" Τίποτα δεν είναι όπως το περίμενες...."
Πήδηξε αμέσως πάνω στο τείχος και τον κοίταξε, ο άντρας έκανε ένα βήμα πιο κοντά και γέλασε.
"Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ γαμωτο ;" Ειπε Ο Λιαμ εκνευρισμένος
"Είπα να κάνω μια μικρή επίσκεψη...τόσο κακο είναι;"
Ο Λιαμ ήταν αρκετά έξυπνος. Δεν τον έπειθε η στάση του.
"Σήκω και φύγε πριν έρθει κάνεις και σε δει!" Φώναξε και πήδηξε κάτω.
"Λίγο τσιτωμενο σε βλέπω..." είπε ο άντρας σκεπτικός...
Ο Λιαμ ύψωσε το κεφάλι. Έπιασε μια ακόμα μυρωδιά στον αέρα. Μια μυρωδιά που παρα την μεταξύ τους σχέση αναγνώρισε αμέσως.
"Γρήγορα! Εξαφανισου γαμωτο !" Πρόσταξε και ο άντρας έγινε σκιά... χάθηκε με την ταχύτητα του ανέμου και ο Λιαμ κλώτσησε με δύναμη τις πέτρες. Κρύφτηκε πίσω από το τείχος και περίμενε υπομονετικά. Αν Και είχε να έρθει σε επαφή μαζί της μηνες, το σάλιο στο στόμα του αυξήθηκε όταν οι θύμησες του έφεραν την γεύση της στο στόμα του.
Η Φαιθ έφτασε έξω από τείχος. Έριξε μια μάτια δεξιά και αριστερά και έβαλε το πόδι της μέσα. Από χιλιόμετρα μπορούσε να μυρίσει το αρσενικό πάνω της. Έσφιξε τις γροθιές του. Ίσως ήταν η τέλεια ευκαιρία. Κάνεις δεν θα μάθαινε τίποτα...
Μόλις πέρασε από μπροστά του την έπιασε απότομα από το μπράτσο και την σταμάτησε. Οι ιριδες των ματιών του άρχισαν να ανοιγοκλείνουν γρήγορα και η καρδιά του αύξησε τους χτύπους της. Η εικόνα να της σπάει το λαιμό περασε μπροστά από τα μάτια του σαν φλας.
"Βρε βρε βρε ...."Είπε δίχως να την αφήσει. Η Φαιθ τον έσπρωξε και πήγε να τρέξει αλλά ο Λιαμ πρόλαβε και την έπιασε από την μέση. Στο γύρισμα που έκανε εκείνη τον χαστουκισε.
Τα μάτια της μαύρισαν αμέσως...
"Ποιος Είναι εκεί;" Η βαριά μπάσα φωνή του φρουρού ακούστηκε. Ο Λιαμ αμέσως τίναξε το χέρι του από πάνω της.
"Δεν τελειώσαμε μικρε διάολε..." Της ειπε φανερα νευριασμενος και η Φαιθ έφτυσε στα πόδια του.
"Δεν άρχισε τίποτα για να τελειώσει παλιό μαλακα!" Του Είπε και πήδηξε στο τείχος.
"Εγώ είμαι Λεο. Βγήκα μια βόλτα..." Ο φρουρός της χαμογέλασε.
"Συγνωμη δεσποινίς , καλό σας βράδυ..."
Η Φαιθ τον αποχαιρέτησε και ο φρουρός πήγε προς το τείχος
BẠN ĐANG ĐỌC
Shadows 3: Divided Heart
Viễn tưởng"Σου απαγορεύω να τον ξαναδείς!" Φώναξε ο Ίαν και Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε... "Δεν καταλαβαίνεις! Πότε δεν θα καταλάβεις!" απάντησε και αμέσως τα πανέμορφα διχρωμα μάτια της άλλαξαν χρώμα. "Είναι θνητός που να πάρει η οργή! Πότε δεν σου απαγορεψ...