A Christmas Abduction 3/7

73 26 44
                                    

3. rész

- Biztos vagy benne, hogy Rudolf, a vörösorrú rénszarvas Asgardban tartózkodik? - kérdezte Lexie, felvont szemöldökkel. Noha nem azért, mert kizártnak tartotta, egyszerűen csak bizarr volt számára a Mikulás szánhúzójának jelenléte az istenek világában.

- Még szép, én magam loptam el! - vigyorgott Loki, s a válasz valahogy nem lepte meg a szőkeséget. Ha lopásról volt szó, Loki vitte a prímet, annyi szent!

- Mégis minek? - kérdezte Riley, értetlen fejet vágva.

- Mert jópofa volt - vont vállat az istenség. - De különben sem tartozom magyarázattal nektek! - szűkítette össze a szemeit.

Karma kuncogni kezdett. Imádta mások furcsaságait hallgatni.

- Amúgy csak szerintem tisztára szadista ez az ember? - kérdezte Max. - Konkrétan egy rénszarvast kér egy lányért cserébe!

- Meg pár karácsonyi filmes CD-t és egy lila jégcsapot, amit valamiféle óriás vett el tőle - tette hozzá Wyatt.

Igen, a helyzet valóban komikusnak hatott, s ezért a kis csapat nem is tudta hová tenni ezt a nagy és veszélyes alakot. A sürgöny ugyanis azt tartalmazta, hogy a karaktereknek teljesíteniük kell néhány feltételt ahhoz, hogy visszakaphassák az írójukat: első sorban meg kell szerezniük és elvinniük neki Rudolfot, a Mikulás vörösorrú rénszarvasát, ugyanis az állítólag még az idő kezei közül is kicsúszott - egyszerűen annyira gyors, hogy nem bírta elkapni. Ez igencsak elgondolkodtatott mindenkit arról, hogy akkor Lokinak mégis hogyan sikerült? Örök rejtély, az isten ugyanis nem akarta beavatni a részletbe őket. Az Idő második kérése egy halom karácsonyi CD volt a már jól ismert karácsonyi filmekkel, mint a Reszkessetek betörők-széria vagy a Grincs... ez a kérés különösen furcsa volt, ugyanis online is simán megnézhette volna őket. De hát ha már kérte, ezt is teljesíteni kellett, akkor is, ha valahogy nem volt tiszta ez az egész. Az utolsó kérésnek volt talán a legtöbb értelme: az Időnek volt egy lila jégcsapja hajdanán, amit nem is olyan régen egy óriás ellopott és magával vitte a hegyekbe. A jégcsap állítólag olyan pillanatokat tartalmazott, amelyek fontosak voltak az Idő számára és szeretné őket visszakapni, de egyedül nem tudná az óriás ellen felvenni a harcot.

- Úgy hangzik, mint egy olyan terv, amit muszáj lesz szétosztanunk egymás között - tűnődött hangosan Peter, mire mindannyian Grayre néztek, aki csak felvont szemöldökkel nézett vissza rájuk.

Aztán felsóhajtott.

- Oké, rendben, megértettem. Ez az én dolgom! - mondta, majd összecsapta a tenyerét és megköszörülte a torkát. - Loki, Lexie, Brooke és Peter, tiétek a rénszarvas. Úgy hiszem, több közötök van Asgardhoz, mint nekünk!

Peter arca azonnal felderült.

- Úristen, teljesülni fog az egyik álmom! - kiáltott fel lelkesen, majd szinte ugrándozni kezdett örömében, mire Brooklyn csak szórakozottan megrázta a fejét.

- Alice, Oli, Karma... tietek a CD-k! - biccentett a három felé.

- Oh, pont a kevésbé izgi dolog? - biggyesztette le az ajkát Karma. - Nem vagyok ehhez szokva.

- Ne aggódj, valami azt súgja nekem, hogy nem lesz ez a feladat annyira egyszerű, mint hinnénk! - fintorodott el Alice.

- Tudod ez nálunk hogy van: tíz rész gyötrelem és szenvedés, egy rész pihi - magyarázta Oli nevetve. - Na de bevállaljuk - helyeselte Gray felé.

- Oké, akkor Riley, Max és Wyatt...

- Az óriás, nemde? - kuncogott Riley. - Tipikusan nekünk marad a piszkos munka.

Christmas one-shots - vol. 2 // BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin