"Ο έρωτας έρχεται... μπαίνει από το πουθενά στη ζωή σου και σε διαλύει... Διάλεξε προσεκτικά το μονοπάτι καθώς ένα λάθος βήμα και θα βρεθείς στο γκρεμό..."
Φαιθ PoV
Τον κοιτάζω, μέσα στα μάτια του θα ορκιζόμουν πως μπορώ να δω όλο το κόσμο. Αυτός ο άνθρωπος μου έχει τραβήξει καιρό τώρα την προσοχή αλλά να τον έχω μπροστά μου ειλικρινά με τρομάζει. Πρέπει να σηκωθώ. Γελάει... Σίγουρα γελάει με τα μάτια μου όπως κάνουν όλοι.
"Είσαι καλά;" Με ρωτάει και δεν έχω ειλικρινά απάντηση. Τι να του πω; Πώς καρτερουσα να τον δω να τρέχει έστω και μια στιγμή;Πώς έπεσα πάνω του και δεν θέλω να σηκωθώ;
"Μια χαρά. Με συγχωρείς δεν ήθελα να πέσω πάνω σου " Γαμωτο! Αισθάνομαι πως η φωνή μου τρέμει και δεν είναι καλό.
"Δεν πειράζει, ατυχήματα συμβαίνουν" Αν και από μακριά έμοιαζε εξαιρετικά σκληρός και απόμακρος η στάση του αυτή τη στιγμή με κάνει να αμφιβάλω... Βρίσκω τη δύναμη και στηριζομαι στο χώμα. Σηκώνομαι από πάνω του και του απλώνω το χέρι να τον τραβήξω. Πάλι γελάει...
"Είμαι τόσο αστεία έτσι;" λέω και πιάνει το χέρι μου. Κρατάω κόντρα και σηκώνεται.
"Δεν θα το έλεγα. Εχεις κάτι το περίεργο όμως πάνω σου " Πλησιάζει και κάνω ένα βήμα πίσω. Θεέ μου αισθάνομαι πως η καρδιά μου θα σκάσει. Σίγουρα θα με κοροϊδέψει. Όπως έκανε κι εκείνος...
"Για πόσο λεπτό! " λέει και κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μέρος μου. Αισθάνομαι να με επεξεργάζεται και νιώθω άσχημα. "Πρώτη φορά στη ζωή μου αντικρυζω τόσο όμορφα μάτια..."Η φωνή του σιγανή σκάει σαν κύμα στα αυτιά μου και δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μόλις ξεστόμισε. Κάνω ένα βήμα και απομακρυνομαι.
"Σίγουρα θα στο λένε πολλοί αλλά ειλικρινά το εννοώ, Ειμαι Ο Τζόναθαν παρεμπιπτόντως" απλώνει το χέρι και το κοιτάω. Σίγουρα φαίνομαι σαν ηλίθια δεν χωράει αμφιβολία..Και Πώς να μην φαίνομαι... Δεν μου συμπεριφέρονται και με τον καλύτερο τρόπο πίσω στην πόλη. Είμαι το φρικιό στα μάτια τους. Χωρίς είδος, χωρίς ταυτότητα λες και το επέλεξα εγώ. Πόσο πολύ θέλω να φύγω, να μην ξαναδώ κανέναν πέρα από την οικογένεια μου.
"Φαιθ..." λέω σιγάνα και ενωνω το χέρι μου με το δικό του. Η δύναμη η οποία ασκήθηκε στο κορμί μου με έπιασε απροετοίμαστη... Τραβώντας με δυνατά προς το μέρος του , πέρασε το χέρι του πίσω από την μέση μου και με κράτησε σφιχτά.
ESTÁS LEYENDO
Shadows 3: Divided Heart
Fantasía"Σου απαγορεύω να τον ξαναδείς!" Φώναξε ο Ίαν και Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε... "Δεν καταλαβαίνεις! Πότε δεν θα καταλάβεις!" απάντησε και αμέσως τα πανέμορφα διχρωμα μάτια της άλλαξαν χρώμα. "Είναι θνητός που να πάρει η οργή! Πότε δεν σου απαγορεψ...