Σβήνω

2.8K 283 35
                                    

"Τον αφήνεις να σε αγγίξει και χάνεσαι στην άβυσσο που τον περικλείει..."

Ακούμπησε τα μαλλιά του. Το νωπό έδαφος είχε ήδη καταφέρει να ποτίσει τα ρούχα της με υγρασία. Ένιωθε ζεστή. Ένιωθε ζωντανή... Τα μάτια της είχα βαφτεί σε μια χρυσή απόχρωση που δεν πέρασε απαρατήρητη από τα δικά του. Την κοίταζε με βλέμμα που έσταζε λαγνεία, μίσος , πόνο... 

Συναισθήματα ανάμεικτα πάλευαν να κυριαρχήσουν. Ήταν η αιτία που η μητέρα πέθανε. Ήθελε να την σκοτώσει.  Να την εξαφανίσει. Η επιθυμία όμως να την γευτεί του έκλεινε τα μάτια. Ένιωσε τα ζεστά της δάχτυλα να κατεβαίνουν και να αγκαλιάζουν τον λαιμό του.

Στο άγγιγμα της το κορμί του παρέλυσε. Χανόταν και απορούσε που το επέτρεπε στον εαυτό του. Ήταν όμως τόσο έντονη η στιγμή που όσο και να προσπάθησε δεν μπόρεσε να τραβήξει τα χέρια της από πάνω του. Το στήθος της ανεβοκατεβαίνε σαν τρελό. Οι ανάσες της έσκαγαν στο πρόσωπο του σαν θύελλα και τον τράβηξε πιο κοντά της. Ακόμα και για την ίδια ήταν υπερβολική αυτή η επαφή.

Ανασηκωσε το κεφάλι της και τα χείλη της βρέθηκαν στον λαιμό του. Έψαχναν τον δρόμο τους αφηνωντας υγρά μονοπάτια κατά μήκος του και ο Λιαμ έβγαλε δόντια. Οι ανάσες τους έγιναν πιο βαριές, πιο μικρές και έντονες. Ακουγόταν σαν ένα πληγωμένο θηρίο.

Χωρίς να το περιμένει η Φαιθ τον έπιασε απροετοίμαστο. Για Πρώτη φορά στη ζωή του ένιωσε το λεγόμενο  τσίμπημα. Πότε στη ζωή του όσες φορές και να ήρθε σε επαφή με γυναίκα του ίδιου είδους δεν άφηνε να δαγκωθει.  Ήταν Νόμος.  Ένας νόμος που μόλις είχε γίνει σκόνη. Νιωθωντας τα δόντια της να σκίζουν την σάρκα του, έκλεισε τα μάτια και παραδόθηκε στην υπέρβαση.

Η Φαιθ αν και σιγα, ρουφούσε αχόρταγα. Σε κάθε της ανάσα τραβούσε όλο και περισσότερο αίμα. Ο Λιαμ σοκαρισμένος αισθανόταν το κορμί του να τυλίγεται στις φλόγες. Κατέβασε το κεφάλι του προς το μέρος της. Μόλις εκείνη σταμάτησε και τον κοίταξε, η έλλειψη τον χτύπησε αμέσως. Ήθελε κι άλλο.

"Σε Θέλω...." της ψέλλισε και χώθηκε στο λαιμό της. Πέρασε το χέρι του κάτω από την μέση της και ανασηκωσε το κορμί της. Έβγαλε τα δόντια του και την δάγκωσε χωρίς προηγούμενο. Σε σχέση με το δικό της δάγκωμα το δικό του ήταν κτητικο. Πιο βίαιο και σκληρό αλλά για εκείνη ήταν ο παράδεισος. Εγυρε το κεφάλι της στο πλάι δίνοντας του περισσότερο χώρο και αναστέναξε.

Shadows 3: Divided  Heart Where stories live. Discover now