"Αν δεν πάρεις από την αρχή το πάνω χέρι θα σε πνίξει... το σκοτάδι θα σε καταβροχθίσει και θα χαθείς..."
"Λοιπόν; για που το βαλες μικρε διάολε;" της Ειπε κι εκείνη τον έσπρωξε μακριά της.
"Μετά από το στραβή,το τυφλή, το φρικιό έγινα και διάολος;" Ειπε νευριασμένη
"Λάθος... Μικρός διάολος!" Την διόρθωσε κι εκείνη στριφογυρίσε τα μάτια της.
"Σωστά, ο μεγάλος είσαι εσύ να φανταστώ... " Ο Λιαμ γέλασε. Εκείνη τον αγνόησε και έβγαλε ξανά το πόδι της έξω από τείχος.
"Πολύ βιαστική είσαι νυχτιάτικα...Και υποθέτω πως δεν ξέρει κανείς για την βραδινή σου εξόρμηση..." Τα λόγια του έσταζαν ειρωνεία. Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε, βγήκε ολόκληρη και ύψωσε περήφανα το μεσαίο της δάχτυλο προς το μέρος του.
Χάθηκε δίχως να του απαντήσει...
"Καλά...." μουρμουρησε και άναψε ένα τσιγάρο. Σε λίγοτερο από πέντε λεπτά η Νερισσα έκανε την εμφάνιση της. Ήταν ντυμένη αρκετά προκλητικά. Έτοιμη για εκείνον όπως ακριβώς την ήθελε...
{.....}
Καθισμένη στο γνωστό δέντρο κοίταζε ανυπόμονα τα αυτοκίνητα για ακόμα ένα βράδυ. Ξάφνου άκουσε βήματα προς το μέρος της .
"Να φανταστώ κάνεις πάλι την μαϊμού;" Η φωνή του έσκασε σαν μελωδία στα αυτιά της. Πάλι δεν τον κατάλαβε..
Κατέβηκε κάτω αρκετά προσεκτικά για να μην προσγειωθεί ξανά επάνω του και τίναξε τα ρούχα της.
"Και να έπεφτες δεν θα είχα θέμα όμορφη..." Σχολίασε ο Τζόναθαν και την πλησίασε. Η Φαιθ κοκκίνισε ελαφρά στον προσδιορισμό που της έδωσε. Κανένας ποτέ δεν την χαρακτήρισε όμορφη εκτός φυσικά από την οικογένεια της. Πάντα θεωρούσε τον εαυτό της περίεργο λόγο των ματιών της.
"Θα είχα όμως εγώ..." μουρμουρησε η Φαιθ και του χαμογέλασε.
"Από ότι καταλαβαίνω είναι το στέκι σου εδώ πέρα έτσι;" Ρώτησε εκείνος και της έδειξε το δέντρο.
"Ας πούμε πως με εξιτάρει να βλέπω τα αυτοκίνητα. Ο τρόπος που τρέχουν, είναι μαγικός"
"Θα ήθελες να μπεις μέσα σε ένα από αυτά;" Τα μάτια της γυαλισαν προς στιγμήν και μόνο στην ιδέα.
"Και το Ρωτάς;" Ο Τζόναθαν γέλασε και τις άπλωσε το χερι του . Αν Και δίστασε στην αρχη το έπιασε και τον ακολούθησε...
YOU ARE READING
Shadows 3: Divided Heart
Fantasy"Σου απαγορεύω να τον ξαναδείς!" Φώναξε ο Ίαν και Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε... "Δεν καταλαβαίνεις! Πότε δεν θα καταλάβεις!" απάντησε και αμέσως τα πανέμορφα διχρωμα μάτια της άλλαξαν χρώμα. "Είναι θνητός που να πάρει η οργή! Πότε δεν σου απαγορεψ...