rá a fenekemre, majd kicsit meg is masszírozza, s gyúrja mint egy kis gyerek a gyurmát. Jól van tökéletes hasonlatok, gratulálok Kim Taehyung!
Hallom ahogy lehúzza a nadrágját és a hatalmas tagját a bejáratom előtt kezdi el fel-le húzogatni, ezzel is mégjobban az őrületbe kerget. Nekem ne mondja azt, hogy nem direkt csinálja. Ugrok egyet így térdelve mikor nyálas síkos ujját felhelyezi és lassan kezdi el ki-be mozgatni.
-Jungkook légyszíves már!! - kiabálok rá mikor már három ujjával szórakozik én pedig már majd megbolondulok.
-Kérd szépen Taehyung, hajrá tudom mennyire akarod már - dorombol a fülembe és cica farkával végig simít a hasam alján én meg már majdnem sírva kezdek el neki könyörögni.
-Ahh... kérlek cicám, azt akarom, hogy bennem legyél. Tégy magadévá! - mondom ki és érzem ahogy kezdek vörösödni.
Csak kuncog egy kicsit majd lassan kezd el belém hatolni, és a feszítő érzés is kezd egyre nagyobb lenni. Könnyeim végig úsznak az arcomon, de Jungkook hosszú ujjaival letöröli őket, s ajkaimra ad egy szenvedélyes csókot amit rögtön és ugyan olyan hévvel viszonzok. Lassan kezd el bennem mozogni így a feszítő érzés lassan de biztosan kezd el múlni.
-Gyorsíts... - kapaszkodok karjaiba és teljesen magamra húzom ő pedig teljesítve kérésemet kezd el gyorsítani. Hangosan nyögve a nevét élvezek az ágyneműre ő meg belém engedve nedvét élvez el egy hangos morgás kíséretében. Rám feküdve ő is hangosan kapkodja a levegőt, de nem enged el, továbbra is szorít magához.
-Most már elhiszed? - kérdezi nevetve kicsivel később miután rendeződött a légzésünk és már csak fekszünk egymás mellet.
-Hmm... többször mutasd meg - kacsintok rá, majd mellkasára fekve alszok el.

Macskadémon |Taekook| ✓Where stories live. Discover now